Ik zit nu in de tweede ronde en had een paar dagen terug al ongesteld moeten worden. Tot heden niks wel steeds buikpijn ( steken ). Test de nacht voor de NOD gedaan deze negatief.. Moet ik nu eerst nog een test doen? En bel je gelijk de ha of wacht je gewoon rustig af ? It's driving me crazy..
Je kunt het beste met ochtendurine testen. 's Ochtends is je urine het meest geconcentreerd, dus kun je het beste met je eerste plas testen. Ik zou eerst zelf nog een test doen met ochtendurine, morgen of overmorgen. Sommige meiden testen pas 2 weken overtijd positief, sommige al voor hun NOD. Het verschilt bij iedereen. Het is niet noodzakelijk om je huisarts nu al te bellen. Wacht het nog even af, je kan volgende week ook nog bellen. Succes!
Thanks wist effe niet meer wat ik zou doen.. Ik haal wel zon digitale dan weet ik zeker hoe ver het is..
Wanneer wil je weer gaan testen, en echt met ochtenurine doen dan hoor, dan krijg je het beste resultaat! Succes
Ik zie dat je pas sinds april 2008 gestopt bent met de pil? Dan kun je nog heel goed last hebben van ontpillen helaas. Veel vrouwen hebben na het stoppen van de pil last van onregelmatige menstruaties. Ik duim en hoop in elk geval voor je dat dit bij jou niet het geval is en dat je gewoon zwanger bent! Test gewoon over een paar dagen nog een keer inderdaad en dan met ochtendurine. Succes!
Ik denk ook dat je rekening moet houden met "ontpillen" al zou het natuurlijk super zijn als je toch zwnger blijkt!
@Naiobi hey meid hoop ook voor je dat hij positief word! maar het ken best nog wel ontpillen zijn mijn 2de ronde duurde 76 dagen liefs gaby