Nou na wat ik hier gelezen heb over posi ovutesten net voor nod, heb ik er ook 1 gewaagt omdat ik zeer pijnlijke borsten heb, ongisteekjes in de onderbuik en mijn darmen raar doen...en die is 2 dagen voor nod gewoon positief! Nu was mijn temp 37,0 en mijn temp zakt altijd 1 dag voor nod pas als ik ongi moet worden, dus ik temp morgen eerst en daarna testen, maar heb goede hoop! Wie duimt voor me?
Ik had ook 5 dagen voor mijn NOD een positieve test. Maarrrrrrr sommige ovu-testen geven altijd een klein streepje weer, of dit is een indroogstreepje of je hebt altijd wel wat LH hormoon in je lichaam. Laten we hopen dat het lekker HCG is. Hou ons op de hoogte!
maak eens een foto ervan ! en ga snel testen met een zwtest want als de ovu echt posi test dan mmoet een zwtest nu ook posiaangeven
fotoooo klinkt goed...! tis wel echt een duidelijke streep?(sommige ovutesten geven altijd licht positief streepje schijnt)
De streep is even donker als de controle streep.... Morgen testen als temp nog hoog is...ben dr toch niet helemaal zeker van haha
als je ovutest echt ECHT positief is, heb je grote kans dat een zw.sch.test dat ook is! Ik hoop het voor je! spannie!
als dat zo is dan kan het niet anders dan dat je zwanger bent of je moet nu in je vruchtbare dagen zitten, en zo te zien zit je dat niet dus ik zou nu een test halen en nu testen haahha
kom maar eens kijken in de nod van juli zit er 1 met t zelfde dat de ovu's posi bleven en die is nu zwanger
Spannend! Ben helemaal zenuwachtig! Maar test morgen pas als temp hoog is nog...die hoort morgen te zakken...zo niet dan ben ik zwanger...
jeetje mamakitty dat je het nog volhoudt om te wachten tot morgen... puuuh spannend hoor! en nu duimen dat je temp hoog blijft en daarna een supervette 2e streep op de test krijgt !
Sja, ik heb toch ook puistjes en dat is bij mij altijd een voorbode van ongi...dus geen zin in teleurstelling. Morgen aan temp zie ik het al meteen.....dus anders zonde van de test
JA!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Gister al positieve ovutest, al bijna 2 weken last van mijn borsten en ongikrampjes en darmen doen raar, had al vrij snel een GROOT vermoeden, maar dekte mezelf nog in, maar.........[b]IK BEN ZWANGER!!!![/b] (vandaag 1 dag voor nod en temp 37,0 half uur eerder getempt) Eerst die 2 goedkope van sensitest gedaan, beide positief, toen de CB ertegenaan en meteen positief! Kortom: lang leve de ovutesten net voor nod!