geloof me ik heb de flits niet aan tis licht van t licht hier gwn in de kamer.. maar k ga zo ff eten en dan doe ik ff me best hoor! jaa scanner bij me papa thuis.. maar niet hier bij me mama . tis haast neit te zien :S maaar ja kd oe me best voor een anndere ben zo terug..ff eten kweet niet of je m kan uitvergrote
http://img139.imageshack.us/img139/4037/dsc01414ro2.jpg Ik zie wel iets maar de foto is inderdaad erg vaag.
ik word knettergek kheb echt een hele toffe telefoon hoor..maar zodra het iets donkerder word en k wil een foto maken is t nog oke..maar zodra ik op t knopje druk dan is t helemaal wazig :S. kzoek wel voorbeeldje op internet. kdoe echt me best .
dit lees ik op viva.. <<<<dat reageerde iemand op iemand anders berichtje hor . Mjaa kheb altijd gwn negatieve testen gehad..alleen de 1na laatste had dus 1 licht streepje..en vandaag had ik dr weer een gedaan die heeft een nog lichter streepje dus daar valt helemaal geen foto van te maken van deze lukt t niet eens..jaa piepklein beetjee;P morgen weer naar de dokter. ben benieuwd hor ;P.
niet meer nee . alsk bij me pa had geweest had ik m gwn onder de scanner gelegd . ik zie t streepje echt duidelijk..die was van vorige week/2 weken terug. maar ik zie m dus heel goed..maar op een foto word ie niet gepakt die test van vandaag is helemaal onzin om op de foto proberen te zetten hahaha
Ik zit ook internet af te speuren .. want veel meiden zeggen wel jaa ik had een hele lichte moest dr zowat me me neus boven op zitten om m te bekijken dat kreeg ze dr op terug..die is nog lichter dan de mijne want mijn test zie ik al alsk m een meter voor me houd . vind zo balen datk geen foto kan maken , want kan t dan niet echt uitleggen
kheb maandag en gister wel veel ongi krampen gehad..( 17e was tijd datk eigk ongi moet worden) maar verders nix.. maar deed wel godse zeeer..en de rechter kant doet ook zeer..met steken in mn zij.. en de onderkant bij me ribben doen seer..nja prikken .. k praat hier echt te veel kan beter een klaagmuur hebben en daar alles opschrijven 8)
Pff t blijft echt verwarrend zeg... Ben nou echt es benieuwd of je nou gewoon zwanger bent, ik hoop t natuurlijk wel voor je! Ik heb dat probleem nooit gehad, toen ik een test deed (met 4 weekjes ongeveer) had ik meteen een hele dikke vette streep. Maarja, heb ook al vaak genoeg gehoord van vrouwen die maandenlang negatief testten terwijl ze zwanger waren....
Maar een test mag je ook niet meer vertrouwen na 5 min (of wat er op de verpakking staat) En nu heb je dus een foto gemaakt van een test van een week geleden, misschien dat hij in de tussentijd positief geworden is?
nee gwn zelfde als na t teste. en vandaag.naa gister weer test ook zown streepje ..dus al zal die vorige test al dag oud zijn..geloof k nie techt dat die test vals is.. t KAN maar denk t niet omdat ik t nu weer had zown test..alleen wat lichter van streep.
JOH! ik kan alleen maar afw8e e sommige meiden hebben naar paar maanden een positieve..sommige na paar maanden helemaal nix tis t een of t ander
Ik hoop alleen dat je jezelf niet te gek maakt ermee hoor! Dat je echt denkt dat je zwanger bent terwijl het straks dan toch niet zo is... En ik zou toch echt maar binnenkort naar de dokter gaan ook. Straks ben je niet zwanger maar heb je iets heel ernstigs ofzo... Ja het zal wel niet, maar je weet maar nooit...
Pff ik zou gek worden van deze onzekerheid Zelf was ik 2 weken overtijd voor ik eindelijk positief teste. Maare idd je kunt alleen maar afwachten, en langs je huisarts gaan om er over te praten hoe of wat. Liefs
Ach hou op k ben echt bang datk een enge ziekte heb ofzo Morgenochtend hebk afspraak staan bij de dokter, en ik denk niet eens aan zwangerschap..nou ja zo afentoe..maar niet dat ik denk : OHH ben zwanger. want ik w8 gwn af..want als ik teveel aan zwanger ben en het is niet zo is het indd heel teleurstellend. maar k denk dr niet echt aan hor .. ik denk eerder van k moet naar de dokter de oorzaak weten watk nou heb .
ben al eerder bij de dokter geweest en die adviseerde me gwn nog even te testen..en dat was vorige week maandag..en deze maandag hadk eigk weer ongesteld moeten worden..omdat k de 17sept ook voor t laatst gebloed had..dus d8 hmm misschien maandag! maar nee ook nix.. daarom ga ik morgen naar de dokter om te zeggen dat ik nog niet ongesteld ben en ik niet weet hoe of wat. kzei nog tegen dr "straks heb k een enge ziekte" maar de dokter zei al uit dr zelf je hormonen kunnen aan t schommellen zijn of je bent zwanger..maar niet bang wezen dat je een rare ziekte heb ofzo! dat was een opluchting, mja nu is t weer 10 dagen later . ik ga morgen! khoud jullie op de hoogte.. echt ik lig snachts wakker..soms bijna te huile omdatk gwn zo bang ben dat dr iets goed mis is