zwanger?

Discussion in 'Zwangerschap' started by carolinea, Jun 24, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. carolinea

carolinea Nieuw lid

Jun 24, 2008
    1
    0
    0
    student
    Emmen
    heyhey,

ik heb 5 dagen terug bijna sex gehad. (hij is niet in me geweest), maar er is wel contact geweest. nou ben ik sinds 2 dagen bijna constant misselijk en mijn stemmingen wisselen heel gauw. Ook voelt het alsof ik ieder moment ongesteld kan worden terwijl dat nog niet het geval moet zijn.

kan ik zou gauw al iets merken als ik zwanger zou zijn?

groetjes,

Carolinea

2. bengeltje86

bengeltje86 VIP lid

Jan 6, 2007
    8,553
    0
    36
    renkum
    nou zo snel kan dat niet
    als je een eisprong heb dan pas kan je zwanger worden als je sex heb gehad.
    dan duurt het nog aantal dagen voor het zig heeft ingenesteld of niet.
    meestal als je je eisprong heb gehad moet je na 14 dagen ongesteld worden of je bent zwanger

dus lijkt me niet dat je zwanger bent

3. Butterfly26

Butterfly26 Fanatiek lid

Apr 4, 2008
    2,746
    0
    0
    Verzorgende VIG
    Utrecht
    Ik ben het met bengeltje86 eens ;)

4. Vlinder84

Vlinder84 Niet meer actief

Nee, zo snel voel je dat niet. Je maakt je er veel zorgen om, dus vandaar dat je jezelf echt misselijk en zelfs ' schijnzwanger' kunt denken.

5. Zeilboot

Zeilboot Niet meer actief

sluit me er bij aan

6. Devilschase

Devilschase VIP lid

Dec 1, 2007
    21,158
    8,135
    113
    Generaal zonder leger.
    Flevoland
    idd! Je kan jezelf zelfs ZO zwanger denken, dat je borsten gaan lekken etc

7. Niet meer actief

ik ben het er niet mee eens dat je het niet kan voelen. Ik voelde namelijk al een uur erna dat het raak was. Ik wist gewoon dat het raak was...
    Maar goed, als hij niet in je geweest is, dan is de kans dat je zwanger bent wel heeeeel erg klein hoor! Dat je nu al misselijk bent en stemmingswisselingen hebt, dat zal niet aan een eventuele zwangerschap liggen. Daar is het echt nog te vroeg voor.
    Wanneer je NOD komt, gewoon even testen.

8. Niet meer actief

Enne toen ik wat jonger was en bang was zwanger te zijn en me er ontzettend druk over maakte werd ik door de stress ook nog eens pas 2 week later ongesteld. Dus niet teveel stressen.
    Als hij niet in je is geweest is de kans NIHIL (Echt heel klein :p ) dat je zwanger bent.

9. ramona0309

ramona0309 Niet meer actief

Neem aan dat dit meer het voorgevoel was.... dan al zwangerschapsklachten hebben.... t zaad is dan nog niet eens bij t ei..
    Had zelfs ook het gevoel dat t raak was, maar nog geen zwangerschapsklachten, zoals in de vraag beschreven worden...

Stress kan idd veel klachten veroorzaken...

10. Niet meer actief

Nee, los van een sterk voorgevoel voelde ik gewoon dat er iets aan de hand was daarbinnen. Ik voelde veranderingen. Het is echt moeilijk te beschrijven, maar het was niet alleen een voorgevoel. Ik voelde echt iets rommelen in mijn buik.

11. Bianca24

Bianca24 Fanatiek lid

Jul 16, 2007
    1,063
    0
    0
    verzorgende
    carolinea: hij is niet in je geweest, maar je wel gevingert met misschien zijn sperma / voorvocht aan zijn vingers?
    dan kun je zwanger raken ja, maar de kans is erg klein, direct last hebben van misselijkheid en stemmingswisselingen dat kan niet, idd de reden wat de andere meiden ook vertellen..

ocean soul: ik neem ook aan dat dat een voorgevoel was....als je de "daad" hebt gedaan in je vruchtbare dagen, dan duurt het zowiezo eerst uren ect dat het spermacelletje bij het eitje is....en dan na een week gaat ie zich innestelen, daar kun je overigens wel iets van voelen (heb ik nooit iets van gevoelt)

12. marijke25

marijke25 Actief lid

Mar 27, 2007
    266
    0
    0
    administratief medewerkster
    wezep
    het lijkt me sterk dat je zo snel al iets voelt daar gaat wel eventjes overheen voordat je het merkt.

MAAR.........
    het komt op mij een beetje over alsof je er bang voor bent dat het ook inderdaad zo is...
    als dat het geval is waarom gebruik je dan het condoom niet... en zo zzijn er nog wel meer dingen om je tegen zwangerschap te beschermen...

groetjes marijke

Share This Page