Hallo allemaal Vorige maand ben ik gestopt met de pil en hebben we flink geklust op de juiste dagen. Vandaag zou mijn eerste NOD zijn. Vanochtend ineens toch bloedverlies. Het gekke is dat ik me al een paar weken moe ben, pijn in onderrug, misselijk, s ochtends niet kunnen eten, emotioneel en buikkrampen. Ik had echt het gevoel dat ik zwanger was. Nu lees ik toch wel veel reacties van dames die ook bloedverlies hebben gehad maar toch zwanger waren. Dat hoop ik natuurlijk ook. Wat kan ik nu het beste doen? Afwachten hoelang ik bloedverlies heb? Normaal gesproken altijd 4 dagen. Als het bijv. morgen al stopt zal ik dan toch een test doen of denken jullie dat het geen zin heeft? Ik zit wel pas in mijn eerste ronde. Help, graag jullie mening : Xx Anja
je menstruatie wordt heel anders als je de pil niet meer gebruikt, dus ws is het toch al anders dan anders en zal je je anders voelen. Ik zal pas een test gaan doen als je echt overtijd bent
Omdat je net gestopt bent met de pil, denk ik dat je klachten komen van het ontpillen. Als je echt overtijd bent, kun je natuurlijk gerust testen. Maar er zijn op dit forum zeer veel vrouwen die de eerste maanden iedere keer dachten dat ze zwanger waren, wat uiteindelijk door het ontpillen kwam. Als je rood bloedverlies hebt denk ik echt niet dat je zwanger bent. Is het bruin en het is veel minder dan normaal is er nog een kleine kans...