Ik heb intotaal 9 inwendige echo';s gehad. waarvan 3 bij een miskraam. het is niet prettig hoor maar wat moet moet... Ik kom zo weer, Dayenne is het er absoluut neit mee eens dat ze moet slapen
Als je een inwendige echo krijgt gaan ze met een soort ronde staaf naar binnen, bij mij zat er een soort van zaakje om heen met een soort van glijmiddel. Ik zelf vond het niet pijnlijk... maar het was ook geen pretje. Liefs
daar zit een soort condoom omheen met idd glijmiddel. soms doen ze eenbeetje bewegen met die staaf om goed te kunnen kijken. Een fijn gevoel is het niet nee.
Hee heee.. jaa heel veel rugpijn en k ben heel erg chagerijnig! ik ben ook best ziekjes..voel me echt k*t dus . en hoe is het met jou ? liefs
Hee meiden, Ja tuurlk snap ik wel dat het meerdere keren gebeurd..maar indd wat moet dat moet. ik heb het nog nooit eerder mee gemaakt dus het is wel wat spannend voor me .. Maar daar moet ik dan maar aan geloven..maar heb ik er wel voor over! denk indd na de eerste keer dat je gelijk denkt..oohhh was dit het? . tenminste dat denk ik. Fijne avond.
heb trouwens wel iets leuks meegemaakt we gaan voor een kindje! Me vriend die zei tegen mij..waarom w8en tot in het huisje? we hebben 9 maanden de tijd voor alles en dat lukt allemaal en financieel kan het ook enz enz. Ik stond uiteraard wel verbaasd maar heel erg blij! me vriend wilt gewoon super graag een kindje hij praat er super veel over. Hij zei me dat als ik nu zwanger ben hij heel erg blij zal wezen. hij zei tegen mij.. eerst was het t huisje maar waarom wachten? als je nu zwanger ben dan hebben we echt wel een huisje voor we ons kindje hebben! en als we gewacht hadden voor t huisje dan was t ook in ons huisje geboren dus! hij zei eigk is dit wel heel erg gepland, we hebben het wel onveilig gedaan waardoor je het risico neemt ( terwijl ik t toen nog eigk paar maandjes wou w8en) maar dat maakt me allemaal nix meer uit.. ik heb na ged8 en we gaan er gwn voor! ik hoor echt de hele tijd dat ik de mama van ons kindje word enz..echt geweldig om te horen hoor . Voor nu verwacht ik eigenlijk niet heel veel voor een zwangerschap want als ik teveel hoop en het is niet zo..dat is heel teleurstellend zoals ik hier eerder al zei! maar gelukkig zal die teleurstellendheid ook wel weer snel verdwenen wezen omdat we dr nu dus echt voor gaan. kan t niet beseffen nog..maar nu is t echt DUS IK BEN BEST BLIJ!
Fijn dat jullie ervoor gaan! Is de teleurstelling in ieder geval ook niet zo groot als je niet zwanger mocht zijn. En als je het wel bent dan hoeven jullie al niet meer te klussen hihihi Trouwens, om nog even terug te komen op dat inwendig onderzoek... Veel vrouwen zeggen dat ze na de bevalling geen enkele gene meer hadden. En zo is het maar net... Ze gaan echt nog zooooo vaak van onderen kijken en voelen, tis niet leuk maja het hoort erbij. En zij doen de hele dag niet anders moet je maar denken. Groetjes
INDD! ik kan me blijheid niet meer op! nu nog afw8en hoelang het duurd he .. bij sommige is t zo raak en bij sommige iets langer dan verw8.. vriendin van mij moet steeds naar t ziekenhuis voor inwendigeonderzoeken enz en krijgt van die spuiten en moet ze op bepaalde tijden klussen enz. en zo kan ze alleen snel zwanger worden anders zou t echt jaaren duren. dus zij is ook bezig. maar kzie dus ook wel hoeveel moeite ze dr voor moet doen..gelukkig is bijna overal op wel wat te vinden . en indd al ben ik nu zwanger.. heb ik eigk gewoon dikke mazzel . na 1 of 2 keer dan al. maar ja dan hoeven we iig niet meer te klussen . grappig datk dr nu zo over praat terwijl het sinds paar dagen terug nog echt zo was van jaa liever in t huisje omdat me vriend t wilt enz . maar je hebt natuurlk 9 maanden alles in orde te brengen( en dan wonen we allang al samen zei me vriend gister die zei jeetje ik doe net of t je maar 2 weken zwanger ben en maak dr een hele drama van enz enz. nou hartstikke mooi dat ie nu insziet dat we gwn 9 maanden de tijd hebben! towrd toch wel in t huisje geboren zowiezo of t nu zo is of later. mja me vriend is een beetje dom en die praat laatste tijd over niets anders dan babys en die komt dr dan 8tr hoor dat ie t allemaal wel wilt enz ) en als t financieel ook kan wrm dan niet? dus ben best blij dat we paar keer onveilig gedaan hebben .. dan nog hor als we dr niet voor gingen was hij/zij erg welkom! want je moet voor je gevolge instaan whaha ben echt blij dat t nu gwn zo is! en ons kindje in ons huisjeeee ..zie het hele plaatje al voor me (A) jaa over dat inwendig onderzoek.. paar dagen terug dacht ik echt van.. wat als ie nou inwendig gaat? maar nu denk ik gwn van nou ja indd ze zien de hele dag niets anders en wrm zou ik me moeten schamen? moet het gwn doen! alles voor een gezond kindje he . Ik ben afentoe echt een dramaqueen maar als t ff wat later is denk ik dr gelijk weer heel anders over.. vooral die info van jullie en die ik krijg om me heen van een vriendin van mij die pco heeft heeft vaak genoeg die onderzoeken en dan denk ik..wat seur ikdan nog . trouwens allemaal rare prikjes nja niet prikjes eerder duwdtjes aan de rechter kant..voelt lekker En-neee bedoel niet dat t kindje schopt ofzo mocht ik t zijn(kan nog niet eens ;p) maar t voelt als kleine duwtjes .. voor de rest ZERE onderrug zooooo. en paar weken terug paar dagen zere kuiten gehad.. tot kort weer een keertje.. echt erg! en me borsten steken wel erg veel! kheb een vet rol , maar als ik gwn goed naar voren zit is ie weg ook en is me buik niet echt meer dat je dr in kan kneden ofzo ;p maar gwn wat harder dan anders. weet niet of t sympthomen zijn hoor.. iig nooit eerder gehad! en k denk niet steeds aan een kindje, naah goed sinds gister wel weer . maar denk niet van OOOH ben zwanger. wil eerder weten of iemand t herkent die dingen die ik voel!. en voor de rest moet t uit de echo allemaal maar blijken! dat wou ik nog even kwijt . Liefs
meis ik wil je droom niet in duigen laten vallen maar als het eens niet wil? stel dat je niet zwanger kan worden ?
Hee meiden, Heb een afspraak bij de verloskundige.. volgende week woensdag door de drukte kan ik pas volgende week . Ze gaan een gesprekje met me voeren en daarna gaan ze kijken of ze het hartje kunnen horen, of ik wel zwanger ben enz. Daarna moet ik bloed laten prikken en als het zo is word ik door verwezen voor een echo. Ze zei dat ik wel veel sympthomen heb en dat het best eens zo kan wezen. ik moet ook navraag doen of ze bij me vriend in de familie geen erfelijke ziektes hebben, zodat ze de baby kunnen nakijken of die ook nix ervan heeft. Als ik ga verhuizen geven ze mij de papieren mee en kan ik in hilversum als ik daar woon of in omgeving.. lekker weer zonder al die moeite te doen naar de gyn. ben benieuwd..hahaha :loll: Liefs. *verhaal hierboven btje uitbundig mja ;P.
dan zal ik gek worden. maar wrm zou t niet dan? Lijkt me erg als iemand het te horen krijgt dat ze t niet kan worden..en als ik het word PFFF! zal ik gek worden . liefs
Bloempjee. Leuk dat jullie nu ook echt voor een kindje gaan.. Er zijn nogatijd 1 op de 6 vrouewn die niet of heel moeilijk kindjes kunnen krijgen... Dat is iets waar je wel rekening mee moet houden natuurlijk. Natuurlijk zouhet geweldig zijn als je nu zwanger bent of dat het in 1x lukt. Maar dan nog ik zaql je een persoonlijk voorbeeld geven... Ik ben 3x door de pil zwanger geraakt... waardoor ik dus dacht: als we voor ene kindje gaan ben ik zo zwanger.. Ja daaaaaaaaag het heeft 14 maanden geduurt!
btw. ALs wij voor een tweede gaan hebben we een kans dat het moeilijker word omdat mijn FSH te hoog is
Hee hee. jaa ik weet wel dat niet alle vrouwen het Moeilijk of helemaal niet kunnen krijgen. het zou ook geweldig wezen mocht het nu zo zijn..kwestie van afw8en..wat me de strot onderhand al uithangt. Jaa das wel raar ja.. eerst door de pil en dan ga je dr echt voor..en dan duurd het langer dan je d8 .
Spannend, spannend, spannend! Jammer dat je nog weer zolang moet wachten.. Ik vind het wel erg leuk om steeds te lezen hoe deze 'soap' zich ontwikkelt! En al ken je iemand dan niet, je gaat toch meeleven We horen het natuurlijk gelijk als je woensdag bij de VK bent geweest toch?! Liefs