ik vraag me af, kan je ook zwanger zijn zonder extreme moeheid? Dat die moeiheid pas later komt? Of omdat je dacht: ik heb het vast te druk op me werk en je de moeiheid niet geassocieerd hebt met zwangerschap? Liefs
geen echte moeheid? Gewoon lekker genieten dus? Gelukkig maar. Ik ben hoop dat ik ook geen moeheid kan krijgen. Ben echt een doe mens! hihi
Natuurlijk kan dat...elke zwangerschap is anders... Bij mijn dochter werd ik rond een week of 6,7 pas echt moe en dat heeft wel een maand of 2 zeker aangehouden (Tijdens de reclame van gtst in slaap vallen, en dat elke dag weer )
Haha, idd dat scheelt...op een gegeven moment had mijn vriend zoiets van die afstandsbediening is voor mij vanaf 8 uur, je slaapt toch zo... *Ik heftig protesteren en kwartier later...je raadt het al*
ik ben op het moment ook nog niet echt moe... tenminste niet meer moe dan anders.. bij stef wa sik dat wel extreem.. maar kan nog komen...
Ik kreeg het pas rond week 6 ofzo.. en heb het nu nog steeds, dus het kan nog altijd komen, maar hoeft natuurlijk niet