Zwanger?

Discussion in 'Jonge moeders' started by Bloempjeee, Jul 21, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Bloempjeee

Bloempjeee Actief lid

Jul 21, 2008
    256
    0
    0

Mn vriend heeft net nog even 2 zwangerschapstesten besteld..krijg ze morgen of overmorgen in huis!
    en als die niets aangeven ga ik zeker weten naar de dokter!

kheb absoluut ff op je mannetje gestemd hoor!
    echt een super foto trouwens!

Liefss.

2. 4days

4days Niet meer actief

Tnx! :D

Pfff vind t echt spannend voor je! :eek: Het blijft toch vreemd, zo lang niet ongesteld, en je weet maar nooit... Vertel maar van tevoren wanneer je ze doet, dan zal ik voor je duimen! :D

3. Bloempjeee

Bloempjeee Actief lid

Jul 21, 2008
    256
    0
    0

Graag gedaan!

Jaa ik vind het ook spannend!
    ik ga morgen testen als ik ze al binnen heb..en anders overmorgen als ze dan binnen zijn :rolleyes: .
    mn buik die steekjes die blijfk maar houden mn borsten doen prikken.
    maargoed dat zegt nog nix tot ik zekerheid heb :).
    We krijgen nu hulp met het zoeken naar een huis trouwens!
    geweldiggg en al vele huizen gezien waar we aanvraag voor gaan doen om te vragen hoe of wat.
    we hadden dr 1..wij bellen en bellen..werd NIET Opgenomen..laatst eindelijk en toen was t huis al verhuurd..lekker dan ;(.

Morgen ga ik op de 2ling van mn buurvrouw ( vriendin van me zus) passen! die weet ook van mij situatie enz dus kan k t goed mee vinden.
    2ling is 8 maandjes oud ben echt dol met ze!

Nu maar hopen op een positieve uitslag dan maar :oops:

liefs.

4. Bloempjeee

Bloempjeee Actief lid

Jul 21, 2008
    256
    0
    0
    Trouwens..

Ik zei gister tegen mn moeder, ik wil best zwanger wezen maar dat bevallen hoef ik niet hoor :p.
    puur omdatk daar met een angstige blik naar toe kijk. maar dr werd me zoveel gezegd en hoe en wat je lichaam dan doet datk dr nu helemaal niet meer tegenop zit :p.

Vriendin van me en me pleegzus hebben beide een kindje en die zeiden dr ook dingen over waarvan ik d8 OOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOH.
    niet alleen zij zeiden dat tegen me hor.. nog wel meerdere die ik ken
    mja bij iedereen is t anders maar alsk die leuke verhalen nou eens onthoud ;p
    dat zal wel fijn zijn (A).

* kan me naam net zo goed veranderen in kwebbelkous :)

5. Olifantje

Olifantje Fanatiek lid

Sep 25, 2008
    3,327
    298
    83
    Welke en waar heb je de testen bestelt? :p

Haha is jouw moeder ook zo van, OOH een kleinkindje! Leuk! ?
    Ik ga om de 2 weken naar mijn ouders in België..
    Afgelopen weekend zei ik ook van "jaa ik wil een kindje.." en mijn vriend had echt zoiets van "ja denkt het niet.." en mijn moeder gelijk van "een kindje is toch leuk!" :)

Leuk dat je morgen op een 2ling gaat passen! Lijken ze op elkaar? :p

Oja, ik ben ook nog niet ongesteld. Vandaag dag 39 en morgen 5 nov (mijn verjaardag :p) dag 40. Maar ik denk wel dat ik ongesteld ga worden. Ik heb helemaal geen symptomen alleen had ik gisteren heel veel pijn bij het lopen bij mijn onderbuik aan de linkerkant.. continue steken. Maar dat is nu over. :p

Laat je wel wat weten hoe of wat met je test?! :p Ik zal ook voor je duimen!

6. Bloempjeee

Bloempjeee Actief lid

Jul 21, 2008
    256
    0
    0
    heee meid,

ja zo is mn moeder echt :p en mn broertje en zusje zeggen jaa we willen wel oom en tante worden, haha die 2 gekken :p.
    mn moeder die vraagt steeds wat ik voel enz en ze kijkt me vet vaak aan en dan stelt ze weer wat vragen en dan dit en dat.
    soms word ik dr gek van..puur omdat ik gwn nix terug te zeggen heb er op krijg dan zown rood hoofd:p.
    mij moeder die zegt zelf tegen mij mocht je zwanger zijn "NIET WEGLATEN HALEN" ik zo neee doe ik ook zeker niet.
    ze weet ook dat we hard opzoek zijn naar een huis dus daar is ze ook tevrede mee..wel uit de buurt van waar ik bij mn moeder woon maar voor t werk van me vriend is t ideaal en ik kan zo overstappen naar een andere baan daar :).
    en anders maar tijdelijk bij een callcenter ofzo..via een uitzendbureau als ik maar werk heb tot ik wat leukere werk gevonden heb.

Mn vriend heeft die testen besteld via eh.. nja staat iig t woordje thuis in die link ;$. en t zijn 2 testen..staat op van dat ze al 6 dagen van te voren kan testen enz. IDONTKNOW :p.
    want die andere testen gaven negatief aan..en dan moet dit helpen? zoals ik op deze forum lees zie ik veel meiden die ook al veel negatieve testen hebben gehad.
    maar ja als ik zwanger ben is het gwn een gelukje :) want we gingen dr nog niet echt voor maar nu de optie dr is dat het zo kan wezen zijn we dr allebei wel klaar voor en hebben we t er uiteraard veel over!

Jaaa ik ga morgen op de 2ling passen, nog nooit op ze gepast! ja gister evnetjes lekker met de geknuffeld en de fles gegeven want ze waren hier ff lekker aant spelen!
    maar nooit in mn eentje en dat ga ik morgen lekker doen :D . ze vroeg dat en gelijk smile op mn gezicht.
    ze lijken niet op elkaar..tis een jongentje en een meisje :).

Ik heb ook veel steken hoor..maar ben ook nog niet ongesteld..maar laat het maar weten :).
    en je hebt ook geen symptomen maar ja das niet verplciht he ;p.
    maargoed ik weet ook niet of dat van mij sympt. zijn maar dat merk ik wel met het testen.
    Maar als ik t goed las wilt je vriend nog geen kindje? en als je zwanger blijkt te zijn denk je dan dat ie dr anders over na zal denken off?
    suc6 iig meid :).
    als ik zwanger ben heb ik iig geen problemen het met me moeder te bespreken want ze had zelf ook laatst test voor me gehaald ;P.
    maar met de ouders van mn vriend gaat dat niet zo leuk worden maar mn vriend zei al.. we vertellen t hun pas als we een huisje hebben want dan komt t gelijk al stuk beter bij ze over.

Ik laat het allemaal weten! en dankjeewell :D.

& natuurlk alvast gefelciiteeeeerd :D maak dr een leuk dagje van!
    Kuss liefss.

7. Olifantje

Olifantje Fanatiek lid

Sep 25, 2008
    3,327
    298
    83
    Haha. :p als ik tegen mijn broer(16j) en zus(22j) zeg dat ik een kindje wil/krijg gaan ze me echt raar aankijken. ;)
    Ik wil ook heel graag verhuizen naar een groter huis maar gaat moeilijk omdat ik nog niet werk. :oops:

Ik denk dat ik weet welke testen jij bedoelt! Naar het schijnt zijn die van kruidvat ook heel erg gevoelig!

Nouja ik heb wel gevoelige tepels op dit moment maar echt alleen als ik over ze wrijf. Dan geeft het een trekkend gevoel.. :( Zal wel normaal zijn haha.. :p

Ik heb geen flauw idee hoe mijn vriend gaat reageren als ik zwanger zou zijn. Hij zegt nu wel elke keer dat we het niet houden. Maar we hebben het wel al 10x "onveilig" (alleen voorvocht) gedaan deze maand. Yeah right. :(
    Dan vind ik het een beetje lullig dat hij dan zegt dat ik abortus moet plegen. Mannen. :rolleyes: :)

Ik begrijp dat je het pas later aan je schoonouders vertelt. Ik denk dat ik dat zelf niet zou kunnen omdat ik dan heel de dag met een big smile rondloop als ik het weet en dat valt wel erg op. :oops: :)

Bedankt! Nouja leuk dagje. Word weer erg saai want heb niets te doen. :)

8. Bloempjeee

Bloempjeee Actief lid

Jul 21, 2008
    256
    0
    0

mn vriend zegt zelf van jaa ik wil het vertellen als we in het huisje zitten..dus dan stem ik er mee in..ben eigk veel te verlegen het ook te vertellen maar dat komt goed! mn moeder weet het iig..benk al blij mee.

Mn vriend en kwouden eigk ook in t huisje beginnen maar mocht het nu al zo wezen dan is t echt welkom, onse eigen schuld ook meosten we maar al die tijd veilig doen en niet eerst veilig en dan onvielig enz:p
    maar het is welkom hoor! tis dan net voor onse huis en hebben echt wel binnen dat wij ons kindje hebben een huis!
    dus daar gaat t om zolang het kindje maar een plek heeft.
    maar mn vriend en ik d8en..o leuk beginnen wein het huisje kunnen we gelijk alles zo en zo doen.
    mja dan loopt de planning maar ff anders! maar daar hebben we geen problemen mee.
    alleen is de planning ietsje verdraaid naar iets eerder :p.
    EN NOG IETS.. mn vriend die zei zelf eigk wilk wel paar maandjes van te voren dr aan beginnen.. nou ja is m dan gelukt ook al moch tt raak wezen :p ( hierkwamiepasgeledenmeeaanhor;P) dat van eerst een huis was in ons eerste ged8e en nu wou hy dus eerder.
    Whot lekker verwarrend leg ik t ook uit.

Meis, als je zwanger ben en je vriend wilt dat je t weghaalt..nou sorry maar dan vind ik t echt ehh jaa.. kweet niet maar je hebt t niet in je eentje voor elkaar gekregen dus beide voor de gevolge instaan :).
    trouwens voorvocht kan t tog ook mee of ben k nou gek :p

mn vriend zei eerst ook van ja als je nu zwanger ben wil ik dat je t weghaal dus ik zo.. pardon? en k werd dr zo boos over.
    met de tijden later hadden we t er dus over en nu praat ie er alleen maar over en heeft ie dr spijt van dat ie dat gezegd heb.
    en zelf praat ie dr vaak meer over dan ik :p.

hy zei vandaag nog op msn..dat ik de toekomstige mama van zn wondertje ben :$.. zo lief he.

heb je nix te doen op je verjaardag? ook saai.. nit eens ff drankje doen met vrienden vriendinnen?

trouwens nu we t over drank hebben.. k durf niet eens een drankej te drinken ben ff uit gweest zdag maar was gwn aan de cola en me vriend zo nee je mag geen drank stel je voor dat je zwanger ben.
    haha lief hea.

als mn schoonouders vragen wat dr aan de hand is durf ik nog te zeggen "ooo niets hoor;P " en k zeg expres niets omdatk weet hoe me vriend het wil..zijn tenslotte zijn ouders.

dat jij dat durft :p.

9. Bloempjeee

Bloempjeee Actief lid

Jul 21, 2008
    256
    0
    0
    Alcohol drinken?
    Is beter van niet. Er zijn aanwijzingen dat één glas per dag al een ongunstig effect kan hebben op de zwangerschap. Zo kun je meer kans hebben op een miskraam. Ook kan alcohol nadelige gevolgen hebben voor de ontwikkeling van de motoriek van de baby en zijn hersenen.

van een site geplukt.

10. Olifantje

Olifantje Fanatiek lid

Sep 25, 2008
    3,327
    298
    83
    Pfoe, ik hoop dat de modjes niet boos worden door ons gesprek. :oops:

Gaan jullie meteen opzoek naar een 1gezinswoning? huren of kopen?
    Hoe oud is je vriend eig? :oops:

Ja met voorvocht kan je ook zwanger worden en dat weet hij ook. Daarom vind ik het maar vreemd dat hij zegt dat ik het weg moet halen als ik zwanger ben. ;) Ik zei laatst ook van "ja wedden als ik het kindje zou houden dan ga je me verlaten.."
    Hij werd daar echt kwaad en gekwetst voor. :oops: Zo van, nee ik verlaat je dan niet.. :eek:

Ach wat lief dat hij dat zei! :)

Haha nee ik heb niks te doen morgen. Ik woon sinds begin juli in Nederland en al mijn vrienden/vriendinnen wonen in België. ;)
    Maar ik vermaak me hier ook wel prima hoor. :p

Als ik jou was zou ik gewoon geen alcohol drinken tot je weet of je echt zwanger bent. ;) Ik weet niet of dat moeilijk voor je is, even stoppen met alcohol drinken? :) :p

Nouja ik zie mijn schoonouders elke dag en mijn ouders maar om de 2 weken. ;) Dus is voor mij ook niet echt moeilijk om te vertellen.

11. Bloempjeee

Bloempjeee Actief lid

Jul 21, 2008
    256
    0
    0

de modjes? wieee? :p.

We zijn iig opzoek naar een appartementje die heb je eerder aan de haak dan gelijk zown 1gezinswoning..maar we willen wel 2 slaapkamers natuurlijk! maar dat komt goed want we hebben nu extra hulp :).
    als we appartementje hebben en die blijkt te klein te wezen dan hebben we iig IETS.. en dan zoeken we gwn rustig verder maar hebben we iig lekker een plekje :).

Mn vriend is 20 in april 21.
    & de jouwee?

Als je vriend boos word als jij zegt dat hy toch weg zal gaan mocht je zwanger wezen dan betekend het dus dat ie t ergens wel wil als ie tog so pissig word gelijk :p.
    my vriend en k hadden t er al vanaf begins af aan over maar toen wouden we nog niet hoor :) maar toen zei ik dat ook :$ gwn om te kijken wat ie zal zegge :$

Oo soo hoe bevalt nederland? :D wel ff wennen zeker je verjaardag :)
    maar je zal je vrienden en vriendinnen vast snel weer zien waneer je in belgie bent.

ik en alcohol? bijna nooit en als ik drink dan drink ik wel goed :oops: maar tis niet datk niet zonder kan en absoluut ik blijf dr lekker een poosje vanaf en alsk zwanger ben dan plakken we dr gwn nog wat maanden aanvast!

Als je je schoonouders elke dag zie indd dan word de band beter enz :) en dan is t denk ook indd makkelijker te vertellen .. maar ik zal t ook wel durven zeggen maar omdat mij vriend zei hoe ze zijn als je t er over had.. hy zei.. ja ze hangen me op :p.
    kd8 okeee khoud me mond wel dicht (A) w8en wel tot we appartementje hebben!

12. Bloempjeee

Bloempjeee Actief lid

Jul 21, 2008
    256
    0
    0
    trouwens je zei dat je 39 dagen niet ongesteld ben gweest zijn dr 38 ;$ of hebk dat fout.
    kben namelijk sinds 17 sept niet meer ongesteld.
    ja sorry hoor :p ben echt een wijsneus :p

13. Olifantje

Olifantje Fanatiek lid

Sep 25, 2008
    3,327
    298
    83
    Mijn vriend is afgelopen juni 22 geworden. ;)

Nederland bevalt me prima! Veel mooier dan België! ;)

Ik tel toch 39 dagen.. ;)

in september 4 dagen
    in oktober 31 dagen
    en in november 4 dagen

Dat is samen 39 dagen. ;) :) Morgen 40 dagen.

14. Bloempjeee

Bloempjeee Actief lid

Jul 21, 2008
    256
    0
    0
    huh wordk nou gek :p.
    iik kan niet tellen :p.
    tel je de 27ste ook mee?

15. Bloempjeee

Bloempjeee Actief lid

Jul 21, 2008
    256
    0
    0
    ksinds 17 sept nie tmeer.. maar toen hadk alleen ff bruinverlies tikkeltje bloed dus weet niet eens of dat ongesteld was :$. en daarvoor hadk hele bal met slijm en dr is hier ook een forum over..iemand vroeg of dr meerdere dat hadden..d8 eerst datk miskraam had maar nu ik reacties lees van andere de een zegt dat t een innesteling kan wezen de ander dat :p haha k w8 echt met heel mn hart af.
    maar tel vanaf 17 sept toen hadk voor t laatst wat gezien..
    pff lastig lastig :p.

16. Olifantje

Olifantje Fanatiek lid

Sep 25, 2008
    3,327
    298
    83
    Ja je moet vanaf de eerste dag van je laatste menstruatie tellen. ;)

Jij zit dus op 49 dagen vandaag.. en morgen op dag 50.. ;) Best lang dus..

In dat topic over dat slijm had ik ook gepost, maar ik heb zo'n gevoel dat dat slijm mijn eisprong was. ;) Dit had ik een half jaar geleden ook toen ik gestopt was met de pil en toen schrok ik ook zo erg.

17. Bloempjeee

Bloempjeee Actief lid

Jul 21, 2008
    256
    0
    0
    jaa ik schrok ook echt heel erg.
    ik lag in bed en voelde wat dus ik ga natuurlk voelen echt best grote bal met slijm en bloed erin.
    en maandje later had ik het weer alleen toen de helft kleiner.
    en dat was nog voor ik stopte met de pil.

Liefs.

18. Bloempjeee

Bloempjeee Actief lid

Jul 21, 2008
    256
    0
    0
    trouwens als k zown banner aan maak staat dr datk 22 dagen overtijd ben HUH!

of is dt een verkeerde banner .. haha
    mja ik tel nu ehh 50 dagen.

19. Alieke

Alieke Fanatiek lid

Oct 10, 2007
    3,793
    157
    63
    Bloempjee; Zie dat je nogsteeds aan 't rommelen bent met je cyclus. Op dag 50 nu? (of begrijp ik het verkeerd?)
    Kijk naar mijn cyclus, ik heb ook lang met grote vraagtekens gezeten.. Vermoeiend he!

20. Bloempjeee

Bloempjeee Actief lid

Jul 21, 2008
    256
    0
    0
    hee :)

Jaaa je ziet het goed dit is dag 50
    Hoe zit het nu bij jou dan? :rolleyes:

Share This Page