wat een GROTE hok ja ik weet dus niet wat het is snap . maar ja ik ga t weekend nog gwn testen volgende week naar de dokter. al vanaf augustus heb ik geen normale menstruatie meer en 17 sept hadk voor t laatst bruine klonten en wat bloed dat na 1 dag ophield en toen was ik nog wel aan de pil.. goed goed wel wat keren vergeten. in juli echt een hele week. drm zeiden me vriend en ik ook gwn ja we willen een kindje dus stoppen we gwn met de pil. Dus sinds aug hebk al ruzie met mn menstruatie en 17 sept dus dat watk net zei. en mn cylcus is meestal met 26 dagen wel als ik zo tel maar nu weet ik t allemaal niet meer want ben al heeeel tijd niet ongesteld geweest.
Nee lastig is dat! Ik wou dat ik je kon helpen.. Ik zou dan toch morgen ofzo even langs de dokter gaan..want dit is echt heel lang.. ikga nu eten koken.. HOu je me op de hoogte? Succes.. Groetjes Marisss
Jaa indd lastig dus weet niet of t door de pil komt snapje maargoed ik zal snel naar de dokter gaan houd je op de hoogte! Kookse Groetjess
Zo eten lekker klaar..ben nu aan het eten voor de pc.. moet om 6 uur werken. Helemaaaaal geen zin in .. Ja mischien dat het toch door de pil komt ja.. succes.. groetjes mariska
Bloempjee; Ik heb even globaal doorgelezen. Jammer van de negatieve test, blijf moed houden. Ik was super opgelucht dat ik toch ongesteld werd, kan je weer opnieuw rekenen. Ik zag dat je ook temperatuurt (misschien heeft iemand het al gezegt) maar het beste is om te temperaturen voordat je uit bed stapt, dat dus iedere dag en niet de ene dag bijv. 1 uur en de andere 10uur savonds. Ik doe het zelf niet hoor, nadeel is dat je vaak achteraf ziet wanneer je je ei heb gehad.
@ Alieke: Hoezo is dat dan een nadeel dat je achteraf ziet wanneer je je ei hebt gehad? De meeste mensen klussen toch om de dag?
ja rot he kwil straks of morgenochtend weer een test doen mn moeder zei net tegen mij datk dr steviger uitziet. mja heb niet echt vetjes meer heel me buik is gwn hard. echt raar. me moeder zo ja je ben zwanger. ik weer ECHT NIET ze zegt je hoef je niet te schamen d8 echt whoot. whaha mja k zei al kheb weer negatief getest me moeder zei ja nou kan toch alsnog . ik weet ook ni meer ofk moet gaan testen of niet.. tis zo teleurstelleng als ie negatief is terwijl je t soms al in je hoofd heb dat t tog nega is
ja meid maak gewoon een afspraak met de dokter je bent al te lang overtijd . als je evt niet zwanger bent kan er ook wat anders aan de hand zijn ( wil je niet bang maken hoor ) dus je kun voor de zekerheid beter naar de dokter gaan die kan aan je bloed zien als je zwanger bent hoever je ong zwanger bent
weet ik toch zelf ook je hoef het niet te herhalen niksterr tenzij je nix anders te doen heb. ja sorry hoor! :S en kweet het heus wel. ik waardeer t heus wel allemaal hoor en dat is t ook niet. Liefs.
Sorry ben gwn beetje tja..door de war. en khaat t dan als iedereen zegt ga naar de dokter das ook de enige optie weet ik ooK! maar maak me gwn druk. kga maandag ook gwn heen, klaar met t verward zijn
k bedoel het ook echt niet boos ofzo... maar net als wat vladimera zegt... misschien is er wel meer aan de hand... dan kunnen ze je verder helpen... Of juist helemaal niet en dan weet je dat het aan het ontpillen of iets dergelijks ligt..
bloempje het is niet bemoeierig bedoeld maar omdat je vorrige keer zei dat je maandag heen ging en toen ging je niet en nu weer maandag ze zeggen vaaj van uitstel komt afstel. en ik wil gewoon niet dat het iets ernstigs is dat je te laat bent en als je wel zwanger bent dat je weet hoe lang en dat je er helemaal naar toe kunt leven