Zwanger?

Discussie in 'Jonge moeders' gestart door Bloempjeee, 21 jul 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bloempjeee

Bloempjeee Actief lid

21 jul 2008
    256
    0
    0
    @ bianca18

het kan dus wel..dat een vrouw eerst een tijdje negatief test dus en dan uiteindelijk toch zwanger is he :).
    ik d8 altijd gwn.. oke 1 keer negatief is t gwn negatief! omdat ze zeggen dt die testen 99% betrouwbaar zijn.. maar ja kan ook zijn dat je teveel heb gedronken ofzo dat je niet goed test ..iig de uitslag niet serieus is.
    me moeder had ook heel wat testen gehad voor ze posi testte..serieus d8 ik dat die testen gelijk t goede aangaven..maar blijkt dat mensen soms meer moeten testen en dan posi hebben (ofniet).
    zo heb ik ook weer wat geleerd :p.

maar je hebt ook vrouwen die t weten vanuit een echo doordat die testen niet duidelijk waren.

van me dokter gehoord en gelezen hor :p
    nix zelf bedacht ofzo :p.

Liefs!

2. Olifantje

Olifantje Fanatiek lid

25 sep 2008
    3.327
    298
    83
    Die testen zijn meestal ook 99% betrouwbaar..
    Als je niet te veel drinkt en met ochtendurine test dan zal je een mooie positief streepje krijgen als je genoeg hcg in je bloed hebt. (Als je zwanger bent natuurlijk)
    Ik denk dat je gewoon even je bloed moet laten testen bij de dokter.. Dan weet je gelijk hoe of wat..

3. Bianca18

Bianca18 Actief lid

20 sep 2007
    380
    0
    0
    Huis mama
    Swifterbant (Flevoland)
    Hey Bloempjeee,

Ik had het wel dat het heel lang duurde voor ik positief teste maar elk lichaam is anders.
    Het is goed om er met je huisarts over te praten.
    Hoelang ben je gestopt met de pil te slikken?

Liefs

4. inbetween

inbetween Niet meer actief

Hey Bloempje

Ik denk dat je lichaam gewoon nog uit balans is omdat je gestopt bent met de pil. Maar morgen ga je naar de dokter lees ik, dus dan krijg je meer zekerheid. Geen genoegen meer nemen met: "ga thuis maar testen" want dat heb je nu vaak genoeg gedaan ;) Ze moet je nu een echo of bloedtest aanbieden lijkt mij :) Succes en we lezen je berichtje dan wel weer hier!

Liefs

5. Bloempjeee

Bloempjeee Actief lid

21 jul 2008
    256
    0
    0
    he meiden,

de test van tijdje terug hadk een duidelijke 2 streepjes...moet wel zeggen dat 2e streepje was wel licht, maar kan m als ik m een meter van me afhoud nog zien!

eergister hadk ook getest..weer een dun streepje..wel iets lichter..daar moetk met me neus boven op zitten.

Maargoed!
    dokter gesproken en vertelde over die testen en de dokter zegt..een streep is een streep.
    ik moet dus een afspraak maken voor een echo ;).
    Om zeker te weten of t nou zo is of niet..omdat alleen de laatstse 2 testen wat op te zien was..en gwn voor de zekerheid kijken.

eigk is dus nog niets alles zeker denk ik :oops:
    Maar ik kan iig bellen naar gyneaceloog voor een echo.
    ga ik zeker doen!

Liefss.

6. Bianca18

Bianca18 Actief lid

20 sep 2007
    380
    0
    0
    Huis mama
    Swifterbant (Flevoland)
    Succes! heb je een foto van de testen?
    Enne wat de huisarst ook al zij een steepje is een streepje.
    Je zou miss over 4 dagen nog eens kunnen testen, als het goed is word het streepje dan duidelijker zichtbaar. (als je zwanger bent)

Liefs

7. Bloempjeee

Bloempjeee Actief lid

21 jul 2008
    256
    0
    0
    ik had eerst echt iets van 8 testen negatief:|
    Maar de een na laatste had een licht streepje die zag ik al als k de test een meter van me vandaan hield.. MAAR die krijg ik niet op de foto :S.
    en de test van eergister ook een licht streepje maar dan iets lichter dan die andere...maar het was wel te zien!
    en deze krijg ik dus helemaal niet op de foto.

ik zal t nog wel ff proberen, maar vrees dat t niet echt wilt lukken :$.

liefs

8. inbetween

inbetween Niet meer actief

Heb je al een afspraak gemaakt voor een echo? Wat super spannend zeg, afwachten nu maar dus!
    Fijn weekend :D

Liefs

9. Bloempjeee

Bloempjeee Actief lid

21 jul 2008
    256
    0
    0

nee bel maandag ochtend op :).
    het gaat toch niet via een inwendige manier he :|
    ken iemand die neit snel zwanger kan worden die pco ofzo iets heeft..en die krijgt steeds inwendige ze zit mij wijs te maken datk dat ook moet.
    ik laat me helemaal gek maken gwn.

maargoed,
    en ik ga ook niet verwachten dat ik zwanger ben.
    en ik houd het ook niet uit me hoofd dat het wel zo kan wezen natuurlk.

Ik w8 af.. is t niet zo dan niet.. is het wel zo dan zijn we natuurlijk erg gelukkig ermee :)

Liefss.

10. Olifantje

Olifantje Fanatiek lid

25 sep 2008
    3.327
    298
    83
    Hmm ik denk wel dat het inwendig gebeurt omdat je dan meer kunt zien.. Maar ik weet het dus niet zeker.. ;)

11. Bloempjeee

Bloempjeee Actief lid

21 jul 2008
    256
    0
    0
    ah nee,
    steek ik stokje voor :p..ze doen t maar op andere manier ;P.
    hahahaa

12. Olifantje

Olifantje Fanatiek lid

25 sep 2008
    3.327
    298
    83
    Nouja als je moet bevallen dan zien ze het daar onderaan ook dus. :p

13. 4days

4days Niet meer actief

Ik denk dat ze eerst wel van buiten kunnen kijken, als je namelijk al twee maanden zwanger bent kunnen ze het makkelijk van buiten zien. Alleen inwendig is het wel veel beter te zien. En als je pas 5 of 6 weken zwanger bent ofzo is het onmogelijk van buiten te zien. Ik zou gewoon even afwachten wat de gyn zegt....

Hoop echt dat verder alles goed is, dat je gewoon zwanger bent van een mooi gezond kindje! ;)

14. joyce1990

joyce1990 Actief lid

14 feb 2008
    385
    0
    16
    Vrouw
    Huismoeder
    West Vlaanderen
    ik heb tot een maand of 3-4 echo's gehad inwendig...

even ter info :p

15. Bianca18

Bianca18 Actief lid

20 sep 2007
    380
    0
    0
    Huis mama
    Swifterbant (Flevoland)
    Ik heb 2 keer een inwendige echo gehad, de eerste keer vond ik het ook maar eng, maar het steld eigelijk niets voor, het doet niet zeer of iets.
    Enne als je dan je kleine wonder ziet ben je zo verliefd, dat je het allemaal bent vergeten!

Heel veel succes!

Liefs

16. Bloempjeee

Bloempjeee Actief lid

21 jul 2008
    256
    0
    0
    hoe gaat dat dan :oops: .
    sorry maar als t over "inwendig' gaat ben ik altijd een beetje onzeker,sorry hoor :rolleyes: .
    maar als ik zwanger ben en k zie het wel dan kan het me alllemaal nix meer schelen want ben ik dolgelukkig indd (L)!

Liefss.

17. Bloempjeee

Bloempjeee Actief lid

21 jul 2008
    256
    0
    0
    ja maar wel voor de eerste en laatse keer :p.

Liefs.

18. Bloempjeee

Bloempjeee Actief lid

21 jul 2008
    256
    0
    0
    ja, want als ik het ben..is t langer dan 2 maanden!
    beetje een geruststelling maar je weet t niet he :rolleyes:!
    maar ik bel maandag even en ik ga gelijk ff informatie opslaan, even vragen hoe en wat..kan ik me voorbereiden :p..lol

Bedankt dat je dat hoopt :)
    stiekem hoop ik het ook hoor maar ja ik moet niet teveel hopen anders kom ik misschien wel voor een teleurstelling te staan.

LIEFS.

19. Bloempjeee

Bloempjeee Actief lid

21 jul 2008
    256
    0
    0

bedankt voor de info :p
    Ik zal af moeten w8en :p

liefs.

20. joyce1990

joyce1990 Actief lid

14 feb 2008
    385
    0
    16
    Vrouw
    Huismoeder
    West Vlaanderen
    Ik was in het begin ook heel onzeker voor het vaginaal onderzoek maar na de eerste keer was de schrik weg . Voor je moet bevallen moeten ze soms een kijken of er al ontsluiting is enzo daar beneden dus hehe ik denk niet dat het bij die ene keer zou blijven maar het is helemaal niet erg hoor. Ik hoop voor jou dat het raak is :)

Deel Deze Pagina