Hallo allemaal, Het is ongelooflijk maar ik voel de baby sinds 3 dagen...de eerste dag twijfelde ik omdat het nog zo vroeg is....maar de eerste dag voelde ik het een keer of 4... Gisteren voelde ik het weer...vooral savonds in bed en wanneer ik rustig zit of wanneer ik tever naar voren buk. En vandaag heb ik het echt regelmatig gevoeld....het zijn echt klopjes van binnen en soms wel 2 achter elkaar. Ik vind het echt geweldig.... Wilde dit even met jullie delen Wie had het ook al zo vroeg? Groetjes Debby
hi debby, geweldig, he?! ik voelde het ook rond die tijd al. ik twijfelde toen of het wel kon, maar achteraf weet ik zeker dat het zo was. mijn vriend heeft het met 17 weken ook al gevoeld. het bewegen vind ik nog steeds zo leuk! nu voel ik behalve schoppen ook rond schuiven. geniet ervan! groetjes, lauwie
hoi! o wat leuk zeg! en idd lekker vroeg, haha is ie lekker druk bezig! leuk joh, ik kan niet wachten tot ik hem ga voelen, ze zeggen dat het als een soort vlinders in je buik gevoel is... veel plezier en succes met je zwangerschap!
Nee vind ik niet...het zijn echt wel klopjes tegen de binnekant van je buik aan....ze zeiden ook dat het leek of er luchtbellen tegen je buik aan gaan maar daar vind ik het niet op lijken het is wel iets harder als dat...agh iedereen ervaart het anders Ik geniet er zeker van
Geweldig gevoel is het toch! Ik voelde het ook al rond die tijd! Inderdaad als kloppen. Nu kan onze kleine meid er soms echt een groot feest van maken in m´n buik. Dan gaat de hele buik heen en weer. Geniet echt nog steeds van elke beweging!
Ik voelde het pas in mijn 21/22 ste week voor het eerst. Dus ik was wat later, maar voel het nu dagelijks en heel duidelijk. Ik ben bang dat ik straks niet meer zonder kan
Ligt dat nou aan de stand van je baarmoeder wanneer je de kleine voelt? Sommige pas met 20 weken en ik al met 15 weken....dat is toch een heel verschil
Geloof wel dat het te maken kan hebben met waar je placenta ligt. De mijne ligt tegen me achter rug (achterwand) en dan ligt je baby dus voor in je buik. Ik voelde hem ook al rond 15 weken, alleehn herkende het pas in week 16 als klopjes van de baby.
lekker van genieten hoor Ik voeldde mijn kleintje ook pas met 18 weken en mijn vriend voelt beebje pas sinds week 24 ofzo.. Mijn placenta ligt aan de voorkant en dan ligt beebje meer naar achteren..
wat leuk voor je! Ik voelde de eerste ook met 15 weken en deze al met nog geen 12 weken! het kan echt..geniet er maar lekker van.
Super he! Ik voelde de kleine ook al zo vroeg alleen twijfelde toen nog heel erg of ik het wel echt voelde of dat ik gek was Met 18 weken precies kreeg ik zo'n duw dat mijn man het ook voelde en tot nu toe voel ik de keine bijna de hele dag! Geniet er lekker van meid! Het wordt alleen maar mooier als je straks je buik ziet bewegen en zo duidelijk een schop of een duw met de billen voelt, heerlijk!
HEerlijk kan niet wachten dat ik het voel hihi..! de eerste klopjes die ik voelde voelde alsof er golven tegen je buik aan komt als je in het water staat.. bij de eerste voelde ik het met 16 weken
Ik ook sinds een paar dagen. Wel heel sporadisch en soms een dag niet, maar onmiskenbaar baby en geen darmen.
Ik voelde de kleine ongeveer het 15.5 weken, en had het idee dat er vlinders in mn buik fladerde. Met 16.5 week kreeg ik voor het eerst een schopje. Waren voor een pretecho en toen schopte de kleine tegen het apparaat op mn buik, die mevrouw die de echo maakte voelde het ook
Gaaaf he.....vind het ook zo leuk dat iedereen het anders ervaart...het is ook zo'n mooi gevoel Dacht echt dat ik t pas met 20 weken zou voelen ofzo dus hield mezelf maar voor dat t de baby nooit kon zijn...maar ik kan er niet meer onderuit heb t vandaag ook alweer een paar keer gevoeld...eigenlijk het eerste wat ik voelde toen ik mijn ogen open deed vanochtend Sorry hoor dames ben helemaal op en top gelukkig en verliefd
He Ddebbyy, ik zie dat jij ook in november bent uitgerekent, waarom meld je je niet aan bij de november mama's. Dan kan je gezellig meekletsen.