zwanger?

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door Anais, 26 jun 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. alecia

alecia Fanatiek lid

23 okt 2007
    2.295
    17
    38
    student
    drenthe
    heb ook behoorlijk spijt dat ik ooit begonnen ben.
    Ben vorige jaar in 2007 gestopt met roken, was er erg depri van en heel erg ziek.
    Daana ging het mis en weer begonnen, nu krijg ik straks begeleiding om er helemaal vanaf te komen, Krijg dan ook tabletjes zodat ik niet doodziek meer wordt.

2. jackisis

jackisis Bekend lid

20 jun 2008
    526
    0
    0
    ik heb zelf ook gerookt (meer dan een pakje per dan) maar ben inmiddels al weer 7 jaar gestopt.. zonder problemen gelukkig.. mijn man is er wel een week goed ziek van geweest..toen hij stopte..beiden roken we al heel lang niet meer gelukkig haha succes!

3. alecia

alecia Fanatiek lid

23 okt 2007
    2.295
    17
    38
    student
    drenthe
    Netjes hoop je snel na te doen :d

4. Anais

Anais Fanatiek lid

16 mrt 2008
    1.314
    1
    0
    Gérante
    limburg/Hasselt
    hallo
    sorry dat ik zo lang niets heb laten horen :) ik wist niet dat er al zoveel reacties waren.

ik ben nog steeds overtijd en normaal gezien zou ik nu toch al wat 'bruinverlies' moeten hebben want ik heb altijd mijn regels op maandag.ik stop met de pil op vrijdag en dan komen ze door op zondag maar dan wel bruin eerst.natuurlijk heb ik gee pil meer genomen maar normaal gezien zou ik dus die vrijdag met de pil gestopt zijn om mijn regels te laten doorkomen.

ik zou het niet erg vinden als ik zwanger ben,helemaal niet,maar ik ga voor een maagring volgende maand omdat ik juist terug slank en gezond wil zijn.Ik ben met de pil gestopt en verder gegaan met condoom en af en toe is deze wel eens kapot gegaan in die twee maanden.morning after pil neem ik niet meer,heb dit 1 keer gedaan(was 15) en maar goed omdat ik toen veel te jong was maar ik voelde me depri toen en niet zo goed dus ik neem dit nietmeer en als het raak is is dit zo maar die chemische troep neem ik niet meer ;)

wat ik nog vergeten te zeggen heb is dat ik kort na mijn eiersprong(dag of twee drie erna) dat ik een halve dag roze uitscheiding had gehad.

ik ervaar ook wel zeer veel gebroebel in mijn onderbuik.
    wat ik nu zeg is miss wat vies dus :p ofin ik heb dus met een tampon eens gekeken of ik miss geen licht roze of bruine uitscheiding had en nee helemaal niks! normaal krijg ik dit nu juist wel en ik had duidelijk ook meer witte uitscheiding wat raar is want meestal krijg ik juist opvallend minder uitscheiding.

ik blijf ook nog steeds zo wazig zien.voor de rest heb ik vandaag precies menstruatie krampen gehad.maar alleen deze morgend,heel eventjes en deze avond 1 keer ook maar eventjes.normaal heb ik dan ook rugpijn en voel ik me zwaar en meer krampen dus ik vindt deze krampen nu toch niet echt....overtuigend.

weet je wat me opvalt...ik leg onbewust mijn hand(en) op mijn onderbuik :) en als mijn vriend te hard steunt op mijn buik dan duw ik heb heel vlug weg omdat ik dan ineens schrik heb dat als ik zwanger zou zijn ik bang heb dat hij te hard op mijn buik zou duwen en ik een miskraam zou kunnen krijgen :) stom ik weet het. :)

zo ik ga morgen aan mijn moeder vragen of ik een test mag gaan halen(komen goed overeen)

dus we zullen zien

groetjes en veel geluk voor alle meiden die overtijd zijn.
    xxxx
    amy

5. jackisis

jackisis Bekend lid

20 jun 2008
    526
    0
    0
    hier een posi test.. veel duidelijker dan die van zaterdag...

anais... ik hoop voor je dat de test snel duidelijk heid geeft..

6. Joyce82

Joyce82 Fanatiek lid

1 sep 2006
    1.746
    0
    0
    Noord-Holland
    WOW, GEFELICITEERD meid! Wat leuk!
    Hoop dat ik je snel kan volgen ;)

7. Hoi allemaal,

Jackisis; Gefeliciteerd met je zwangerschap!

Ik heb dus sinds 4 dagen een soort van menruatie pijn in mijn onderbuik en mijn tepels zijn groter en gevoelig. Ik ben vorige maand met de pil gestop, dus kan zwanger zijn of ik ben aan het ontpillen...

Anais; wanneer kan jij je test doen?

Groet,
    Ilse

8. Bia74

Bia74 Bekend lid

24 jun 2008
    634
    0
    0
    Hey Jackisis, GEFELICITEERD! Dus tòch!
    Dat heeft ècht zo moeten zijn ja... ;)

9. Anais

Anais Fanatiek lid

16 mrt 2008
    1.314
    1
    0
    Gérante
    limburg/Hasselt
    test gedaan en was negatief
    aan de ene kant jammer aan de andere kant beter omdat ik de maagring zet

groetjes

10. AsenA

AsenA Lid

13 jun 2008
    40
    0
    0

HET IS RAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAK :whistle:

11. Niet meer actief

Niet om vervelend te zijn, maar een paar kanttekeningen.

Je moet je moeder vragen of je een test mag kopen?
    Je zegt dat je een dochter hebt (topic tienermoeders), maar je bent nog nooit zwanger geweest.
    Je zegt dat je zwanger wilt raken maar je vriend van niets weet, later ben je weer aan de anticonceptie.
    Zwanger proberen te worden, af willen vallen, zwanger willen worden.

Ik weet niet wat er allemaal in je hoofd rond gaat, maar mij is het niet helemaal duidelijk meer.
    Ik neem dit forum serieus en deel mijn gevoel hier. Vind het jammer dat je dan met dit soort "vreemde" verhalen komt.

Misschien dat je het wat op kan helderen..

Mara

12. jackisis

jackisis Bekend lid

20 jun 2008
    526
    0
    0
    asena... gefeliciteerd!

anais.. tja wel een beetje vreemd allemaal...

13. Anais

Anais Fanatiek lid

16 mrt 2008
    1.314
    1
    0
    Gérante
    limburg/Hasselt
    is wel vervelend ja om u da allemaal weer uiteleggen want het is ingewikkeld en sommige dingen die jij vermelde heb je door elkaar gemengd dus nu moet ik dit allemaal weer uitleggen,maar ja zal het maar doen want anders gaan de andere mensen vanalles denken

dus het eerste wat je zei:ik vraag mij moeder niet om een test ik vroeg haar toen in de tijd geld voor een test en wij heben beiden hier geen probleem mee we komen goed overeen.
    het tweede:ik heb geen dochter maar mijn vriendin heeft een dochter van 5 maanden (stond in topic tienermoeders)
    het derde:ik wou toen idd zwanger zijn maar deed nog niets om dit te worden en mijn vriend wist niks idd maar er was ook nog niks beslist alleen dat ik van anticoncepti ging veranderen(heb pleister gedaan,ring,pil en uithouding en nu condoom)

nu zeg je dat ik dan dit wil dan dat enz...ja dat is waar mag mag ik nog aub wat nadenken...ik dacht toen(drie of meer maanden geleden) aan zwanger worden,toen dacht ik misschien beter eerst vermageren enz.dus idd ja ben ik begonnen met anticoncepti want anders werd ik wel zwanger en ja daarna wou ik geen gewone anticonceptie omdat ik dit niet goed gewend raakte dus deed ik onthouding maar al vlug wou ik toch maar met condoom.en nu heb ik deze topic

ik zie dat je alles van mij goed bijhoudt maar probeer ze dan ook echt goed bij te houden want als ik overal moet gaan uitleggen over wat ik maanden geleden heb gezegd.....

xxxamy

ps aan al de andere mensen,ik ben nog steeds niet ongesteld

14. Niet meer actief

Woo, is er iemand soms geïrriteerd..
    Maar goed, nogmaals het was/is niet vervelend bedoelt.
    Tja ik hou niet per se bij wat jij schrijft, ik lees hier gewoon rond en dan valt het vanzelf op. Ik hoop dat je het voor kunt stellen dat het heel vervelend over komt als mensen hier heel serieus mee bezig zijn en dat ik dan de indruk krijg dat je niet altijd de waarheid verteld. Maar goed, ik vroeg om op heldering en die heb ik gekregen. Dankjewel daar voor.

Mara

15. MissMama09

MissMama09 Fanatiek lid

3 mrt 2008
    1.623
    0
    0
    Ik moet zeggen dat ik het ook een beetje vaag vind! En als je idd niet zwanger wilt worden of zijn..ben je hier denk ik verkeerd, want iedereen die hier is wil heel graag een kleintje....

16. jackisis

jackisis Bekend lid

20 jun 2008
    526
    0
    0
    ik denk dat sommigen hier ook komen voor info en misschien omdat ze onverwacht (misschien) zwanger zijn..
    Ik had 3 weken geleden ook niet echt verwacht dat ik zwanger zou zijn...
    maar goed ik denk dat we van een mug ook geen olifant moeten maken...
    ze heeft t opgehelderd toch>? en we gaan er van uit dat ze niet staat te liegen, tenminste daar ga ik van uit..

17. nathalie1984

nathalie1984 Actief lid

24 mei 2008
    103
    0
    0
    Verzorgende IG
    Rotterdam
    Hallo lady's....

Ik ben begin mei '08 gestopt met de pil, heb op dit moment een cyclus van 32 dagen, heb via de vruchtbaarheidscalculator mijn vruchtbare dagen uitgerekend en op mijn vruchtbare dagen hebben we flink geklust, en volgens die calculator zou 27 juni mijn eisprong zijn.... toen ik de pil slikte heb ik nog nooit mijn eisprong gevoeld en 27 juni zat ik 's avonds op de wc en voelde iets knappen in mijn onderbuik en dat deed best wel zeer..... ongeveer een uur daarna hebben we geklust..... volgens die calculator zou 2 juli de "innesteldag" zijn.... nou ben ik sinds vandaag al de hele dag kots misselijk ben het echt aan het weg slikken.... en honds moe..... lage rugpijn..... zou het????? Of kan het ontpillen zijn?

18. ladyangelinaM

ladyangelinaM Actief lid

10 apr 2008
    255
    0
    0
    huismama
    hihi bij mij ging dat net zo...dus ik hoop het voor je meis

19. nathalie1984

nathalie1984 Actief lid

24 mei 2008
    103
    0
    0
    Verzorgende IG
    Rotterdam
    ECHT?
    Waar had jij allemaal precies last van?
    Ik ben echt met vlagen misselijk.... nu werd ik pas om half 2 wakker en gelijk een misselijk gevoel.... gisteren was ik misselijk rond een uur of 15.00 uur..... vrijdag ben ik van half 12 tot 23.30 uur misselijk geweest en heel erg moe, soms lage rugpijn, en een soort van opgeblazen gevoel in mijn onderbuik..... en nu heb ik vandaag ongeveer 12 uur geslapen en ik ben nu nog hartstikke moe....
    Ik heb zaterdag de matcare ultra test al besteld als het goed is krijg ik die morgen binnen dus dinsdagochtend ga ik gelijk testen.....

Deel Deze Pagina