meid ik denk dat je beter zo snel mogelijk kan gaan dan heb je tenminste zekerheid want meer dan een maand niet ongesteld is wel heel veel hoor
ja vanaf 17 sept niet meer . ik weet dat ik naar de dokter moet gaan maar ik vind het moeilijk maar ik ga wel! maar jij testte na 2 maanden positief toch? mn moeder zei ook al dat toen zij zwanger was ze pas na paar maanden positief testte. LIEFS .
een dokter doet een bloedtest en dan kan zelfs voor je nod al een positiefe uitslag uitkomen omdat ze kijken of het hormoon in het bloed zit en dus kunnen z het al heel snel zien in je urine moet een bepaalde percentage zitten. maar ik wist helemaal niet dat ik zwanger was werd nog gewoon ongesteld en de dokter teste al positief en ik zelf die dag nog niet (wou hem niet geloven dus teste ik zelf) maar de volgende dag stond er wel zwanger (had een digitale test van clear bleu)
Ja inderdaad je kan beter zo snel mogelijk naar de huisarts gaan.. Want als je zwanger zou zijn moet je ook foliumzuur gaan slikken (of is dat dan te laat?) Vandaag dag 35 en nog steeds niet ongesteld. Afgelopen woensdag wel veel cervixslijm verloren en had toen veel buikpijn. Ik had precies hetzelfde slijm op 20 oktober, maar toen had ik het veel minder. Wat me ook opvalt is dat ik sinds een week helemaal geen buikpijn meer heb behalve afgelopen woensdag dan.
hee meiden, Ik vertelde aan mn moeder hoe ik testte.. Op het blaadje stond dat je een positieve uitslag al na 1 minuut kon zien. binnen paar minuten zag ik een rood streepje..en een lichte witte streep.. 2 strepen dus.. maar kweet dan niet of ie positief is ivm dat als je 2 rode strepen heb hy positief is! maargoed. 10 minuten later keek ik weer ff.. en dr stond maar 1 rode streep in het andere vakje was de streep weg. maar ik zag duidelijk in het andere vakje een lichte streep..wel wit. maar het was duidelijk. tot ik na 10 minuten maar ff checkte was ie weg. leek wel gek aan t worden ofzo! Mn moeder is vandaag naar de dokter gegaan en k was in de stad.. ik gelijk mn moeder bellen of ze even een afspraak kon maken voor me. maar TELAAT ze was al thuis. Ik ga dus maandag naar de dokter toee . EINDELIJK DUIDELIJKHEIDD! LIEFSSSS dag 35..ik zit op 44 zo ongeveer waarom ga jij ook niet naar de dokter toee? of is het daar nog te vroeg voor? Sterkteee Xx.
Hmm misschien was het een voorgedrukt lijntje? Want normaal word het positieve lijntje ook rood of blauw.. Naar de dokter? Neejoh.. Ik werd vorige keer toen ik net stopte met de pil pas op dag 44 ongesteld. Een test zal ik ook nog niet doen omdat ik niet echt zwangerschapssymptomen heb. Veel succes bij de dokter!
hee meiden! heb sinds gister heel licht crèmig bruin verlies en gister een heel klein beetje heel licht rose gehad bij afvegen. heb volgende week pas me nod 7 nov. dus misschien innesteling? hoop het ! haha volgende week dan maar testen als het goed blijft gaan bloempjee ik zou gewoon naar de dokter gaan ook al zou ik 't misschien wel gek vinden en niet durven maar zo zit je wel erg in spanning als het zolang duurt en die weet het zo en trouwens wat betreft die testen,, ik geloof dat ze een test nóóit voor drukken. las dat iig op babyboom forum. daar hadden ze het laatst over en hadden dat aan dokter gevraagt dus wie weet liefss...
heeej meid, wat bedoel je met "ik geloof dat ze een test nooit voor drukken" nou meid maar hopen dan heeee liefss
dus een test kan niet voorgedrukt zijn? Mja zag een wit lijntje.. en op die andere werd ie rood.. 2 van die hokjes meosten allebei een lijntje inkomen. de ander was dus rood en de ander wit. xxX
op 17 sept hadk voor t laatst "gebloed" allemaal bruine slierten en beetje bloed. kan dat een innesteling zijn. ik lees net een forum daarover dus vandaaaar. vele zeggen dat ze geen innesteling hebben gehad onder de zwangerschap. wist niet dat het NIET altijd een innestelingbloeding moest hebben ;$. ben dom :-8 maargoed verders.. heeeel veel last van mn borsten en van steekjes in mn buik. zit er aan te denken morgen naar de dokter te gaan of rond de 17e. dan is het 2 maanden terug. BYEEE xx
"symptomen" zeggen niets.... kan van het ontpillen zjn maar kan ook omdat het je denkt/graag wil je die dingen voelt....
mn vriend en ik willen het heel graag. maar even buiten dat. voor de rest heb ik dr niet heel veel aanged8 gwn zoals altijd..kzat namelijk te w8en op mn ongi. kreeg wel de buikpijn maar niet de bloed.. voor de rest denk ik er helemaal niet veel aan. weet door dat je dr teveel aandenkt het uit kan blijven maar zoveel denk ik er niet aan denk eerder van ooh moet ongi worden.
jaa en anders een andere dag.. kheb nu hele duidelijke krampen rechts op mn buik. zooo voelt raar. jeetje best harde steken heb ik. voelt vaaag ;P. IK MOET MOET MOET gwn naar de dokter.. ik ga ook zeker wel heen, maar wil eerst nog even w8en misschien word ik wel gwn ongesteld. kben helemaal door de war. ik weet gwn als ik naar de dokter ga heb ik ook eindelijk duidelijkheid. maar kdenk datk nog paar dagen w8..al zouden vele van jullie als je mij was allang al zijn geweest. LIEFSS.
Ja inderdaad.. Want als je niet zwanger bent word de teleurstelling alleen maar groter als je wacht..
hee meidd . nee maar weet wel dat mn buik nog meer steekjes geeft dan laatst en nou ja heel raar gevoel + beetje onderin doet t pijn . ik denk datk snel weer ga testen! en anders deze week naar de dokter! het gebeurt zowiezo deze week. Liefss.
Pffff wat rot zeg die onzekerheid... Zou inderdaad naar de dokter gaan! Dan weet je tenminste meer! Ik doe trouwens mee met baby van de maand met Vince! En we staan nu op nummer twee, dus zou heel blij zijn als er nog iemand op ons zou stemmen! Groetjes, Cossy