Wauw superspannend zeg! Het blijft maar vreemd he... Maar morgen weet je meer! Ben es benieuwd.... Michelle, leuke foto's meid!
Ben super benieuwd. maar kheb dus een test laatst gedaan en zag later pas dat dr gwn 1 donkerroze streepje en de ander lichtroze op een van de testen stond!.. alhoewel je wel goed je ogen moest openen zag je het toch. ben benieuwd . want zoals ik zei ik d8 ik doe beide testen ff bij elkaar omdat ik dr 1 pakte waarvan ik d 8 huh 2 strepen dus met die ander ff gekeken maar daarop stond dr 1.. en was zo aan t denken dat k d8 shit welke was nou van toenet maar morgen dokter.
moet er om 11 uur wezen ben benieuwd,hahaha. maar als ik de dokter nou vertel datk sinds 17 sept niet meer ongesteld ben geweest moet ik ze dan vertellen dat ik bij de dokter graag wil testen of zeggen ze van dat ik daar moet teste? kweet niet of ik ernaar moet vragen want al zal ik dat niet doen kom ik dr denk voor nix. iig zonder datk weet of k zwanger ben of niet.
hahah ja indd. nja ik zeg gwn k ben sinds 17 sept niet meer ongesteld gweest dit dat..en datk hier graag test wil doen ;P. ik word toch rot wakker.. kheb een lippiercing en k word wakker hartstikke dikke lip inene heb t ringetje dr helemaal uit moeten trekken heb dr nu knopje in..zooooooooooo t was om te gillen ;P
hallo, Ben net bij de dokter geweest. Ik heb alles uitgelegd..en ze vroeg ook wat ik steeds voelde dus dat legde ik haar uit. ze zei dat het mogenlijk een zwangerschap kan zijn maar het kan ook zijn dat als je stopt met de pil je hormonen aan t schommellen zijn en dat je menstruatie dan uit kan blijven. maar ze vond t vreemd dat dr ook allemaal bruine stukken uit kwam op 17 sept. dus ez denkt eerder een zwangerschap. maar ja ik zei al kheb zoveel negatieve testen gehad! heb ook verteld over die test met 2 streepjes en toen vroeg ze van waneer die was..dus ik alles uitleggen.. ik moest daarna gaan liggen ging ze me buik voelen en op 1 plek deed t echt heel erg zeeer. dus ze vroeg of t pijn deed..en ging ze door voelen. ze zei tegen mij dat ik ff een zwangerschapstest moest doen en dat vond ik goed. ze zei later dat het wel 12 euro kost omdat ik zelf geen medicijnen slik ofzo en dat t daarom niet verzekerd word. dr was ook een optie om het thuis te doen. Ik zei ik doe het dan wel thuis want had ook geen geld bij me. en k mocht het even halen van dr maar ze zei..die testn hier zijn ook niet helemaal betrouwbaar zijn t zelfde als je ze koopt. dus ik haal straks weer ff een test. Als het positief is moet ik het deze week laten weten dan kan ze een afspraak maken voor een echo hoelang ik al ben. en anders als ik over een tijdje nog zo overtijd ben datk dan ook even terug moet komen. maar zij d8 in eerste instantie dus zwanger. ben benieuwd..of die test met die 2 streepjes mn laatste test was.. en dat dr nu meer hormonen in mn lichaam zitten om positief te testen. en anders hoop ik gwn datk ongesteld word. weet het anders ook niet. Ik ga over paar weekjes terug mocht ik nog niet ongesteld worden en als ie positief blijkt te zijn dan heb ik deze week nog afspraak voor een echo. heb gwn 1 uur lang bij de dokter gezeten. met w8en dr bij..ben net pas thuis
Nou meid, ik hoop echt dat je zwanger bent..! Laat je het wel even weten wat je uitslag is van je test die je vanmiddag gaat doen?
Bloempjee; Goed dat je naar de dokter bent geweest. Laten we hopen dat het ook een zwangerschap is! Eigenlijk ben je nu nog niet veel verder want het is alleen een vermoede.. Laat even weten wat de test zegt
ze vroeg ook of ik t wou houden..ik zei ja absoluut t is wat eerder dan gepland maar heel welkom. haha . Jaa vanmiddag ga ik testen ik laat het weten.ben echt benieuwd. en ook btje door de war met die andere test want daar stond 2 streepjes . Ik houd jullie op de hoogte