Hoi allemaal, Nou ik ben Axioma, 25 jaar, getrouwd en ik woon in Gouda..... en als ik de test van vanmorgen mag geloven ben ik zwanger! Ohja mocht je nog meer willen weten... gewoon vragen
Welkom en veel klets en lees plezier toegewenst. Gefeliciteerd met je zwangerschap en geniet ervan. Liefs wolly
Kom jij even binnen met super goed nieuws! Welkom hier en van harte gefeliciteerd met je zwangerschap! Elmo
Hoi en welkom, Ik ben ook net nieuw hier en vroeg me af hoe lang je bezig bent geweest voordat je dit positieve nieuws kon melden.. In elk geval van harte en geniet ervan!
Dank jullie wel Vanmorgen nogmaals een test gedaan, ik kon het nog niet echt geloven eigenlijk... maar deze was weer positief Nou het is bij ons ongelofelijk snel gegaan, we zijn op moederdag dit jaar gestopt met de pil. We hebben verder niets gepland, we hadden echt zo iets van het komt wel... en ja hoor ik werd niet ongi.... dus toch maar getest, en hartstikke positief. Daarom kon ik het niet echt geloven, zo snel dat kon voor mijn idee niet eens.... maar het is toch echt zo....