hallo... sorry dat ben ik weer... ik heb nog een vraagje aan jullie.. ik heb sinds 3 dagen last van krampen laag onder in mn buik zoiets wanneer je ongesteld bent of moet worden.. alleen ze zijn wat pijnlijker.... ook voel ik gewoon dat de baby soms er met haar hoofd naar beneden druk.... wie heeft dit ook.. is dit normaal??? en wat is dit? heel erg bedankt alvast
dankjewel.... dat dacht ik dus al... omdat mijn kindje donderdag al op -3 zat... en sins vrijdag heb ik meer druk en vrij veel krampen....
Ik heb ook van die krampen, maar bij mij is ze al een poosje ingedaald. Ik heb echt het gevoel dat ze er steeds uit kan vallen. Wat die krampen bij mij dan zijn?
ja dat heb ik dus ook.. ik weet dat ze al ingedaald is maar ik heb het gevoel dat het te snel gaat nu!!!
ik heb zo te lezen hetzelfde, ( ook pas sinds een dag of 3/4 ) vind het vrij pijnlijk maar heb de ha ook nog niet gevraagt wat het is.
ik heb het net gevraagd... gelukkig is de dokter 24 uur te bereiken... het is een signaal van het begin van bevallen... het kan nog wel dagen duren voordat je weeen krijgt maar zeker geen weken meer... wat dus betekent dat ik rustig aan moet doen... ik heb namelijk ook al last van misselijk heid enzo.... hopelijk blijft mn kleine meid erin tot 37 weken...
hallo, ik lees net jullie berichten en nu klinkt het misschien heel gek, maar ik heb hetzelfde gevoel en ik ben pas 32,5 weken zwanger. ik heb laatst ook al een vraag aan de vk op deze site gezet met daarin de mededeling dat ik laatst best moest doorlopen om de bus te halen en ik daarna de pijn heb gekregen. zij zei dat het banden pijn was en dat ik het gewoon even rustig aan moest doen, maar het is intussen al 5 dagen geleden. zal het bij mij ook indalings pijn zijn dan.... groetjes cindy
Vanaf 36 weken kun je ook al voorweeen krijgen, had ik ook al, meer menstuatie gevoel, maar dat bleef dan wel constant.
Ik heb dit ook gehad vanaf 32 weken en ben bij 40.5 weken bevallen! Dus ga er maar niet vanuit dat het snel komt anders ga je zooo lang wachten
nou ik ga wel vanuit dat ik in 2 weken beval omdat ze dat dus al zeiden.. mijn kindje is veel te laag en ben al aan het openen... voor weeen heb ik ookal meer dan 2 weken en begin nu ook echte ween te krijgen... mar het moet wachten!!! ik denk dat het aan de hele situatie ligt...