Huahaha neeeee spaar me! Ik heb nog last van de bevallingswond, misschien heb ik een lichte infectie ofzo. Dus even de dokter ernaar laten kijken. Maar verder niet ernstig ofzo. Denk trouwens dat ik binnenkort voor een Mirena spiraaltje ga.
jaa ik ben zooo opgefockt he . ik ga maandag bellen om die middag nog heen te gaan! jij succes dindsag bij de dokter! Liefss.
hoi meiden! wat een schatje zeg is quinten! zijn er hier meiden die ervaring hebben met het spiraaltje? ik wil hem misschien na deze zwangerschap laten zetten.. liefs mamasuusje
Quinten en mijn meiden schelen precies 2 maanden. Gek idee dat mijn meiden er over 2 maanden ook zo bijliggen.
aaah wat lieeeeeeeeeef een 2ling! 2 meiden dus die gaan lekker op elkaar lijken geweldigg mooi gezicht ook zo saampjes trouwens wat zijn ze groot misschien is het ook wel normale lengte.. maar kheb een neefje en nichtje ook 2ling en de 1 was stukke groter dan de ander. en maar 47 tot 50 cm. tzelfde met de 2ling van me buurvrouw. misschien klinkt t een beetje dom maar ik d8 altijd dat 2lingen niet zo heel groot waren met de geboortes omdat ze met zn 2e in de buik zitten. sorry ben dom . lieefs.
Bloempjeee, die tweeling is al bijna 3 maanden oud en de lengtes zijn van 6 nov. Pfoe ik word gek van mezelf.. Ik heb enorm veel last van mijn hormonen.. Ik blijf maar aan baby's denken, terwijl ik nog een paar jaar moet wachten. Dit is echt niet leuk meer.. Voel ik me zo omdat ik net met de pil gestopt ben? Of omdat we een paar keer onveilig seks gehad hebben en ik gewoon te erg hoop dat ik zwanger ben..?
Ja ik ben echt mega door de war sapphira je ziet het wel he ik let ook niet goed meer op Maar je kan best schijnzwanger zijn omdat je dr teveel aandenkt en het teveel wlt. bij mij kan het dat geval ook wezen. alhoewel het voor jou wel iets lastiger is dan bij mij ,want zoals ik van jou begrijp wou je vriend liever nog w8en. en daarintegen wilt mij vriend het weer wel. Sinds aug sit ik te rommelen met de pil want rond juli benk de pil paar x vergeten en sindsdien zoooovaaak.. dat we gwn vaak onveilige sex hebben gehad..en dat weet hy ook dat ik zo met de pil omgign hoor. maar ja daar bestaat een kans uit zwangerschap op! alhoewel wij t willen voor paar maanden voor ons huisje kan t nu net zo goed ook raak zijn mja wie zegt dat wij met paar maanden geen huis hebben . in okt gestopt met de pil overgegaan op condoom. want pil vergeten kan je net zo goed stoppen en een condoom gebruiken. sindskort duikt me vriend dr ook maar bovenop ..onveilig dus. maar hy weet wat de gevolge zijn en hy zou t niet erg vinden alsk nu al zwanger zou worden..ook al word de planning daardoor wel beetje verschoven. kvind wel raar datk nog nie ongesteld ben kan zo veel dingen betkeenen maar weet t maandag allemaal bij de dokter !
wrm ga jij niet naar de dokter sapphira ? Of denk je dat t dr aan zit te komen ? ik ga maandag eindelijk eens.. ik schuif al die stomme ged8es aan de kant en loop gwn de dokterspraktijk binnen ! jeetje ik praat altijd gelijk zoveel. sorry hoor
Ja klopt mijn meiden zijn bijna 3 maanden. En de gewichten in mn onderschrift ook. Bij de geboorte was Anna 2510 gram en Sophie 2790. Enne ze zijn 1eiig dus lijken enorm veel op elkaar!
hee meiden, Ik had weer een test gedaan..khad er 2 waarvan ik er 1 al heb gedaan. nou ja goed ik d8 zijn beide negatief..en maybe is t ook wel zo. maar ik hou ze net bij elkaar. kweet echt niet meer welke van toenet was of welke van eergister maar ik zie op 1tje een donkerroze streep met gwn voorgedrukt streepje als je in t licht kijkt. en al kijk ik naar die andere..staat dr 1 donkerroze streep met daarnaast een heeeellichtroze. Ik zie het net pas maar weet niet welke van waneer is. als die test met dat lichte streepje van paar dagen terug is kan t net zo goed nega zijn geweest. ben zo raar he kd8 ik kijk en vergelijk ff maar kon ze niet meer uit elkaar houden. vriendin van mij die ook op dit forum zat..die was ze ook aan t bekijken en ze zag gwn vanuit t oog dat de bovenste zwangerschapstest duidelijk te zien was dat er een 2e streepje was..maar wel heeel licht..maar wel roze!en niet wit voorgedrukt net als die andere. gwn echt lichtroze . zij is ook voor een kindje aan t gaan..ze zei..aah me hart gaat echt tekeer hahah . mjaa dit betekend denk ik helemaal niets ;P. Dus eigk benk geen stap verder gekomen denk ik. maar dit wou ik even met jullie delen..ben benieuwd maandag bij de dokter
Ik naar de dokter? Nee joh.. Die gaat me al zien aankomen.. Ik zit morgen pas op dag 44.. Ik had in maart toen ik gestopt was met de pil ook iets langer dan 44 dagen.. Hmm is niet echt slim van je he dat je je testen bij elkaar hebt gelegt.. Muts.. Heb je een foto van je 2 testen? En ja ik ben nog steeds niet ongesteld. En ik had rond 29 oktober mijn eisprong.. Ik had toen van dat rekbaar slijm.. dus dat betekent dat ik morgen rond de 12 dagen na de eisprong zit.. Dus in principe ben ik nog niet overtijd. Ik heb ook helemaal geen krampen of steken meer..