Zwanger?????

Discussion in 'Zwangerschap' started by Ivana, Jun 17, 2006.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. succes bij de ha,en we horen en lezen t wel hoe t is geweest,ik ga nu werken en lees de rest vanavond wel n keertje!
    succes iedereen!

doegg groetjes esther :D

2. Lilly

Lilly Fanatiek lid

Jun 1, 2006
    4,842
    0
    36
    Vegan blogger, vloger en coach!
    Bussum
    Die banner stond er al, omdat ze positief getest had de 1e keer!!

Maar later dus 2x (als ik het goed heb) negatief........

Hoop dat je ons snel laat weten wat er nou is, en we hopen natuurlijk dat je gewoon SUPER zwanger bent!!!!!!!!1

3. bar

bar Fanatiek lid

May 1, 2006
    2,342
    0
    0
    Secretary Pre-sales&Implementation
    Gouda
    spannenddd!!!!

4. Ivana

Ivana Actief lid

May 21, 2006
    208
    0
    0
    Rotterdam
    Nou ik ben bij de huisarts geweest en ben nog geen stap verder wat een eikel van een arts heb ik ook... De test was weer negatief... Ik weet het niet meer. Maar ik zei dus tegen hem hoe kan het nou dat ik een positieve test heb gehad en daarna alleen maar negatieve. Het komt toch niet uit de lucht vallen, ik heb me ook geen streepjes ingebeeld want het was een digitale van cb en er stond zwanger, nou het enige wat hij zei was nou maar nu is hij negatief dus je bent niet zwanger. Dus toen zei ik weer maar ik ben ook nog steeds niet ongi dus wat nu en ik vroeg hem naar een bloedtest maar dat kon niet of zo nou dat slaat nergens op want ik hoor hier dat het wel kan.
    Maar ik heb met hem afgesproken dat als ik over een week nog steeds geen ongi heb dat ik naar de gyn mag voor een echo. Ik voelde me echt niet serieus genomen door die kerel wat een lul (sorry). Maar ik heb vandaag wel gelijk het ziekenhuis gebeld en mijn verhaal uitgelegd en gezegd dat als ik volgende week nog niet ongi ben dat ik dan een verwijzing krijg van mijn HA dus ik heb gelijk een afspraak voor vrijdag om 10 uur en hoop dan dat ik weet waar ik aan toe ben.
    Maar ik wil iedereen ff bedanken voor jullie mede leven en lieve berichtjes.

Veel liefs Ivana.

5. djezelf

djezelf Fanatiek lid

Apr 13, 2006
    2,224
    0
    0
    omg. schagen
    pfff wat een gedoe zeg! tjongen en dan nu nog een week moeten wachten... veel succes deze week! ga maar veel leuke dingen doen, dan hoef je er misschien niet de hele tijd aan te denken ( oke..waarschijnlijk wel, maar toch.)

gr. debby

6. summer

summer Fanatiek lid

Mar 8, 2006
    1,144
    0
    0
    verzorgende
    arnhem
    jeetje meid wat een gedoe zeg
    hoop voor je dat je volgende week toch goed bericht krijgt

7. Lilly

Lilly Fanatiek lid

Jun 1, 2006
    4,842
    0
    36
    Bussum
    Jezus wat een gedoe!!

Hoop voor je dat je snel duidelijkheid hebt.

8. debje

debje Lid

Jun 22, 2006
    40
    0
    0
    rotterdam
    veel succes met de volgende test ik hoop voor je dat het allemaal goed uitpakt heb er vertouwen in ben ook erg benieuwd

9. Ivana

Ivana Actief lid

May 21, 2006
    208
    0
    0
    Rotterdam
    Hoi Allemaal,

Nou de moed ik had is nu ook vervlogen want ik ben vanmorgen ongesteld geworden... Ik snap echt niets van mijn lichaam. We waren net ook echt effe verdriedig want zo als we het zien ik ben dus wel ook al is het maar even zwanger geweest...

Ik heb net ook bij de vk een vraag gesteld want kunnen we de volgende ronde nu gewoon verder of moet ik me na laten kijken en is het van binnen dan ook gewoon schoon na de ongi?

Bedankt voor alles jullie zijn schatjes..

Liefs Ivana.

10. Natasja

Natasja VIP lid

Aug 1, 2005
    25,784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    Ivana, zou het heel misschien zo kunnen zijn dat die digi test een verkeerd antwoord heeft gegeven? er waren meer negatieve testen dan positieve toch?
    Het zou niet de eerste keer zijn dat de cb digitaal een verkeerd antwoord geeft.

Maar goed, dat verklaard ook niet waarom je dan 2 weken overtijd zou zijn natuurlijk..

Al met al een klote situatie..

11. Ivana

Ivana Actief lid

May 21, 2006
    208
    0
    0
    Rotterdam
    Hoi Natasja,

Ja dat zou ook nog kunnen ik weet het niet meer. Maar we gaan gewoon verder we zaten pas in ronde 3 dus ik mag niet klagen er zijn mensen die al veel langer bezig zijn. Dus we gaan met volle moed verder...

Liefs Ivana.

12. Lilly

Lilly Fanatiek lid

Jun 1, 2006
    4,842
    0
    36
    Bussum
    Wat ontzettend rot voor je Ivana.
    En of je nou in de 3e of 10e ronde zit, jij was blij dat je zwanger was en om de een of andere reden ben je het nu niet meer, en dat is gewoon niet leuk :cry:

Heel veel sterkte en ik hoop dat je snel opnieuw zwanger zult raken!

13. simalex

simalex Bekend lid

Jun 6, 2006
    893
    0
    0
    verzorgende IG
    Beetgumermolen (Friesland)
    Wat rot vor je meis! Ik hoop dat je v olgende cyclus erg vruchtbaar mag zijn en dat je deze teleurstelling vlug kunt verwerken.

Groetjes Simone

14. Vlinderkind

Vlinderkind Niet meer actief

Meid, wat ontzettend balen! Het kan zijn dat je ene test niet goed was, maar het zou mogelijk ook een vroege miskraam kunnen zijn. Hoe dan ook, voor jou is het gewoon klote.
    Veel succes in de volgende ronde en hopelijk heb je dan een goeie positieve test.

Liefs,
    Anouk.

15. Debbie

Debbie Lid

Mar 29, 2006
    35
    0
    0
    Ik hoop dat het snel weer gaat lukken schat! Snap niks van die testen. Heb er alle vertrouwen in dat het goed komt. Het is jullie gegunt! Dikke kus Deb

16. SandraK

SandraK Fanatiek lid

May 29, 2006
    3,282
    1
    0
    Aan het IJselmeer....
    Ivana, wat rot voor je meis...ik kan me voorstellen dat het even nodig heeft om hier overheen te stappen....
    Je hebt tenslotte echt even gedacht dat je zwanger was( en misschien was je dat idd ook...)
    Sterkte meis...

17. asjuh

asjuh Fanatiek lid

Dec 28, 2005
    3,028
    0
    0
    mama en huisvrouw
    noord-Brabant
    jeetje wat ontzettend kl*te meid ..wens je sterkte .ik hoop dat het snel raak is voor je
    knuf asjuh

Share This Page