Ik vond de weeen gruwelijk erg pijn doen (sorry, kan er niet meer van maken... )! Maarja, ik had dan ook 28 uur de tijd om me goed in te prenten hoe erg het precies was, en het niet meer te vergeten! Maar ik moet er wel bij zeggen, hoe afschuwelijk het ook was, op het moment dat ik mijn ventje in mijn armen hield wist ik dat het het dubbel en dwars waard is geweest!
Bloempjeeeee ik zou bij god niet weten hoe een normalen bevalling is hahahaha ik heb een geplande keizersnede gehad.... en die is wel goed bevallen hahaha
vlademira, ik vroeg dat omdat ik nog steeds echt een apart gevoel heb in me buik. maar dus ook ongi net als jou. en 2 nega testen. maar als ik naar jou kijk zegt dat niks haha nouja kijk deze ronde gewoon ff af.. klus gewoon op de goede tijden en dan zien we 't wel. alleen echt dat rare gevoel in me buik en van die rode bultjes op me tepels :S liefs..
Hee meiden, Jaa alle bevallingen lopen anders maar van de mensen die ik ken werd dr gezegd dat het niet echt pijn deed..en al doet het pijn dan is het snel vergeten ook . Morgen is t de 17e dag datk ongesteld moet worden..ik ga morgen testen omdat dat de beste tijd is om te testen, toch ? Het zal wel weer negatief worden, zodra t weer negatief is ga ik naar de dokter toe..vraag ik of ik een echo mag ofzo, weet t verder ook niet. Verderss had ik gister in de auto een ONWIJS zere buik helemaal opgezet! Steken in me zij heb ik nog..ongesteldheids krampjes nemen af en aan. niet meer zoals laatst de hele tijd, heb steekjes zowel links als rechts. Sapphira al ongi geworden? Liefss.
trouwens me vriend had een huis gezien mocht ie kijken! Maar huis er naast allemaal kapotte ramen dus ook niet fyn om tegen aan te kijken,d ie ramen kunnen dr wel weer in maar eerste indruk is dat geen fijn gezicht.dat huis waar mn vriend voor ging kijken was de hele plafond zwart. slaapkamer te klein voor ons bed. het was echt heel erg smerig! t was ons geld niet waard laat ik t zo zeggen. heel jammer maar we blijven doorzoeken.. Nog FF een vraag.. me banner zegt dat het tijd is voor een nieuwe ;P. moetk dan andere banner neerzetten? of telt die banner gwn nog verder? Liefs.
mn pleegzus vond t lekker. en vriendin van mij zei alleen dat de wee-en zeer doen. OGOD ksta voor paal zeker?
Hihi ja bij mij deden ook alleen de weeen zeer hoor, van het eruit komen zelf merkte ik niets. Maar god, wat waren het helse pijnen! Haha ik wil niemand bang maken hoor! Maar ik zou er maar niet te veel op rekenen dat het geen of weinig pijn doet. Er zijn maar enkele vrouwen die zo veel geluk hebben.. (helaas...)
Jaa ik bedoelde ook dat de wee-en zeer doen jaa . maar dat pijn mag best het is voor iets super moois . net paar leuke huizen gezien! me vriend gaat er morgen voor bellen, en nu maar hopen dat het niet weer zown KROT is waar hij het huis gaat bezichtigen . Trouwens zei gister tegen me vriend ben 32 dagen overtijd maar zijn dr wel 34. jeeetjee.. kga morgen/overmorgen testen want das de tijd waarin k ongi moet zijn. dat scheelt toch met de dagen waneer je het niet hoort te zijn toch? en als ie weer nega is vraagk een echo aan..je weet maar nooit. kmoet duidelijkheid hebben. mn vriend zegt al vanaf gister jaa ik hoop eigk wel dat je zwanger ben dit dat. het is wel eerder dan we hadden gepland maar ik leg me eigen dr helemaal bij neer enz . ik d8 OKE . maargoed die verhalen hoor ik dus t hele weekend aan, ook in bed. hahahha. Ach afw8en kan ik alleen maar.. en als ik het ben.. is het eerder dan gepland maar wel vlot! Lieefss.
Hey meiden. Ik zit hier vaak op de forum. Vaak leuke verhalen maar soms ook minder leuke verhalen. Ik heb vanuit een stichting waarin ik zit de initiatief genomen om eens te kijken met hoeveel JONGE moeders ik in contact kan komen. Vaak weet je even niet waar je moet beginnen als het gaat om een ongewenste zwangerschap. Je wilt het kind houden maar weet niet hoe je woonsituatie zal worden. Of je weet niet of je financieel voor je eigen baby kan zorgen. Naar een instantie gaan die je van alles wijsmaakt zijn er genoeg. Je hebt geen privacy meer over een groote deel van je leven. En als het ze even niet uitkomt moet je het met de gene doen wat ze je aanbieden. Stichting Union nobo is er om jullie een steun te bieden. Een stichting die bestaat uit leeftijd genoten met ervaringen. Ergens waar je niet alleen bekend bent als een dossier-nummer. We willen jullie Hulp aanbieden. Zonder jullie levensverhaal te moeten noteren in geen enkele dossier die in handen van andere instanties kan komen. Op dit moment zijn er verschillende meiden die op hun punt van zwangerschap staan waar ze even kunnen inzinken. Stress om verschillende redenen, geen woning, geen inkomen en nog vele verschillende situaties waar je terecht kan komen tijdens je zwangerschap en erna. Er zijn dingen waar je recht op hebt. Er zijn mensen die jullie kunnen en moeten helpen. Als je er voor openstaat zijn er genoeg kleine letters die je kunnen helpen ook al ben je nog geen 18. Wil je in contact komen met mij of een van de andere dames die bij Stichting union nobo werken. Mailen kan altijd. Of telefonische contact. Raysha@live.nl / 0634466381
Hoi Bloempjeee, Nee hier nog steeds niets.. Dag 52 inmiddels.. Ik heb ook helemaal geen last van ongikrampen of iets anders, maar wel van gevoelige tepels.. Maarja het zal wel.. Als ik zo reken dan had ik rond 31 oktober mijn eisprong, want op 29 oktober had ik doorzichtig rekbaar slijm.. Dan zou ik nu 3 dagen overtijd zijn als mijn berekening klopt..
Heeejj nee hier ook nog steeds niets gister en eergister wel keertje hevige buikpijn gehad hoor, hele opgeblazen gevoel. Ik had hier eerder al vermeld dat me krampjes wat minder werden, had ik beter niet kunnen zeggen want daar zijn ze weer. Ik bereken dat ik vandaag weer ongesteld had moeten worden maar nee, en daarom ga ik morgen testen omdat ik dan het meeste kans heb toch? had dat hier eerder gevraagd maar werd geen antwoord opgegeven nu je het over dat rekbare slijm heb.. ik wist eerst niet echt heel goed waar je t over had..maar ik heb sinds gister avond..doorzichtige slijm lijkt net spuug en ook rekbaar :S niet wit ofzo..gwn doorzichtig. volgens mij hetzelfde als dat jij heb. Liefss.
Ja dat rekbare slijm duid bij mij dat de eisprong eraan komt.. Raar dat jij dat nu zolaat hebt.. Misschien heeft het met een zwangerschap te maken..
Mij is altijd verteld als je raakbaar doorzichte slijm hebt dat idd je eisprong er aan komt.... dat lees je ook op internet enzo.... Wel een beetje laat bij jou als je ongi moet worden deze week... Liefs, Bianca
ik heb op internet gelezen: "vruchtbaarslijm" dat kan te maken hebben dat je ongesteld word of met een zwangerschap te maken hebben. heb ik gelezen dan, maar ja kan wezen dat ik een site voorgeschoteld kreeg wat allemaal bullshit was. Misschien is het ook niet de zelfde "doorzichtige slijm" maar zoals ik het omschrijf en het van internet aflees wel. En indd 17 sept benk voor t laatst ongi geweest en nu is het eigk weer een tijd waarin k ongesteld moet worden..gister was t weer de 17e..maar werd nix. tis gwn heel licht spuug8tig. maar ik w8 wel aff . Liefss.
ik zou dr maandag heen gaan maar omdat maandag de 17e was datk eigk ongesteld weer moest worden w8e ik dat even af. en me vriend die zei tegen me jaa kheb testen besteld..dus die krijg ik vandaag of morgenmiddag binnen. dus maar nu benk wel in de tijd datk eigk ongesteld hoort te zijn..dus dan test k morgen nog ff of vandaag. en of t nou negatief of positief is maak k morgen gelijk afspraak bij de dokter! Stel datk gister heeng ing en k werd ongesteld is ook lekker voorschut
Volgens mij zit ik vandaag op dag 1 van de cyclus.. Net beetje bloed verloren dus het zal straks wel helemaal doorkomen.. Ik heb gelukkig geen last van krampen alleen lage rugpijn..