Hoi allemaal, Ik zit effe in een dipje.. Ik heb vanmorgen met ochtendurine een digitale test CB gedaan en die gaf heel snel aan dat ik "zwanger" ben. Nu is het nog allemaal zo onwerkelijk voel me wel zwanger maar ja je twijfelt.. en nu deed ik dus nog een test en die gaf ineens aan "Niet zwanger" Heeft iemand hier ervaring mee... Help voel me effe klote.... Liefs Ivana.
Wanneer deed je de 2de? Ochtend urine is wel het beste.. Doe er over 2 dagen nog 1 's morgens.. ik denk wel dat je zwanger bent hoor!
Het kan zijn dat je veel hebt gedronken en daardoor de hcg een stuk minder is geworden. Ik zou morge ochtend gewoon nog een keer testen. Maar ik denk idd ook dat je gewoon zwanger bent
De 2e test heb ik net gedaan dus vanavond en had twee glazen jus op en een kop koffie dus ik hoop dat het daaraan ligt. Doe gewoon morgenochtend nog effe een test maar het voelt effe zo klote... Bedankt voor jullie snelle reacties. Liefs Ivana.
Je bent vast en zeker zwanger! Een test kan nooit positief geven als je geen HCG in je urine hebt. Het zal idd komen doordat je urine minder geconcentreerd was , dan s'ochtends.
En Ivana? Heb je nog opnieuw getest?? Hoop iig dat de uitkomst geruststellend was, kan me haast niet voorstellen dat het niet zo is
Ivana heeft weer getest en heeft onder 'Ik ben zwanger' inmiddels ook een topic geopend: http://www.zwangerschapspagina.nl/viewtopic.php?t=11156 Laten we haar daar een hééééle lange lijst met felicitaties bezorgen! Groetjes, Wendy
Nee sorry die topic is van gisterenochtend toen ik getest had maar vanmorgen weer getest maar was weer "Niet zwanger" ik snap er niets meer van want ik voel me wel echt zwanger en gisterenochtend stond het er ook overduidelijk heel snel. Ik denk misschien dat die test stuk was want gisterenochtend toen ik de test deed en die er vervolgens uit trok heb ik dat niet gedaan via die ejectknop die erop zit (had ik niet gezien) en dus misschien is het wel kapot gegaan... Ik weet het ook niet meer. Ik ga morgenochtend naar de huisarts en hoop dat hij me iets kan vertellen maar ik voel me gewoon zwanger dus hoop dat het ook echt zo is en het stond er gisteren toch ook niet zomaar op!!! Bedankt voor jullie lieve reacties. Veel liefs Ivana.
Hoi Ivana, misschien heb je er iets aan, maar toen ik CB digitaal deed gaf deze eerst ook niet zwanger aan. Ik moet zeggen dat ik ook erg vroeg was met testen. Al 3 dagen voor NOD had ik met een Kruidvat test een tweede streepje (maar erg vaag), maar een streep is een streep, dus toch echt zwanger. Omdat ik ooit die digitale van CB had gehaald leek het me erg leuk om het woord zwanger dan ook echt in beeld te zien, dus 2 dagen voor NOD met deze getest en toen stond er dus niet zwanger. Dat was ff schrikken, hoe kon dat nou?? Ik heb het staafje er uit gehaald en daar stond een tweede streep en ook best wel duidelijk (vond ik zelf), dus de volgende dag weer geprobeerd en toen kwam er toch gelukkig zwanger in beeld te staan. Dus het kan hoor! Hoe zag het staafje op je digitale test er uit? Stonden daar 2 streepjes op? Want dan weet je zelf wel genoeg dacht ik zo, toch? En dan zou ik gewoon over een paar dagen weer de test doen, zodat je gewoon het woordje zwanger in beeld krijgt hoor. Suc6 er mee Liefs Marjolein
Ik hoop het ook echt maar het is zo raar want ik alleen met de digitale getest en de 1e keer was zwanger en 2e en 3e keer was niet zwanger. Toen ik het eruit haalde stond er volgens mij maar 1 streep maar ik las ook ergens dat je de digitale test niet met het blote oog mag aflezen... Ik moet gewoon effe geduld hebben en hoop morgen van de huisarts iets te horen... Maar waarom durt wachten zo lang.... Liefs Ivana.