toen was ik nog niet overtijd maar toen had ik 2 dagen voordat ik ongesteld moest worden al het gevoel dat ik zwanger was en dat was toen ook zo idd dus ik ben benieuwd het was heel snel na 2 maanden klussen was ik zwanger en nu eigenlijk ook vrij snel als het raak is dan 3 maanden
dat is zeker vrij snel... hahah ja ik ken het dat doe ik ook al een paar dagen.. hihi maar hopen dat we niet ongesteld worden. succes, vnv ben ik er niet zal het morgen ochtend wel lezen zal voor duimen xxxxx
spannend ook voor jou! spreek je morgen wel zet het in ieder geval ook neer als ik getest heb vanavnd
helaas heb net getest was negatief maar misschien heb ik nog te vroeg getest nog maar afwachten verder en dan vd week nog maar een keer testen bedankt voor jullie meeleven
ja ik vind het ook jammer maar wie weet idd eind van deze week toch een positieve test thanx voor je lieve berichtje
hey meis.. jammer geen bloed is moed zeggen ze toch? Ik wilde eerst een vrijdag testen maar denk dat ik morgen ochtend ga testen... Ken niet langer meer wachten Groetjes
helaas ben vanmorgen ongesteld geworden hoop dat het voor jullie allemaal positief uitpakt ach en wie weet volgende maand