Onzeker

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door debora88, 24 jun 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. debora88

debora88 Lid

22 mei 2008
    17
    0
    0
    rotterdam
    hoi hoi,, ben inmiddels 11 weken zwanger..niet geheel vlekkenloos verlopen,bloedverlies gehad steeds, maar de beeb maakt het goed,het is eindelijk minder.2 weken geleden zagen we op mijn echo nog aan 2 kanten bloed zitten,10 dagen later ben ik dus wat (oud) bloed verloren, opluchting was bruin..vandaag weer een echo gehad en het was dus alleen nog aan 1 kant wel te zien, de verloskundige geeft me dus nog geen zekerheid of het wel allemaal goed gaat,omdat dat bloed er niet hoort en we niet weten of de baarmoeder onderscheidt kan maken tussen de beeb en het bloed... :rolleyes: Zij zegt dat de baarmoeder dus ook de beeb eruit kan willen werken dan.. (ik dus nu erg onzeker)! wie heeft zoiets ook wel eens meegemaakt? of enige ervaring? xxx

2. bengeltje86

bengeltje86 VIP lid

6 jan 2007
    8.553
    0
    36
    renkum
    niet te druk maken mid
    ik heb het ook bij zij zit ook een ophoping van bloed/oudbloed ik heb ook nogsteeds bruinverlies me gyn en me verloskundige zeggen het kan allemaal nog tot 16 weken sommige gevallen hele zwangerschap door.

ik heb vorige week me 6de echo gehad met 13 weken en alles was nog goed nu vrijdag laatste keer bij de gyn dan weer veder bij de verloskundige en die vertelde me hetzelfde loop bij 2 dus

Deel Deze Pagina