Zwanger?

Discussion in 'Jonge moeders' started by Bloempjeee, Jul 21, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Olifantje

Olifantje Fanatiek lid

Sep 25, 2008
    3,327
    298
    83
    @ Alieke: Hee wat grappig dat ik jou hier zie.. Ik herken je van een ander forum. :p

@ Bloempjeee: Hoe gaat het vandaag met je? Wanneer ging je ook alweer testen?

2. Olifantje

Olifantje Fanatiek lid

Sep 25, 2008
    3,327
    298
    83
    Hmm ik vraag me nu af wanneer ik mijn eisprong heb gehad..
    29 oktober had ik last van dat rekbaar slijm en heel veel buikpijn waardoor ik amper van het avondeten heb gegeten..
    3 november pijnlijke steken aan de linkerkant van mijn onderbuik. :( Vooral bij bewegingen zoals lopen!
    Nu heb ik nog steeds last van steken in de onderbuik aan de linkerkant maar veel minder. :(

3. Alieke

Alieke Fanatiek lid

Oct 10, 2007
    3,793
    157
    63
    Ships! betrapt 8-[

ssssst

Bloempjee; Uhmm nou na 3 weken "overtijd" was ik ongesteld geworden. Ik hou nu die cyclus aan, jeetje wat is die lang zeg. Ik ben 10 oktober ongi geworden en volgens me banner kan ik over 17 dagen testen.

4. Bloempjeee

Bloempjeee Actief lid

Jul 21, 2008
    256
    0
    0
    HEHE JEETJEEEEEEEEEEEE
    ben al sinds gisteravond proberen in te loggen steeds lukte het niet dus na 10 x opnieuw een w8woord aangevraagd te hebben lukt het eindelijk!

Ik had gister een bevestigingsemailtje gehad over die zwangerschapstesten en krijg ze vandaag binnen!
    dus ga uiteraard testen vandaag.

kbegin die steekjes te houden en me zij..beetje meer naar 8tr daar doet het pijnnn.
    en heb paar dagen terug bijna niet kunnen lopen want onderaan me kuit hadk krampen (allebei de benen) wel lichte vorm van krampen hoo rmaar deed zo pijn deed zeer met lopen.
    en nu heb ik het met em armen..
    kweet niet hoe ik slaap maar t zal best :p.

kheb trouwens tempratuur gemeten..iemand hier op dit forum zei een x dat zij dat ook deed dus hadk ook mar ff gedaan 37,4 kwam dr uit.

hoe gaat het met jullie?

sapphira - Ik heb ook last van die steekjes irri he..kheb ze links en rechts, haha.
    en dan me zij doet echt zeer..
    hoe gaat ie verderss? alsnog een leuke dag gehad gister?

5. Leeuw89

Leeuw89 Niet meer actief

Heey!

Ik heb nog nooit iets geschreven hier alleen alles gelezen. Spannend hoor!
    En over dat tempen, dat moet je de hele maand doen! want iedereen zijn temp is anders. MAar 37.4 is wel vrij hoog! Voor mijn ei was mijn temp altijd 36.3 en na me ei 37.2 meestal...

Ben wel erg benieuwd of je al een test hebt gedaan!

6. Bloempjeee

Bloempjeee Actief lid

Jul 21, 2008
    256
    0
    0
    Hee heee :)

in berichten hier door t hele forum heen staat datk al een aantal negatieve testen heb gehad.
    maar dat kan komen door te vroeg testen of juist datk niet zwanger ben.
    maar de laatste tijd ehbk steeds meer steken enz dus had maar ff via internet testjes besteld, die krijg ik vandaag binnen:D
    jaa mn tempratuur is best hoog soms krijg ik inene een klap en dan heb ik het heel erg warm.

7. Leeuw89

Leeuw89 Niet meer actief

Toen ik net zwanger was maar het nog niet wist had ik ook last van steekjes.. Ga je straks testen of?

8. Bloempjeee

Bloempjeee Actief lid

Jul 21, 2008
    256
    0
    0
    ja ik ga zo direct testen :)
    Ik ga zo ff naar de brievenbus lopen denk ejd aar van :p.
    hou je op de hoogte :D

9. Bloempjeee

Bloempjeee Actief lid

Jul 21, 2008
    256
    0
    0
    ze zijn binnen! :p

gwn in een plastic mapje :O
    ff w8en totk naar de wc moet ;p
    heb vandaag 1x gedronken dan kan dat toch wel?:O

10. dayenne

dayenne VIP lid

Aug 14, 2007
    7,564
    0
    0
    Thuismama
    op 'n roze wolk!
    Spannend bloempjee! Ik duim!

11. Olifantje

Olifantje Fanatiek lid

Sep 25, 2008
    3,327
    298
    83
    Had je je temp gemeten voordat je opstond? Als je dat gedaan hebt is die wel erg hoog. :eek:
    De steken in me onderbuik zijn nu veel minder. :) Met mij gaat het wel. ;) Ik heb gisteren niet veel gedaan want moest de kooi nog schoonmaken en dat duurde 4 uurtjes. :oops:

Geen idee of je vandaag nog kan testen.. Ik zou het persoonlijk liefst in de ochtend doen, maar omdat jij al zo ver overtijd bent is het misschien beter om het nu al te doen. ;) Succes!

Oja, ik kan al een paar dagen niet goed slapen :( Gisteren lag ik pas om 5 uur in me bed. :oops:

Oeh, American Chopper op tv. :) Doegg.. :p

12. Chamaro

Chamaro Fanatiek lid

Apr 9, 2008
    3,448
    0
    36
    Female
    Pm-er
    Drenthe
    bloempjee

Wat een verhaal zeg..:p Afwachten duurt lang he..
    Maar leef met je mee..:p
    Hoeveel cyclus dagen heb je nou?
    Ik werd 14 september ongesteld en had 42 cyclus dagen..
    ik dacht dit wordt hem deze maand weer niet..
    maar totdat ik allemaal verschijnselen kreeg..:p
    Ik moest nog 3 dagen wachten met testen..
    Ik dacht verrek maar ik ga nu testen..ik ben heel ongeduldig..:p
    Maar ik keek er 4 minuten later naar en toen was ie positief,,
    Maar bij iedereen is het weer anders..de 1 kan met 3 maanden pas positief testen..
    maar hoop voor je dat je zwanger bent!
    Want dit is ook niks die onzekerheid..toch?
    Ik ben benieuwd wat de uitslag is.!

groetjes Marisss

13. Bloempjeee

Bloempjeee Actief lid

Jul 21, 2008
    256
    0
    0
    he meiden,

Mn test is weer negatief :|
    laat mn ongesteldheid maar komen denk ik dan maar :(
    ben dr nou heeel onzeker over..en dat is indd niet fijn.
    maar ik heb nog 1 test en die doe ik morgenochtend wel met ochtendurine.
    Ik wou eigk ook graag morgenochtend pas beginnen met testen maar ik kon gwn niet w8en als ik mn test zie denk ik ik ga testen en kan k niet w8en ook.

sapphira wat voor kooi heb jij schoongemaakt dan? :p omdat je dr 4 uur over gedaan heb :p

kheb me tempratuur gemeten voor ik ging slapen :p.
    nu is mn tempratuur 36,9.

dat is niet fijn dat je niet goed kan slapen weet je wat ik heb al paar dagen..hele rare dromen gwn n8merries :(
    vanacht had ik tog wat geks gedroomd.. mn vriend die zei ik ga met !@##%% trouwen..das een meisje die al 5 jaar een vriend heeft en mn vriend en k mogen haar beide TOTAAL niet maargoed..en toen zei ik wrm je zou tog met mij trouwen waarop hy zegt: jaa maar alleen met dr trouwen hoor gwn omdat ze het aan me vroeg en ik kan geen nee tegen dr zeggen maar je blijft wel mn meisje hoor.
    NOHH ik was pissig in mn droom.. hy zegt ook nog heel droog ja tuurlk trouw ik nog met je maar zij vroeg het ook aan me dus kan k geen nee tegen zeggen,dat staat zo lullig straks mogen ze me niet meer :(
    later zag ik hem met een ring om zn vinger en toen werd ik helemaal gek!

echt mn droom was net of dr iemand vroeg of ie een computerspelletje wou spelen.
    zo simpel allemaal.
    zown rotgevoel heb ik kheb m gelijk gesmst enz :p.

zelfde als laatst toen ook zown rare droom :(
    word dr gwn onzeker wakker van terwijl k weet dat het allemaal niet waar was.

Mariss: gefeliciteerd met je zwangerschap :D.
    je had in 1x positief getest?
    waauww :D
    kheb al 8 testen versleten denk ik.. denk dat ik steeds op verkeerde tijden test of datk t gwn niet ben.. en IK WEET dat ik naar de dokter moet maar ben zo eigenwijs hea :(
    Ik stel me eigen voor morgenochtend nog ff een testje te doen en anders ga ik echt naar de dokter want t loopt me met de dag hoger op :(.

14. SuuuS

SuuuS Bekend lid

Jun 23, 2008
    505
    0
    0
    Bloempje.....

Je kan beter niet gelijk morgen ook testen.... beter wacht je tot het weekend.... want als je nu nega test... dan maakt morgenochtend niet veel uit :rolleyes:

15. Bloempjeee

Bloempjeee Actief lid

Jul 21, 2008
    256
    0
    0

maar met ochtendurine gaat het tog beter? dan zit dr meer hcg in toch? :)
    maar t weekend dus?
    ik zal kijken of ik t volhou.

:)

16. Chamaro

Chamaro Fanatiek lid

Apr 9, 2008
    3,448
    0
    36
    Female
    Pm-er
    Drenthe
    Ja, dank je wel..!:D ben ook super blij (nu hopen dat alles goed blijft gaan)
    Wij zijn ook druk op zoek naar een eengezinswoning..
    We wonen nou in een starterswoning. Met 1 slaapkamers..:(
    Dus hoop dat we snel een ander huisje hebben..

Ja ik heb wel meerdere testen er tegen aangegooit..
    Maar de laatste ronde heb ik wel in 1x posi getest..
    Maar ik heb in totaal die 7 maanden heb ik er wel ong 10 testen door heen gegooit..:p haha
    Maar K*t dat je test weer negatief is..
    Maar snel naar de dokter idd..:p
    Hopen dat je snel uit die onzekerheid bent..!

17. Chamaro

Chamaro Fanatiek lid

Apr 9, 2008
    3,448
    0
    36
    Female
    Pm-er
    Drenthe
    Ja, klopt ochtendurine zit meer hcg in..
    Hoeveel cyclus dagen heb jij?
    Hoelang ben je overtijd?
    Mischien kun je een banner aanmaken, dan kan die aangeven wanneer
    je mag testen..

18. Bloempjeee

Bloempjeee Actief lid

Jul 21, 2008
    256
    0
    0

als ik zown banner aanmaak dan staat dr 23 dagen overtijd d8 ik staat niet waneer ik mag testen.. w8 ik probeer het ff :)

meestal 26 dagen denk ik.
    ik ben nu gwn helemaal door de war.. want omdat ik vanaf aug al van die rare ongesteldheids klachten heb.. nou ja klachten t komt dr gwn niet uit alleen maar bruin spul en laaatst 2 van die grote klonten slijm wat net spuug lijkt :| zo dat was ff schrikken.
    in aug/sept zown grote en paar weken later een kleinere.
    en weet nog steeds niet wat dat was t was vet groot .
    en 17 sept is de laatste dag datk allemaal bruine klonten kreeg met wel wat hevige bloed maar dat hield op na 1 dag.

bij de banner voer ik wel gwn 17 sept in dan :)
    en doe de cylcus wel op 28.
    Want ik ben door de war van hier tot daar.
    doe t nu ff!

19. Olifantje

Olifantje Fanatiek lid

Sep 25, 2008
    3,327
    298
    83
    Jammer dat hij weer negatief is! Het zal dan toch het ontpillen zijn lijkt mij.. :(
    Ik heb de rattenkooi schoongemaakt. ;) http://img78.imageshack.us/img78/1123/img0001ou6.jpg

Hmm je moet voordat je opstaat tempen niet erna want dan is die veel hoger. ;)

8 testen al? :oops: Ik nog geen enkele.. Ik durf gewoon niet. :oops:
    Ik denk dat je beter kunt wachten met nog eens te testen omdat morgen echt te vroeg is als je nu een negatieve test hebt..

@ marisss. Gefeliciteerd! :p Ik denk dat het voor Bloempjeee niet echt handig is om een cyclus banner te maken omdat ze net gestopt is met de pil en dan weet je helemaal niet hoelang je cyclus is..

20. Bloempjeee

Bloempjeee Actief lid

Jul 21, 2008
    256
    0
    0
    dat is m dus.

Share This Page