Indd dit bedoelde ik nou.. sommige meiden die hebben heel veel negatieve testen en zijn toch zwanger. en was het geval bij jou dus ook, maar je hebt dr iets moois voor terug !
oops had dit brichtje niet eens gelezen. een bloedonderzoek is iets waar ikzeker voor 8traan ga, en anders is het t onpillen indd . kben beetje teleurgesteld mocht het zo zijn, maar toch zo kunnen we onze planning wel aanhouden. jaa ik weet het naa zoveel minuten dan kan het een valse uitslag hebben. ik denk dat ik maandag of dinsdag ff ga omdat het maandag de 17e is en ik dan eigk ongi hoor te worden.. dus dat w8 ik af! dus denk dinsdag naar de dokter. want dan w8 ik de maandag af of ik het word de ja of de nee.
Ik bedoelde mijn berichtje niet gemeen ofzo want ik heb precies hetzelfde probleem als jou alleen 10 dagen verschil.. Maarja ik heb dan ook geen opvallende symptomen.. En na die negatieve test heb ik meteen zoiets van nee ik ben niet zwanger! en dat terwijl ik ook onveilig seks heb gehad.. Ik zit echt heel de tijd aan baby's te denken.. Ik vroeg gisteren aan me vriend wanneer hij samen een kindje met mij wil hebben en daar gaf die geen antwoord op.. Hij zei dat je een kind heel je leven moet verzorgen en onderhouden en dat weet ik ook wel, maar ik ga echt niet op mijn 40ste aan een 1ste kindje beginnen. Ik wil dat mijn kind zijn oma's en opa's nog heel lang mag meemaken.. Heb je last van ongikrampen? Ja maar jij testte toch positief na 2 weken overtijd?
hee bloempjee je mocht na een week terugkomen bij de dokter he, das wel fijn dat ze dat uit zichzelf zegt. hoef je maar een weekje te wachte (eigelijk stiekem best lang ) lees ik idd ook vaak dat ze pas na een maand ofzo positief testen dus dat kan altijd.. wie weet. en met dat huisje komt 't dan ook wel goed hoor, je hebt een lieve vriend en moeder enz. liefs
haha meid ik ben niet boos hoor ofzo . vind ook niet erg dat berichtje. wij hebben echt wel hetzelfde..echt grappig eigk. want wij hebben ook onveilige sex. Ik heb heel de tijd ongi krampen soms stopt het en dan gaat het weer rustig verder. had gister wel last met plassen dat ging prikken :S. kweet niet of dat wel normaal is, hahaha. en soms pijn in mn onderrug en heel veel last in mn zij. tis echt net of ik ongesteld moet worden zulke krampen indd. maar ik ben het gwn niet ;P.
Hee hee, jaa ik had t zelf voorgesteld hor aan de dokter. maar tis logisch datk terug kom toch ? kheb een super lieve vriend en een lieve moeder die me helpen indd, dus het moet goedkomen . LIEFSs.
@ Bloempjeee: Oh ja ik dacht al dat je boos was op me door mijn reactie. Gelukkig niet! Hebben jullie nu nog steeds onveilig seks? Wij wel.. Nouja alleen met voorvocht.. @ vlademira: Zo dat is ook niet leuk! 2 maanden met die onzekerheid zitten.. Was je toen ook net gestopt met de pil? Gelukkig heb je er wat moois voor terug gekregen!
ik wist er zelf niks van werd ook nog gewoon ongesteld de dokter is er achter gekomen omdat ik aan de prikpil wou was nog gewoon aan de pil en ook altijd goed ingenomen maar ben door de pil heen zwanger geraakt de echo wees uit dat ik al 2 maand zwanger was ik had zelf wel al testen gedaan omdat ik me zo vreemd voeld maar steeds nega dus ik dacht zal wel mijn darmen of zo zijn maar was echt een baby en heb nu een prachtig ventje
Jaa we deden t toen k gestopt was met condoom.. maar mn vriend laat de condoom laatste tijd 8trwegen. waarop ik dan zeg. straks ben ik zwanger en dan? waarop ik dan een heel leuk antwoord terug krijg, . en dan vraag k weer ja maar zouden toch beginnen vlak voor ons huisje? en dan zegt ie ja zolang duurd dat ook niet meer . maar verders IK HOUD ME MOND WEL . kyk voor de rest maakt t mij niet veel uit maar omdat onze planning anders was, zo vlak voor t huisje watk verteld had. vindk t wel raar hoor . mn vriend zei tegen mij dat dr een bom met adrenline (hoe schrijf je dat ) is ontploft..en dat ie dr heel anders tegen aan kijkt. hy heeft t er ook vaak over...en dan denk ik, zoo wat heb jij geslikt ;p.
@ vlademira : na 2 maanden indd in onzekerheid te hebben gezeten heb je idd wat moois teruggekregen! echt geweldig toch .
vlademira, toen jij zwanger was he, toen je dat nog niet wist, vertelde je dat je wel gewoon ongesteld werd. ik weet niet maar had afgelopen maand echt steeds 't idee deze keer is het raak enzo. en innestelingsbloeding gehad enzo. maar werd 2 dagen voor nod toch ongesteld. maar niet zoals normaal, echt alleen bloed en niks van slijm ofzoiets. heb ik nog nooit zo gehad iig. nou was ik benieuwd hoe dat bij jou was. liefss..
ook gewoon bloed geen slijm maar dat had ik nooit was gewoon aan de pil dus was waarschijnlijk een onttrekkings bloeding toen ik het wist meteen gestopt met de pil toen ben ik nog 1 keer ongesteld geweest en daarna niet meer
Hoi meiden! Ik ben al naar de dokter geweest, en mijn bevallingswond lag nog best open... De dokter noemde het een 'rauwe biefstuk' (altijd fijn...) Maar nu heb ik dus zalf die het heel snel zou moeten genezen. Dus laten we dat maar hopen! Groetjes, Cossy
misschien zeg ik nu iets heel raars hoor maaar.. je zou heel graag weer een kindje willen, snap ik ook wel. maar als ik aan een bevalling denk hoe dat allemaal gaat dan word ik gwn al bang bij de ged8e, en dan zie ik jou zeggen ik wil ook weer. gaan de geruchten erger door de wereld dan dat het is? ben gwn nieuwschierig.. Vriendin van mij en me pleegzus vonden alleen de wee-en erg zeer doen, maar ben gwn geintresseerd of t nou echt zo pijn doet. Liefss.
* meestal kryg ik altyd een mailtje, ik d8 ik kijk ff voor de gein, en dr staan gwn weer nieuwe berichten. gwn geen mail gehad ;P.
ik vond de bevalling opzich helemaal niet erg alleen de persweeen waren pijnlijk maar zou helemaal niet meer weten hoe pijnlijk en op hoe zo'n manier was ik al vergeten toen ik Quinten vast had
dat wil ik geloven, als je wondertje dr uit is vergeet je natuurlijk alle pijn die je gehad heb logisch . maar hoor wel van de mensen die ik ken indd dat die wee-en zeer deden indd. Sorry ben gwn nieuwschierig