Ik ben Janine, 25 jaar oud en...Ik weet het is nog heel pril, maar ik ben nu zes weken zwanger! Ik ben blij, maar er zit ook een dubbele kant aan...Eigenlijk twee! Eén daarvan is dat ik angsten heb. Vorig jaar rond deze tijd (scheelt twee weken) was ik zwanger van mijn dochtertje Roos*. Zij is met 22 weken zwangerschap geboren en heeft ons helaas weer snel verlaten...Het doet pijn en geeft mijn angst, maar ik probeer toch van mijn zwangerschap te genieten! Ten tweede de relatie met mijn vriend is uit, al een tijd, maar afgezien daarvan hadden we wel een paar keer sex en nu ben ik dus zwanger! Hij weet niet wat hij ervan moet denken en ik heb gezegd: of je gaat voor de 100% mee of niet, maar dan ook helemaal niet! Ik geloof met heel mijn hart dat het hoe dan ook goed komt...Ik hoop echt dat ik straks een kindje in mijn armen heb en dat ik hem of haar een mooie toekomst kan bieden! Ik ga er in ieder geval de 100% voor! Alles zwangeren gefeliciteerd!
Van harte gefeliciteerd! Zo te lezen ben je een sterke vrouw. Ik hoop dan ook voor je dat deze zwangerschap helemaal super verloopt en je over 8 maanden een prachtig kindje in je armen hebt! Geniet ervan! Liefs Jenna
Dat is heel wat zeg! Ik hoop dat je in ieder geval een hele mooie tijd tegemoet zult gaan. Van Harte gefeliciteerd en geniet ervan! Liefs Vaam