Marjan, je mag niet naar de teststrip zelf kijken, dat staat duidelijk in de gebruiksaanwijzing. Hieraan kun je namelijk niks aflezen. Maar de test zal toch niet voor niks zwanger hebben aangegeven de eerste keer! Misschien is hij inderdaad stuk gegaan, want er staat in dat je de strip alleen mag verwijderen dmv de eject-knop.
Ja en dat heb ik nou net niet gedaan en dat was na de 1e keer dat ik hem heb gebruikt ik dacht dat ik moest trekken en heb die strip er dus heel hard uit getrokken omdat het niet lukte en daarna zag ik die knop pas (waren de zenuwen denk ik) maarja ik hoop dat die test stuk was..
Nou ja ik heb dus wel naar die teststrip gekeken (je moet hem er toch uit halen wanneer je er weer een andere in wil doen) en daar stonden 2 strepen en ik ben zwanger. Ik weet alleen dat er geen streepjes stonden op het moment dat ik de strip er in deed. Ik dacht alleen dat ik Ivana wat hoop gaf door mijn antwoord, maar ik blijk dus precies het verkeerde te hebben gedaan. Sorry hier voor Ivana, waarschijnlijk ben je gewoon zwanger anders kan die test toch nooit zwanger zeggen? Misschien kun je beter een andere test proberen i.p.v. die digitale, dan is het in elk geval duidelijk, want een streep is een streep en dat betekent zwanger (alleen niet op die digitale dus, begrijp ik) Sterkte met dit hele gedoe, niets is erger dan van die onduidelijke en onzekere testen, bah, stress toestand. Liefs Marjolein
Maakt echt niet uit hoor Marjan ik snap dat je me alleen maar wat hoop wilde geven ik neem het je echt niet kwalijk. Ik ga morgenochtend gewoon effe naar de huisarts en neem ochtendurine gelijk mee en dan zie ik wel want ik weet het anders ook niet meer....
ook ik heb wel op de test strip gekeken , en ook 2 vette strepen op de strip , en zwanger in beeld .... ik hoop voor jou meissie dat idd. de test kapot is en je dus gewoon zwanger bent , hopelijk kan de HA je meer vertellen
Ja, suc6 bij HA vandaag, nu krijg je toch in elk geval zekerheid (lijkt mij) Ik duim voor je hoor! Liefs Marjolein
Wat een gedoe meid.........getverderrie Veel suc6 bij de HA, laat je het nog wel weten?? Ik hoop dat we je straks kunnen overspoelen met felicitaties, zeker na dit gedoe! Liefs Lilly
Hoi allemaal, Ik ben vanochtend bij de HA geweest. Ik moet aan het einde van de week terug komen want volgens hem heb ik te vroeg getest en heb ik geluk gehad dat bij die ene test zwanger uit kwam. Hij zegt dat in het begin je hcg nog niet echt hoog is maar hopelijk aan het einde van de week wel. Dus weer afwachten. Iedereen die ik spreek zegt ook dat de test nooit kan zeggen dat je zwanger bent als je dat niet bent dus daar hou ik maar effe aan vast en ja zo niet dan gaan we weer door naar de volgende ronde moet maar een beetje nuchter zijn want anders word ik echt gek heb het hele weekend al zitten stressen... Bedankt voor jullie lieve reacties... Liefs Ivana
Ik hoop het allerbeste voor je! Hoop dat ook dat je snel kan aan genieten. Liefs je vriendinnetje Debbie
Nou ja bij na een week ik heb eerst een cyclus gehad van 31 dagen en daarna van 29 dagen dus volgens mij best regelmatig. Ik ben uit gegaan van de 31 en dan ben ik vandaag 5 dagen overtijd... Maarja ik weet het ook allemaal niet meer...
Ik ben geheel nieuw op deze site. Ik heb mijn NOD vandaag of morgen. Kon ook niet wachten van de spanning. Heb gisteren ochtend een digitale test gedaan van cb. Deze was helaas negatief. Toen ik het staafje eruit had gehaald stond er wel heel licht een streepje. Vandaag een tweede test gedaan van cb. Een met zo een kruisje, maar helaas niets te zien. Dan nog maar even afwachten. Wel een leuke site overigens...
ik lees dit topic nu pas, hoop dat je toch gewoon zwanger bent en dat je test gewoon stuk is. ik zou ook niet afgaan op die streepjes, staat inderdaad ook in de bijsluiter, zolang er geen duivels zijn, hoop houden, ik duim voor je!
Nou bij mij zijn de duivels er dus nog steeds niet moet morgenochtend naar de huisarts ben best wel zenuwachtig.... Maar hoop morgen tenminste uitslag te krijgen weet ik waar ik aan toe ben...
Spannend Ivana! Veel suc6 morgenochtend! Hoop voor je dat je zwanger bent, maar dat zal toch wel na zo'n positieve test???? Laat het snel weten meid??!!! Liefs Lilly