Zwanger?

Discussie in 'Jonge moeders' gestart door Bloempjeee, 21 jul 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bloempjeee

Bloempjeee Actief lid

21 jul 2008
    256
    0
    0

hmz.. dus je word t toch wel :)
    dan heb je gelijk duidelijkheid ook..
    duurd het bij jou altijd zolang? ik d8 dat ik dat keer had gelezen dat dit normaal is voor jou ofzo , dat het zolang duurd?
    je was precies 10 dagen minder dan mij :p

Liefss !

2. Olifantje

Olifantje Fanatiek lid

25 sep 2008
    3.327
    298
    83
    Ja vorige keer duurde het ook rond de 45 dagen..
    Maar ik heb daarna gelijk weer de pil geslikt omdat mijn ongi altijd zo hevig is zonder pil. :oops:
    Dus nu vraag ik me af hoe het volgende maand gaat zijn. :) Hopelijk wat korter..

3. Bloempjeee

Bloempjeee Actief lid

21 jul 2008
    256
    0
    0

echt lang zeg, en dan had je het nu weer..lijkt me best kut..dan weet je het nooit helemaal precies.
    en dan raak je helemaal door de war en weet je het niet meer denk ik.
    ik hoop ook voor je dat t de volgende x ff wat sneller wilt :p.

4. Olifantje

Olifantje Fanatiek lid

25 sep 2008
    3.327
    298
    83
    Zo dan.. Nu weet ik weer waarom ik de pil slikte.. :confused:
    Pijnlijke krampen! :rolleyes: :(

5. Bloempjeee

Bloempjeee Actief lid

21 jul 2008
    256
    0
    0

echt zown erge gevoel is dat he :(

ik had eergister en die dag er voor .. echt heel veel buikpijn niet ongesteldheids krampjes hoor.
    maar gwn helemaal opgezette buik..en moest zowat kotsen ook.
    zoo niet normaal zat nog wel in de auto die ook zo warm was..terwijl ik echt om kou smeekte gwn :rolleyes: .

had vorige maand ook een opgezettebuik heeel erg.. en toen stonden we nog is voor een openbrug ook..zoooo dat hield ik niet meer! maar dat was omdatk wat verkeerds had gegeten want me vriend had ook last van buikpijn.

maar dat van afgelopen weekend..zoooo Pff :(

6. Bloempjeee

Bloempjeee Actief lid

21 jul 2008
    256
    0
    0
    zoo ej allemaal steken in me zij....echt allemaal tintelingen kan t beetje vergelijken met als je voet slaapt, lol.
    echt raar :|

mja, truste!

7. Bianca18

Bianca18 Actief lid

20 sep 2007
    380
    0
    0
    Huis mama
    Swifterbant (Flevoland)
    huh dat heb ik nog nooit gehad!
    Ik hoop dat het over is gegaan, lijkt me echt niet leuk! :(

8. Bloempjeee

Bloempjeee Actief lid

21 jul 2008
    256
    0
    0

is niet fijn neee :p.

Sinds toenet heb ik hele erge ongibuikpijn..zou t dan toch onder weg zijn?
    Rond 2 uur is de post hier en heb ik me testen ook binnen.
    Volgens mij heb ik gewoon buikpijn omdat ik nu eigk hoor te menstrueren.
    Afwachten afwachten afwachten.. pffff :rolleyes:

9. Bianca18

Bianca18 Actief lid

20 sep 2007
    380
    0
    0
    Huis mama
    Swifterbant (Flevoland)
    ohh wel fijn dat vanmiddag je testen binnen zijn, dan zou je kunnen testen en weet je het zeker!
    Laat je het ons even weten?

Succes!

Liefs

10. Bloempjeee

Bloempjeee Actief lid

21 jul 2008
    256
    0
    0
    Heej meiden..

JA ik heb al heel veel testen gedaan..allemaal negatief..
    tot op de dag...euhh vorige week of 2 weken terug dat dr duidelijk njaa duidelijk je kon iig zien dat dr 2 strepen stonden.

nu hoor ik ongesteld te zijn..MAAAR...daarom testte ik ook! omdat ik de meeste kansen heb om goed te testen ( of juist niet? :rolleyes: )

GOED..vandaag weer getest toenet...ik had veel gedronken vandaag..en al paar keer geplast..me testen kwamen ook rond 2 uur binnen.. en de uitslag van de test is..? idontknow! ik heb weer een heel licht streepje..echt nog leichter dan vorige keer..en ik kan dr maar geen foto van nemen :S hebk wel gedaan maar daarr is het niet op te zien.. nou bij deze dus hetzelfde.
    morgenochtend test ik weer.. en smiddags/sochtends naar de dokter.
    Morgen lekker vroeg me bed uit, wat je lekker noemt.
    en dan de dokter bellen en zo snel mogelijk daar terecht!
    ik ga vragen naar een echo..want dit? dit kan gwn niet.

Straks ben ik zwanger en dan?
    Dan hebk gwn meer dan TIEN testen gebruikt en met daarom heen allemaal onzekerheid..al wistk na de 3e test ofzo wel van..NAAH ben t niet maar ik blijf wel gwn testen tot ik ongesteld ben.
    sympthomen dat heb ik wel.
    Ik hoop dat ze uit een echo kunnen zien of ik zwanger ben of niet..en wat anders de oorzaak kan wezen.

en als ik niet zwanger ben? OKE goed. maar dan is t wel een beetje gevoel van teleurgesteld worden..hoewel we dr eigk niet echt aan begonnen..we willen t wel! maar wisten niet dat als t zo is t zo snel kan gaan omdat vele mensen dr ook maanden,jaren overdoen.

Ik w8 af..

mensen.. het kan toch dat je na zoveel testen toch wel zwanger kan wezen?

mn moeder vertelde me toen ze in verwachting was van me zus ze ook een hele hoop testen gedaan heeft.

kennen jullie mensen of ben je t zelf? die t zelfde hebben/hadden als dat ik heb?
    en misschien wel mensen die ook wat negatieve testen gehad heb TOCH zwanger zijn geraakt?

Liefss.

11. Bloempjeee

Bloempjeee Actief lid

21 jul 2008
    256
    0
    0
    Heej meiden..

JA ik heb al heel veel testen gedaan..allemaal negatief..
    tot op de dag...euhh vorige week of 2 weken terug dat dr duidelijk njaa duidelijk je kon iig zien dat dr 2 strepen stonden.

nu hoor ik ongesteld te zijn..MAAAR...daarom testte ik ook! omdat ik de meeste kansen heb om goed te testen ( of juist niet? :rolleyes: )

GOED..vandaag weer getest toenet...ik had veel gedronken vandaag..en al paar keer geplast..me testen kwamen ook rond 2 uur binnen.. en de uitslag van de test is..? idontknow! ik heb weer een heel licht streepje..echt nog leichter dan vorige keer..en ik kan dr maar geen foto van nemen :S hebk wel gedaan maar daarr is het niet op te zien.. nou bij deze dus hetzelfde.
    morgenochtend test ik weer.. en smiddags/sochtends naar de dokter.
    Morgen lekker vroeg me bed uit, wat je lekker noemt.
    en dan de dokter bellen en zo snel mogelijk daar terecht!
    ik ga vragen naar een echo..want dit? dit kan gwn niet.

Straks ben ik zwanger en dan?
    Dan hebk gwn meer dan TIEN testen gebruikt en met daarom heen allemaal onzekerheid..al wistk na de 3e test ofzo wel van..NAAH ben t niet maar ik blijf wel gwn testen tot ik ongesteld ben.
    sympthomen dat heb ik wel.
    Ik hoop dat ze uit een echo kunnen zien of ik zwanger ben of niet..en wat anders de oorzaak kan wezen.

en als ik niet zwanger ben? OKE goed. maar dan is t wel een beetje gevoel van teleurgesteld worden..hoewel we dr eigk niet echt aan begonnen..we willen t wel! maar wisten niet dat als t zo is t zo snel kan gaan omdat vele mensen dr ook maanden,jaren overdoen.

Ik w8 af..

mensen.. het kan toch dat je na zoveel testen toch wel zwanger kan wezen?

mn moeder vertelde me toen ze in verwachting was van me zus ze ook een hele hoop testen gedaan heeft.

kennen jullie mensen of ben je t zelf? die t zelfde hebben/hadden als dat ik heb?
    en misschien wel mensen die ook wat negatieve testen gehad heb TOCH zwanger zijn geraakt?

Liefss.

12. Bloempjeee

Bloempjeee Actief lid

21 jul 2008
    256
    0
    0
    Trouwens..van die test van vorige week..is een FOTO! tis gelukt..moet je wel goed kijken!

test van vandaag krijg ik denk nouwelijks op de foto..want zie m ook nouwelijkss.!

dus als jullie m willen zien?
    hoe kan k m uploaden? :D

13. Olifantje

Olifantje Fanatiek lid

25 sep 2008
    3.327
    298
    83
    Even bij http://www.imageshack.us uploaden :p

*is benieuwd*

Waarom doe je geen Clearblue Digitaal? Daar komt gewoon zwanger of niet zwanger op te staan. ;)

14. Bloempjeee

Bloempjeee Actief lid

21 jul 2008
    256
    0
    0
    je moet echt heeel heel goed kijken tis datk de foto self gemaakt heb :p kzet dr wel ff een pijl naar toe 8)

15. Bloempjeee

Bloempjeee Actief lid

21 jul 2008
    256
    0
    0

1x was ie nietzwanger.

2xen stond dr een boekje bij..dus kon wezen te weinig of teveel urine maar das al een tijd geleden.

16. Bloempjeee

Bloempjeee Actief lid

21 jul 2008
    256
    0
    0
    op t moment dat k een foto maak is ie scherp en dan als ie klaar is onscherp :S alsk die foto neerzet denken jullie nog datk lieg :p.

kzette ze op de pc dus kwam dr 8tr.
    maar zet m toch neer hoor :D.

moment.

17. Bianca18

Bianca18 Actief lid

20 sep 2007
    380
    0
    0
    Huis mama
    Swifterbant (Flevoland)
    um ik kan de foto nog niet zien :( of ben ik nou zo kippig?

Liefs

18. Olifantje

Olifantje Fanatiek lid

25 sep 2008
    3.327
    298
    83
    Ze moet hem nog posten :p

19. Bloempjeee

Bloempjeee Actief lid

21 jul 2008
    256
    0
    0
    heb ik eindelijk een goeie sit die weerkaatsing van dat licht van me foon erin :S k zet ff paar vage neer..na t eten maak ik dr ff eentje met wat fellicht want word hier GEK van.

20. Olifantje

Olifantje Fanatiek lid

25 sep 2008
    3.327
    298
    83
    Heb je misschien een scanner? Dan kan je hem misschien scannen..
    En probeer zonder flits een foto te maken. :p

Deel Deze Pagina