Zwanger?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door valentijn14, 8 jul 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. loesje

loesje Bekend lid

1 mrt 2006
    627
    0
    0
    peuterspeelzaalleidster
    overijssel
    staat niks van GDS op alleen dat ik een ring/vruchtzak met een doorsnee van 1,5 cm ut + ring maar geen vrucht aangetoont dat saat erop verder niks

2. Nadesy

Nadesy VIP lid

27 jan 2007
    15.934
    0
    0
    Deventer
    Pff meis
    wat een onzekerheid zeg
    wanneer had je voor het eerst posi getest dan?

en dan nog zolang wachten.

dikke knuff

3. 078mama

078mama Niet meer actief

Nu gaat alles prima met mijn zwangerschap. Ik heb morgen de 20 weken echo dus dan weet ik het helemaal zeker maar alles voelt goed. Mijn echo was met 6 weken en 2 dagen en toen was de vrucht 1.8 cm. Misschien heb je daar iets aan. Toen twijfelde ze dus ook bij mij dus die afmeting kan wel kloppen. Heb je enige idee of het qua seks ook kan kloppen bij jou? ook niet onbelangrijk. Als je weet dat je ong 5 weken geleden niets heb gedaan of juist wel geeft dat misschien ook al antwoorden...

4. valentijn14

valentijn14 Actief lid

8 jul 2008
    280
    0
    0
    @loesje...
    hmm wacht zal ik eff dat verslag uploaden?

5. valentijn14

valentijn14 Actief lid

8 jul 2008
    280
    0
    0
    @beatrice

nou t gekke toen zei vertelde dat het 5 wk en 2dgn misschien zou zijn ging ik precies deze datum terug rekenen...en t klopt op 1 dag na dan.
    maar ik weet dat t zaad wel meer als 48 uur in leven blijft

hmmm, ik wil mezelf totaal geen hoop geven, maar ik wil t ook niet opgeven!

6. loesje

loesje Bekend lid

1 mrt 2006
    627
    0
    0
    peuterspeelzaalleidster
    overijssel
    het komt voor hoor dat je ei-sprong anders gaat dat je denkt dus, dat heb ik met deze zw-schap wel gemerkt een keer zonder condoom en ik dacht dat ik niet in mijn vruchtbaarste periode zat... dus wel :)

het kan dus echt alle kanten op dus zit niks anders op dan afwachten en proberen je niet gek te laten maken en een beetje afleiding te zoeken...

7. 078mama

078mama Niet meer actief

Eigenlijk moet ik dit niet zeggen maar ik denk dat je je niet te druk moet maken. Ik heb er toen heel veel over gelezen en als het bij 5 weken mis was gegaan en je zou nu 9 weken zijn dan had je wel krampen en tussentijds bloedverlies gehad. Tuurlijk kan het altijd dat dit niet gebeurd maar je lichaam doet meer dan je denkt. Bij 5 weken kan je nooit een hartje zien kloppen en zelfs bij 6 weken en een paar dagen kan dit lastig zijn. Ik wil je geen valse hoop geven maar spreek gewoon mijn gevoel uit... Mocht het toch mis zijn dan heb je daarna alle tijd om verdrietig te zijn. Je kunt je nu beter richten op het positieve voor het geval je vrucht nog wel in leven is. Dat werkt natuurlijk allemaal door!

8. valentijn14

valentijn14 Actief lid

8 jul 2008
    280
    0
    0
    Meiden ik ben bezig met het uploaden en verkleinen.
    er is volgens mij al wat fotos te zien...
    ik zal t verslagje ook uploaden!

Let me know what yall think!

9. vaamrile

vaamrile Fanatiek lid

30 mei 2008
    1.355
    0
    0
    Valentijn, wat een onzekerheid meissie! Ik zelf heb ook een MA gehad, maar dat was een heel ander verhaal aangezien ik een goede echo heb gehad bij 9 weken en ik er bij 12 weken achterkwam dat het na die echo gestopt was. Bij jou is er in ieder geval nog de mogelijkheid dat je ovulatie toch op een geheel andere dag heeft plaatsgevonden (zaad kan trouwens tot 72 uur goed blijven ;) ).
    Ik ga je geen valse hoop geven, want helaas komen mk en ma vaak voor, maar in jouw geval is het echt 50/50 ben ik bang. Ik weet wel wat je nu moet doormaken en dat is gewoon ronduit kl*te!
    Ik hoop voor je dat je volgende week een kloppend hartje gaat zien. Als deze nog niet klopt (dat kan) dan moet in ieder geval het vruchtje gegroeid zijn. Verder vooruit moet je nog niet denken, want uiteindelijk komt alles goed...op de een of andere manier.
    Ik wens je heel veel sterkte en positiviteit toe in deze zenuwslopende week en duim voor je dat volgende week alles goed zal zijn.

Liefs Vaam

10. valentijn14

valentijn14 Actief lid

8 jul 2008
    280
    0
    0
    @vaamrile

Thanks schat heel lief van je, en ja idd
    50/50 is het geval bij mij. dat maakt even deze sitiuatie eff minder leuk en zenuwslopend.
    zelf hebben we al een jongen van bijna 11 jaar en een dochter van bijna 10!
    ja niet te geloven en toch nog hopen op een 3e wonder. Het is zo raar als mensen steeds zeggen...ja maar wees blij dat je al 2 grote hebt!
    als of het dan mag om de volgende te verliezen!

ik geloof in het lot, en dat dingen gebeuren voor een bepaalde reden...echt.
    maar diep van binnen ....wil ik het zo graag heh. dat ik bang ben voor een teleurstelling.

maar thanks voor je aanmoediging...dit houdt me zeker wel sterker..muahh

11. vaamrile

vaamrile Fanatiek lid

30 mei 2008
    1.355
    0
    0
    Het maakt inderdaad niet uit hoeveel kinderen je al hebt. Als je eenmaal weer zwanger bent en er helemaal voor gaat komt het voor iedere aanstaande moeder aan alsof je door de grond heen kunt zakken als het mis gaat of mis zou kunnen gaan. Aantal kinderen doet hier niets aan af. Sommige meiden krijgen een mk net na hun positieve test en dan denken sommige mensen...stel je niet zo aan, je bent net een blauwe maandag zwanger, maar ik denk dat zodra je die test in je handen hebt het niet meer uitmaakt hoever je bent (over de eerste 12 weken gesproken natuurlijk he).
    Ik hoop dus echt dat er gaat blijken dat alles toch goed zit en wens je veel succes!

Liefs Vaam

12. valentijn14

valentijn14 Actief lid

8 jul 2008
    280
    0
    0
    Ben net terug van de ha, en zij vond niet nodig om inwendig te voelen of mijn baarmoedermond open stond of niet.
    aangezien te weinig bloed die ik maandag middag heb verloren. het kon ook wel innestelling zijn. Ze zei, het is nu alleen hopen dat het vruchtje is gegroeid, en hopen dat je meer weet aankomende maandag...

nou lekker zo het weekend ingaan....

13. KanjerB

KanjerB VIP lid

24 apr 2007
    5.097
    0
    36
    Meid ik snap heeeel goed dat je, je druk maakt. Maar we hopen met zn allen dat alles goed is. Je kan gewoon minder lang zijn dan je zelf erwacht. Wat een gyn zeg jeetje je bent al 3 jaar bezig geweest dus erg lang in de stress gezeten. En dan komt ze nog zo rot doen :( En dat oude bloed heb ik ook gehad. Ik schrok me ook wezenloos wij hebben er 24 maanden over gedaan. Ik hoop natuurlijk dat nu alles nog goed is.

14. valentijn14

valentijn14 Actief lid

8 jul 2008
    280
    0
    0
    Ja soukran tirtillisko voor je medeleven,

t maakt me gewoon gek, ik wil zo graag.
    ik moet mijn geduld zien te bedwingen, maar het is zo moeilijk, aanstaande maandag dus afwachten hopen dat alles goed gaat want zaterdag 19 gaan we naar marokko en dan wil ik niet heel de vakantie met onderzekerheid rondlopen.
    das een marteling.

Jij hebt ook een hoop meegemaakt, is dit jullie 1e kindje?

Deel Deze Pagina