en hadden die 2 meiden eerst ook negatieve testen..en later na die test met dat lichte streepje weer negatieve? * als je de link van die site heb wil k daar ook ff op kijken . kheb ook weleens vaker gelezen dat dr meerder meiden vaak negatief testen en TOCH blijkt dat ze zwanger zijn. kheb al best veel kere getest. zei ik ook tegen de dokter. KSNAP T NIEEET. kan t zijn dat met de dag je zwanger ben je meer hormonen krijg ofzo?
nou zeg bloempje.... tis wel allemaal heel vreemd zeg.... Tis zo dat je tot een bepaald aantal weken je hcg (zwangerschapshormoon) verhoogt. Dus daarom kan het zijn dat je op je nod een licht streepje hebt een week later een veel duidelijkere streep. Ik zou denk ik gewoon de ha weer es bellen en zeggen dat je test weer nega is.
Jaa Inderdaad, Ik ga maandag dan maar weer naar de dokter toe want dan is dr een week voorbij en dan "duurt t allemaal weer wat langer" in de hoop dat ze dan ff een volgende stap zetten..om mij ff te onderzoeken ofzo..daar bedoel ik mee een echo of wat dan ook. Liefss.
Omdat ik zo in verwarring ben voelt het net of dr iets goed mis met me is ofzo. maar de dokter zei al tis geen enge ziekte die je hebt ;p. maartoch
kan het me wel voorstellen hoor.... stel dat ga je dan toch denken. idd gewoon ff bellen misschien doen ze nog wel een bloedonderzoek o.i.d. en als ze dan helemaal niet vinden zou het natuurlijk gewoon ontpillen kunnen zijn. Maar goed eerst het andere uitsluiten denk ik dan.
ja klopt. Ik ga ook zeker even bellen maandag en dan kan ik smiddags terecht. als je tussen 9:OO & 11:OO bel dan kan je smiddags gelijk Jaa kheb de smaak te pakken hoor om naar de dokter te gaan, datk eerst uitstelde . Dus dat is mooi, en indd dan maar bloedonderzoek doen. en dat eerst uitsluiten mocht het niet waar wezen. ben benieuwd.
hee bloempjee dat was op het babyboom forum en dan eerste symptomen maar al een paar maanden terug dus kan het zo snel ook niet vinden maar vond dat toen zo apart dat ik 't wel onthouden heb hoop voor je dat je snel duidelijkheid hebt want zo in onzekerheid is wel kl*te! liefss
haha suus.... misschien moet je 1 topic openen met al je vragen... Ik woonde al 2,5 jaar samen toen ik zwanger werd
Toch jammer dat je negatief getest hebt bloempjeee! Ik zou toch nog een bloedonderzoek laten doen door je dokter, maar als daar niets uitkomt, dan helaas, dan is het toch ontpillen. Ze zeggen ook dat je na een bepaalde tijd niet meer op je test mag kijken omdat hij dan positief kan zijn.. Daar moet je ook rekening mee houden want dat zeggen ze niet voor niets he. Mocht je al terugkomen nadat je negatief getest had? Of pas over enkele weken weer?
Hey Bloempje Ik heb je hele verhaal gelezen en ik denk echt dat je aan t ontpillen bent.. De kans dat je van die ene keer onveilig na een feest toen je vriend 'voor het zingen de kerk uitging' zeg maar, zwanger bent geworden is niet groot (al had je de pil niet regelmatig geslikt). Maar, aangezien jullie het nu onveilig doen kun je natuurlijk alsnog wel zwanger raken als je een eisprong krijgt! Ik vond het wel grappig om te zien hoe jouw houding de laatste tijd is veranderd, in je allereerste berichtje gaf je aan dat je het niet wilt: Quote: Mocht ik zwanger wezen dan laat ik het weghalen voor dat het echt iets word. En al zal ik het houden had ik het ook makkelijk gekunt..tis niet omdat ik 17 jaar ben gelijk onverantwoordelijk En nu zijn jullie er juist mee bezig Ik hoop voor je dat je wens uitkomt! Liefs
Heee, Okeee.. maar ja ik lees ook over t hele forum heen dat ook meiden pas na paar maanden positief testen.. Of dr pas 8tr komen als ze een echo krijgen waneer ze een tijd niet ongesteld zijn geweest en de testen negatief blijven. bij sommige meiden zit het heel appart in elkaar . bij mij zal het ook vast wel zo in elkaar zitten dat het niet meteen duidelijk is en dat dr eerst een echo gemaakt moet worden of 100x getest moet hebben voor het positief is. Als ik het ben dan. Jaa zeker klote in onzekerheid. liefs.
Geloof je echt dat je nog zwanger bent na al die negatieve testen? Heb je nog symptomen? Ontpillingsverschijnselen kunnen ook op zwangerschapssymptomen lijken he..
ik geloof helemaal nix. Maar omdat mn ongi al heel lang uitblijft + die sympthomen.. die steken heb ik nog steeds + kheb heel veel pijn in me rechterzij. Ontpillen is zowat net als zwangerschapssympthomen inderdaad. maar ik zeg niet dat ik zwanger ben.. maar al mocht het zo wezen dan is het wel iets eerder dan gepland maar heel welkom. en even schrikken natuurlijk. maar ja de consequenties moet je volgen he. ik zit gewoon in onzekerheid, ik heb liever dat ik nu nog ongesteld word en dan kan denken, en nu ff een tijdje veilig en dan als ons huisje inzicht is er we ECHT voor gaan, wat overigens ook onze planning was. en anders wil ik zsm duidelijkheid bij de dokter vandaan halen, of een negatieve test, maakt mij niet uit. Zolang ik maar weet wat er aan de hand is. ik denk totaal niet aan zwanger zijn op dit moment. omdat ik gewoon niet weet wat het is en k doe ook niet of ik zwanger ben. ik zie wel waneer de positieve testen komen of waneer ik ongesteld word. of natuurlk wat de dokter zegt. volgende week is het de 17e dus dat is een tijd waarin ik ongi moet worden dus daar ook even op w8en. zolang ik maar snelduidelijkheid krijg, maybe datk dr zo makkelijk over praat, maar op zown forum kan ik het niet echt verwoorden .
weet je hoeveel spijt ik daar van heb . ik was gewoon erg bang en van een huis was nog geen spraken,dus wist het gwn niet meer. maar ben dr zwaar op tegen. maargoed je hebt alles gelezen . maar sinds toen is me ongi heel raar gworden. heb zelfs van die slijmballe dr uit :s. ieuw. en ja daarna nog wel onveilig gedaan ook rond de 17e toenk voor t laatst ongi was. drm w8 ik nu zo in twijfel af. tis ons eigen verantwoordelijkheid, en we zeggen beide dat het welkom is maar het is gwn wat eerder.. maar omdat een huis ook al staat te w8en we hebben met paar maanden een huis we krijgen hulp van alle kanten dus dat is mooi. we wouden paar maanden van te voren aan beginnen mochtk nu zwanger zijn en we hebben snel een huis dan is het mooi gepland. ahaha nee hoor. we wouden eigk als we ZEKER wisten daar krijgen we het huis en we mogen er dan en dan in. dat we dr dan ook gwn voorgaan. maar mocht het zo wezen..wat denk zwaaronmogelijk is. dan houden we het wel we praten er de laatste tidj zoveel over. en ik mag t nie tlaten weghalen niet van hem, niet van mij moeder. ik vind me eigen echt een trut datk dat hier op dit forum heb gezet over t weghalen. Gelukkig verteld me vriend me steeds dat alsk zwanger ben alles goed komt dat we ons uiterstebest enz gaan doen, en mocht het niet zo wezen dat we dan w8e op een huisje en dan als we meer duidelijkheid hebben dr voor gaan! .