Zwanger?

Discussie in 'Jonge moeders' gestart door Bloempjeee, 21 jul 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MamaEsther

    MamaEsther Fanatiek lid

    24 okt 2006
    1.535
    0
    0
    Pompbediende/Shopmedewerkster
    Laag Soeren
    Amen..! ;) :)
     
  2. Olifantje

    Olifantje Fanatiek lid

    25 sep 2008
    3.327
    298
    83
    Pfoe ik kijk voor een dagje niet en het staat hier vol met reacties. :eek:
    Persoonlijk snap ik ook niet waarom er geen bloedafname gebeurt is en wel een "vk intake" en ook nog dingen meegegeven..
    Maar dat is ook het enige wat ik niet helemaal snap aan het verhaal..
    De rest vind ik wel geloofwaardig..

    Dus ik zeg niet dat ik je niet geloof he bloempjeee! Maar ik snap best waarom sommige je niet geloven. Maar het kan gewoon anders gegaan zijn bij jou dan dat het normaal gebeurt..

    Jammer dat ze geen echo gedaan hebben want dan doen ze meestal eerst vooraleer ze met de doppler gaan luisteren. Heeft je dokter echoapparaat? dat heeft mijn dokter wel..
     
  3. nikster

    nikster Fanatiek lid

    26 sep 2006
    1.434
    0
    0
    Studente, bijnbaan: caissiere
    Enschede
    nog steeds benieuwd...
     
  4. zustertje

    zustertje Niet meer actief

    ik heb dit topic al heel lang gevolgt zonder te reageren en al vanaf dag 1 twijfel ik aan dit alles.
    Maar goed dat is mijn mening.
     
  5. verena87

    verena87 Bekend lid

    9 dec 2006
    605
    0
    0
    Ik ben ook nog steeds benieuwd, en ik hoop eigenlijk dat ze me het tegendeel bewijst (zonder al die paieren rompslomp) maar dat ze gewoon eens duidelijk is, en toegeeft dat dat van de vk intake absoluut niet klopt, de manier waarop je zult meestal echt zwanger moeten zijn of zijn geweest voordat je bij een vk komt, Je komt dan eerder bij een Gynaecoloog.
    En nogmaals je loopt er korter mee als mij, en ik had na een aantal weken alle onderzoeken al gehad en de uitslagen al. Maar goed ik weet neit waar je woont boeit me ook neit maar jou huisarts, verloskundige, en wat was het nou nog? za wel anders ijzn als bij ons in het zuiden des lands, en als Drenthe
     
  6. smiley18

    smiley18 Actief lid

    14 okt 2008
    117
    0
    16
    bericht verwijderd!


    nou bloempjee laat ze lekker je weet zelf hoe het zit hoor!

    mochten er mensen zijn die bloempjee niet geloven, dan reageer gewoon niet oke?!
     
  7. MamaEsther

    MamaEsther Fanatiek lid

    24 okt 2006
    1.535
    0
    0
    Pompbediende/Shopmedewerkster
    Laag Soeren
    Er wordt van mij beweerd dat ik heb gelogen ja, alleen ik heb wel het tegendeel kunnen bewijzen want ik lieg dus NIET! Ik heb geen geheimen, zoals ik hier ook al zei. Als je problemen met mij hebt, richt het dan aan MIJ en niet aan anderen!
     
  8. MissFlower

    MissFlower Fanatiek lid

    17 nov 2008
    4.166
    397
    83
    over stoken gesproken :rolleyes:
     
  9. smiley18

    smiley18 Actief lid

    14 okt 2008
    117
    0
    16
    ik kom gewoon voor dit meisje op. vind 't gewoon erg lullig voor haar.. en dat jullie dat niet snappen dat wil al genoeg zeggen dus!

    als dat word beweerd.. want ik zeg ook niet dat je liegt. dan weet je toch ook dat dat echt niet leuk is om voor leugenaar uitgemaakt te worden.. daarom snap ik dat gewoon niet zo goed..

    verder heb ik niks tegen jullie maar ik wil alleen even zeggen dat je ff moet nadenken wat je dat meisje aandoet, al zou ze het verzinnen dan laat haar nog gewoon ;)

    vind 't verder wel heel knap van je dat je op zo'n leeftijd 3 kindjes en nu dan bijna 4 hebt en het zo goed doet. heb wel ook gelezen dat je alles netjes in orde hebt qua huis enz. dus zo zien ze wel weer dat je op jonge leeftijd ook en prima moeder kunt zijn ;) hou echt niet van die vooroordelen! wat kunnen mensen toch hard zijn..
     
  10. Debbieopzoek

    Debbieopzoek Niet meer actief

    bericht verwijderd
     
  11. MissFlower

    MissFlower Fanatiek lid

    17 nov 2008
    4.166
    397
    83
    @debbieopzoek: weet je wat ik nou van jou niet snap? dat je alleen maar negatieve berichten plaatst.. je naam is wel erg toepasselijk: debbieopzoek.. naar ruzie ja!
     
  12. Debbieopzoek

    Debbieopzoek Niet meer actief

    bericht verwijderd
     
  13. MissFlower

    MissFlower Fanatiek lid

    17 nov 2008
    4.166
    397
    83
    pff snap echt niks van jou verhaal maar vind dat eerlijk gezegd ook niet zo erg ;)
     
  14. verena87

    verena87 Bekend lid

    9 dec 2006
    605
    0
    0
    Dames volgens mij dwalen we nu aardig af...

    Luister, ik ben absoluut geen voorstander van liegen of iemand voor leugenaar uitmaken.. Ik trek gewoon mijn twijfels bij het verhaal van Bloempjeee.
    En wat de rest doet moeten hun weten.

    En ik heb bloempjee geen leugenaar genoemt, ik zou ook nooit iemand een leugenaar noemen. Ik trek gewoon het verhaal in twijfel... Ik hoop wel dat het allemaal waar is. Het komt bij mij allemaal reemd over!
     
  15. G89

    G89 VIP lid

    18 sep 2008
    9.910
    1.188
    113
    Nederland
    Oh, wat onwijs gezellig hier in dit topic lady's haha! De een zegt dit en de ander zegt dat... Ik denk dat iedereen af en toe wel eens de waarheid verdraaid, of dat nou op deze site gebeurd of in ons privé leven.. Zo gaat 't in de maatschappij! Zoals 't mij is opgevallen, dat er een persoon is, die onder meerdere namen schrijft met verschillende verhalen. Ach, lekker in hun waan laten. Ieder zn eigen ding...
    Dames, ondanks deze onwijs gezellige topic :) wil ik even zeggen voor alle lady's geniet van je zwangerschap of geniet van het zwanger worden!
     
  16. Chamaro

    Chamaro Fanatiek lid

    9 apr 2008
    3.448
    0
    36
    Vrouw
    Pm-er
    Drenthe
    Mijn huisarts heeft over de telefoon gezegt dat ik zelf de VK moest bellen voor een intake gesprek! Ik hoefde geen bewijs te laten zien! Dus dan KAN wel degelijk!

    Toen ik bij de VK kwam hebben zij mij NEVER NOOIT gevraagd om een positieve test OF bloedresultaten OF een doorverwijzing van huisarts of ziekenhuis!

    Ik vind dit NIET normaal dit kan je toch zomaar niet zeggen! je kent haar niet eens, dus je weet niet wat er allemaal speelt..!
    Straks is dit allemaal waar..! Pas op wat je zegt want je kunt hiermee mensen kwetsen!
     
  17. 4days

    4days Niet meer actief

  18. Alieke

    Alieke Fanatiek lid

    10 okt 2007
    3.793
    157
    63
    Nou nou meiden :) Ik moet hier een beetje om lachen.

    Leugenaar kan ik het niet noemen. Ik heb gewoon veel vraagtekens over dit topic. Niet om het feit of het wel/niet klopt maar stel dat het wel allemaal zo is, vind ik het een gekke aanpak van dokter ect.

    Ik ben wel benieuwd hoe het verder gaat met Bloempje, dus laat wel weten hoe het verder gaat!
     
  19. MissFlower

    MissFlower Fanatiek lid

    17 nov 2008
    4.166
    397
    83
    bericht verwijderd.

    en net als alieke heb ik wel zo mijn twijfels maar wie weet gaat bloempje er wel heel raar mee om.. dat ze de vk belde met het idee zwanger te zijn dan denkt de vk dat ook en gaat ook met haar om als een zwangere.. dus tja het is gewoon wat vreemd allemaal
     
  20. prinses

    prinses VIP lid

    20 mei 2006
    18.334
    1
    36
    Beste meiden,

    Graag op een normale manier communiceren. Persoonlijke vetes kun je via pb uitvechten.

    Prinses (moderator).

    Aangezien het een groot topic is, ga ik me er nu in verdiepen. Eventueel zullen er berichten verwijderd worden of mensen persoonlijk worden aangesproken.
     

Deel Deze Pagina