ik denk dat mijn buik wat dikker aan het worden is en hij voelt echt heel strak aan soms kan ik er een creme op doen... of is dit normaal?
Ik pak wat ik voor mijn handen krijg... hihih Heb denk ik wel 5 soorten staan. En smeer twee keer per dag met een andere me buik in.. Ook soms met olie...
Ik gebruikte de zwangerschapsolie van Weleda was heerlijk nu heb ik de olie van Frei ook voor zwangere buiken. Ondanks dat ik een behoorlijke buik heb blijft de huid nog redelijk soepel en ik heb nog geen striae ontdekt. Hopelijk blijft dit zo..
hier de buikencreme van de kruitvat. had bij mij vorige zwangerschap de buikbalsem van zwitsal mamma maar had het gevoel dat alles aan me buik bleef plakken
Ik heb de buikbalsem van zwitsal gekocht en 1 keer gebruikt voor de lol, want heb nog geen dikke buik, maar ik kreeg meteen vreselijke uitslag!
In het begin die van zwitsal (omdat ik die 2 tubes gekregen had) nu gebruik ik olie, vind ik fijner op mijn strakke huid. De zwitsal die ik nog heb laat ik wel staan voor na de zwangerschap.
Ik gebruik ook die van zwitsal, ruikt zo lekker , heb de hele serie gekregen toen ik verteld had dat ik zwanger was, dus voorlopig kan ik nog even vooruit.
ik gebruik al vanaf het begin van mijn zwangerschap de zwangerschaps buikcreme van kruitvat, is wel dik maar ik vind hem lekker.
Ik gebruik elke dag MAMA buikbalsem van Zwitsal, en ook regelmatig een verzorgende advocado olie ook van Zwitsal.
Hier Zwitsal en/of Weleda. Helpt geen donder tegen striae maar ik heb helemaal geen jeuk of trekkerig gevoel gehad tot nu toe.
Ik heb van alles geprobeerd maar vind de zwitsal baby olie nog steeds het fijnst. trekt lekker snel in.
ik heb ookMAMA buikbalsem van Zwitsal maar zou wel keer de zwangerschapsolie van Weleda willen proberen hoop alleen dat die niet te vettig en met te veel olie is