hallo dames ik ben aan de prikpil maar voelde me een tijd niet goed en toen had ik laasts maar een kruidvat test gedaan 2 van 4,99 maar gaf heel licht streepje maar was grijs van kleur.als je goed keek zag je het zo zitten die streep.ben ik nou zwanger?hoop dat iemand me kan antwoorde.groetjes hafida
Volgens je banner ben je al 57 weken zwanger Denk dat je het zo te lezen niet kan beoordelen op die ene vage test. Er verschijnt namelijk ook weleens een indroogstreepjs. Zou er over paar dagen nog een doen. Streep moet dan donkerder zijn als je zwanger bent. Succes!
hallo dames ik kon het niet laten om weer te teste.heb dus dezelfde test weer gedaan van kruidvat en er kwam dus een vage lichte roze streep nu.waarschijnelijk ben ik gewoon wel zwanger want ze zegge toch een streep is een streep.veel liefs hafida
nee dat gaat helaas niet anders had ik wel gedaan hoor maar heb geen digitale camera dus vandaar anders had ik wel foto gemaakt natuurlijk liefs
Hoeveel verschil zat er tussen eerste en tweede test? Streep hoort wel donkerder te worden. Je HCG waarden nemen nl. toe. Omdat je het in je eerste bericht over laatst had...
Hallo dames, Ik ben nu 17 dagen overtijd. heb al 3 x gestest en ze waren allemaal negatief.. Ben naar de HA gegaan en die zei dat ik nog 2 weken moest wachten en dan weer testen...En dat die testen betrouwbaar zijn en dat ik geen bloed moet laten prikken.... Voor de rest voel ik me goed.. Geen symptonen van zwangerschap... Kan het zijn dat ik zwanger ben of had anders die test al op een positieve test moeten geven? heb altijd een regelmatige menstruatie en ben al 6 maanden met de pil gestopt..! Hebben vrouwen die dit hebben meegemaakt? en dat het tog bleekt dat ze zwanger zijn?
hallo jannes.die eerste test was 3 dagen geleden na dat ik gister de 2de test heb gedaan.maar die eerste test had grijze vage streep en 2de test vage roze streep.maar heb vanmorgen inene bruin verlies en afscheiding.misschien gaat het wel fout ofso weet niet.ik wil me tog ng een keer teste morgen ofso.wat kan die bruin verlies zijn eigelijk?liefs
Een innesteling is zowiezo ongeveer een week na je eisprong, dus dan zou ong een week voordat je positief kan testen zijn... Maar bruinverlies kan nu zeker ook gewoon hoor, dat hoor je wel vaker, gefeliciteerd met je zwangerschap iig!
Je kan prima nog wat oud bloed (=bruin) van de innesteling verliezen. Duurt soms een paar weekjes voordat het eruit komt. Vandaar dat het later is, dan het daadwerkelijke tijdstip van de innesteling. Van harte gefeleciteerd met je zwangerschap!