Zwanger?

Discussie in 'Jonge moeders' gestart door Bloempjeee, 21 jul 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. vlademira

vlademira Niet meer actief

klopt het dat jij mee hebt gedaan aan babyboom de namen van je meisjes komen me zo bekend voor

2. MamaEsther

MamaEsther Fanatiek lid

24 okt 2006
    1.535
    0
    0
    Pompbediende/Shopmedewerkster
    Laag Soeren
    Yupz, klopt!

3. verena87

verena87 Bekend lid

9 dec 2006
    605
    0
    0
    Wat is VBV? Ik vond het aan de ene kant erg jammer da ik niet thuis kon bevallen omdat mijn moppie in stuit lag. Maar aande andere kant... Ik heb mezelf wel een beetje laten verwennen hoor in het ziekenhuis

Nee neit op gemerkt.... Maar goed gewoon afwachten misschien komt ze strax nog ff reageren....

4. vlademira

zijn mooie namen trouwens hoor je niet veel ik houd van apparte namen

5. Bloempjeee

Bloempjeee Actief lid

21 jul 2008
    256
    0
    0
    ben eerst bij de dokter geweest.. daar een heel gesprek mee gehad. en die wou een test bij mij doen k vond dat best..ze zei dat is dan 12 eu dus ik stond ff van oo okee.. ze zei je mag t ook thuis doen..waarop ik zei.. ja dat lijkt me een beter plan want heb ook nix bij me.
    en ze zei tegen mij dat ik na een week of 2 weer terug kon komen..maar dat duurde me te lang.
    Toen heb ik uitmezelf ZONDER dat de dokter het zei naar de verloskundige gebeld en daar ben ik gister geweest..heb wel 2 weken moeten w8en. maar toch kon ik er terecht
    zij hadden geen echo apparaat..maar wel zown ding om naar t hartje te luisteren..dus ze zei dat kunnen we wel ff proberen als je wilt.. toen zei ik JA is goed.
    ben nu naar echoscopie gestuurd eindje hiervandaan die mij toevallig zo terugbellen.
    en kheb dus pijn met het plassen zoals ik hier al had vermeld en ik zei ook datk deze ochtend me urine naar de dokter zal brengen..werd net teruggebeld en heb indd blaasontsteking zometeen dus ff me antibiotica ophalen.

Iig de dokter heeft me niet doorgestuurd..ik heb zelf GELIJK nadat ik het zat was dat w8en de verloskundige gebeld. en haar heb ik het gister nog eens een keer allemaal uitgelegd.

en over dat die fantasie een loopje met me neemt?
    Hoe kom je dr in vredesnaam bij..
    ik zeg toch de hele tijd hier ik denk van niet.
    maar daarom is het ook wel goed dat ik naar de verloskundige ga en zometeen word terug gebeld voor een echo voor zekerheid.. ik zei laatst nog datk graag ongi wou wezen omdat het allemaal te lang duurde..en ik denk ook niet van OOh ben zwanger dit en dat.
    ik heb hier al zovaak gezegd dat ik daar niet heel veel over na ga denken omdat als ik het te graag wil ik misschien wel teleurgesteld word.. iig dat de teleurstelling harder aan komt.
    maar dat is voor mij nu al veel minder erg nu we dr wel echt voorgaan vandaar datk ook ongi wil zijn als ik t niet ben..want dan kan ik OPNIEUW beginnen maar vandaag 51 dagen overtijd..en dat is ook nie zomaar..kan ook allerlei oorzaken hebben..en daar probeer ik graag achter te komen.
    en iemand vroeg hier waarom je bij een zwangere vrouw wel alles beter kon horen?
    Omdat dr dan meer bloed door je lichaam gaat ofzo..enz enz.
    Maar ik heb hier al zovaak verteld dat ik alles misschien wel een beetje verward uitleg.
    en misschien niet helemaal in de goede volgorde maar NIX is gelogen.

mensen moet gaan.. moet bloed laten prikken.

6. vlademira

ik wou onze zoon eerst Maegel noemen (moeten 2 puntjes op de A maar weet niet hoe dat moet ) maar was mijn man het niet zo mee eens dus is het Quinten Xander geworden
    Q.X dus toch nog een beetje appart

7. verena87

verena87 Bekend lid

9 dec 2006
    605
    0
    0
    Omdat je verhaal gewoon ongeloofwaardig is. Waarom neit gelijk naa reen ziekenhuis, ten eerste weet je dan meer als nu. Dan weet je gelijk of je zwanger bent of niet, dan weet je gelijk of er iets anders aan dehand is... DAAROM!
    en het gewoon een vreemd verhaald is?
    BEn jij neit verzekerd ofzo da tje moet betalen om naa rje huisarts te gaan?

En bleompje.. Ik zou 5september ongesteld moeten worden en dat ben ik nu nog steed sniet.. Dus dan ben ik geloof ik wel iets langer overtijd. En bij mij zijn alle onderzoeken allang klaar!

8. Bloempjeee

Bloempjeee Actief lid

21 jul 2008
    256
    0
    0

volgens mij zie je hieronder een verhaal die ik bezig was met typen?
    ik snap niet waarom ik inene zo na beneden getrokken word. ik meld me hier af. word gek. zit al erg in spanning enz..
    Hier kan ik dus ook al niet echt terecht :).
    mja moet wel toegeven dat ik altijd wel me verhaal kwijt kon bij jullie en ook uiteraard wel antwoord kreeg.. mar dit vindk gwn niet leuk.

9. verena87

verena87 Bekend lid

9 dec 2006
    605
    0
    0
    nou sorry hoor, maar ik kan niet in de toekomst kijken...

je word niet naar beneden getrokken er worden allene een aantal vraag tekens geplaatst bij jou verhaal.
    aan jou om te laten zien dat de vraagtekens onnodig zijn...

maar goed jij wilt je afmelden. dan weet ik voldoende...

10. MissFlower

MissFlower Fanatiek lid

17 nov 2008
    4.166
    397
    83
    @bloempje: maar als ze je urine vandaag hebben onderzocht dan hadden ze ook kunnen zien of je zwanger bent ja of nee.. ze hadden mischien uitzichzelf niks mogen zeggen maar je had er naar kunnen vragen of ze wilden testn..

11. MamaEsther

MamaEsther Fanatiek lid

24 okt 2006
    1.535
    0
    0
    Laag Soeren
    Dat protocol klopt niet. Klaar. Kun je hoog of laag springen, dit is NIET de manier waarop zowel JIJ, als de huisarts, als de verloskundige, als het ziekenhuis te werk horen te gaan. En de huisarts zal dat dan ook niet doen. En de verloskundige zal dan dan ook niet doen. En het ziekenhuis zal dat dan ook niet doen. Blijft er maar één iemand over! Sorry hoor, maar het KLOPT NIET, hoe 'verward' je ook je verhaaltje opschrijft. Niet in de eerste versie en in de laatste versie nog steeds niet.

12. MamaEsther

MamaEsther Fanatiek lid

24 okt 2006
    1.535
    0
    0
    Laag Soeren
    Sluit ik me volledig bij aan.

13. Bloempjeee

Bloempjeee Actief lid

21 jul 2008
    256
    0
    0
    wat wil je dan ? dat ik al me papieren ga inscannen voor je?
    moet je het telefoonnummer hebben van de verloskundige/ziekenhuis en waar ik een echo ga maken?
    mag hor. moet je vragen naar de naam verwijderd
    als je daar naar toe gebeld heb dan weet je iig voldoende ;).

Ik wil hier gwn weg omdat ik gwn vind dat ik hier weg moet. klaar.. nix tegen sommige andere.. Want met andere hadk altijd wel een leuke babbel hier op.. maar de verloskundige zei ook zelf datk niet zo moest luisteren op forums..e n k gister nog wel zeggen dat ik het wel intressant vind hier.. net of dr iets fout ging ofzo en dat ik nu BIJNA uitgemaakt word voor leugenaar hier?
    vind het gwn belachelijk..al zal je me kennen dan had je alles wel begrepen..maar iedereen is hier anoniem..

Maar jij weet dus voldoende als ik me hier afmeld?
    vind het best als jij voldoende weet;).
    maar ik ben altijd nog de gene die weet hoe alles loopt want ja ik ben het zelf.. t gaat hier wel over mij.. k weet alles zoveel x beter wat ik zelf doe. dus als jij nu al voldoende weet? goed hoor! ;).

14. verena87

verena87 Bekend lid

9 dec 2006
    605
    0
    0
    En een urine onderzoek kun je al in een paar uur binnen hebben...
    Althans bijmijn huisarts dan he...

Ik weet de uitslag meestal al na een kwartier 20minuten als het rustig is

15. MamaEsther

MamaEsther Fanatiek lid

24 okt 2006
    1.535
    0
    0
    Laag Soeren
    @Verena, VBV is veel bloedverlies..! ;) Ik ben bij mijn oudste anderhalve liter verloren en dat is een indicatie om alle volgende bevallingen in het ziekenhuis te doen..

@Vlademira, bedankt voor het compliment! :D Maegel, leuke naam! Spreek je uit als mieejgul (met de 'g' als in great)? Maarre, Q.X, ik vind de naam van je zoontje mooi én apart! Echt top!

Liefs

16. MamaEsther

MamaEsther Fanatiek lid

24 okt 2006
    1.535
    0
    0
    Laag Soeren
    Niet iedereen is hier anoniem hoor, als je niks te verbergen hebt is dat ook niet nodig! Ik sta zelf met naam en toenaam, woonplaats en de namen van mijn kinderen op ZSP. Ik heb geen geheimen. None whatsoever. Jij? :rolleyes:

17. MamaEsther

MamaEsther Fanatiek lid

24 okt 2006
    1.535
    0
    0
    Laag Soeren
    Mijn record voor een (urine- én bloed-) onderzoek was 12 minuten! Was dan wel in het ziekenhuis, maar toch..

18. verena87

verena87 Bekend lid

9 dec 2006
    605
    0
    0
    Dacht dat jij moest bloedprikken? Zal we gek wezen hoor :rolleyes:

19. MamaEsther

MamaEsther Fanatiek lid

24 okt 2006
    1.535
    0
    0
    Laag Soeren
    En toen was het weer stil. Zeker aan het bloedprikken?! :rolleyes: :)

20. verena87

verena87 Bekend lid

9 dec 2006
    605
    0
    0
    DaYa, ik weet hier meer dan genoeg, zal heusnog wel mee lezen..

Bloempjee prik ze :rolleyes:

Deel Deze Pagina