Zwanger?

Discussie in 'Jonge moeders' gestart door Bloempjeee, 21 jul 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bloempjeee

Bloempjeee Actief lid

21 jul 2008
    256
    0
    0
    hahaha leuk toch ;P.

het was echt een mooi kindje huwr.. zoo ;p
    was een meisjeee xD

2. 4days

4days Niet meer actief

Ja het heerst op het moment echt! :)

3. Bloempjeee

Bloempjeee Actief lid

21 jul 2008
    256
    0
    0
    GOede nacht, jeetje is het al nacht :p .
    Ik dacht ik ga hier maar weer eens kijken!

Ik zit met iets waar ik maar niet uit kan komen, denk dat het een miskraam is geweest.
    het zit zo :

Gisternacht kreeg ik inene kramp in mn buik dat hield best snel op, ongesteldheid kon niet op gang komen want ben nog maar met de 2e week van mn pil bezig.

Maargoed, even later voelde ik iets in mn onderbroek zitten ik ging kijken het was een soort slijmballetje met bloed aan de zijkant en in het midden een hard stukje, leek op een stukje vlees.
    ik schrok me eigen echt rot.

Toenet ben ik weer naar de wc geweest en nu komen dr allemaal klonten bruin spul uit..tegen zwart aan.

ik heb wel veilige sex gehad de laatste keer maar daar voor..zoals ik hier al vermeld heb, heb ik wel onveilige sex gehad (zie het eerste bericht).
    Daarna ben ik gwn weer mn best wezen doen op de pil slikken, de keren daarna datk ongesteld ben geweest was maar 1 dag en steeds maar paar druppels (byna geen ongesteldheid dus).

Ik denk echt dat ik een miskraam gehad heb, het geeft me wel een heel raar gevoel:(.
    als ik zwanger ben doe ik dr echt alles aan mn kindje gelukkig te maken.
    daarom voel ik me nu ook heel erg raar daardoor.

heb op wikipedia gelezen dat het kan zijn dat je lichaam het eitje heeft afgestoten.
    dat het bij 1 op de zoveel vrouwen gebeurd.
    Mocht ik een miskraam gehad hebben heb ik liever dat mn lichaam het eitje heeft afgestoten dan dat het door iets anders komt, waar ik zelf verantwoord voor ben.

kheb zelf een vriend die wel graag een kindje wil (als we samen ons plekje hebben gevonden) en hier ook erg van geschrokken is.

Heeft iemand hier ervaring mee ?

Slaap lekker iedereen, Liefs

4. 4days

4days Niet meer actief

Hoi meid,

Ik denk niet dat je lichaam het eitje heeft afgestoten. Althans, dat is zeker niet wat jij in je onderbroek vond, het zou namelijk zo klein zijn dat je het niet goed ziet. In week 5 van van de zwangerschap is het vruchtje pas 2mm groot. En om te groeien moet het zich eerst hebben ingenesteld.

Als dat stukje wat jij vond echt het vruchtje was, dan moet je dus al langer zwanger zijn geweest, en dan was het een 'echte' miskraam.

Trouwens, vrijwel alle miskramen komen of omdat het eitje zich niet goed heeft ingenesteld (maar dat kan bij jou dus niet omdat het te groot was) of vanwege een aanlegfout in het vruchtje waardoor het niet levensvatbaar is. Je hoeft jezelf dus geen verwijten te maken over wat jij wel of niet hebt gedaan, de kans dat dit voor een miskraam heeft gezorgd is echt minimaal.

Groetjes, Cossy

5. Bloempjeee

Bloempjeee Actief lid

21 jul 2008
    256
    0
    0

oke dankjewel,

maar nadat ik onveilige sex heb gehad, heb ik in me menstruatietijd alleen maar paar keer een druppel bloed gehad een vage kleur.
    wat dr uit kwam zeg maar,het zag er echt heel raar uit, schrok me eigen echt rot.
    heb paar weken terug ook onwijs buikpijn gehad, zo erg.. ik heb t nog nooit erg gevoeld, en kots en kots misselijk, zweette me eigen kapot.
    als dat echt het vruchtje was was ik dus allang zwanger bij de eerste keer toen het eigenlijk fout ging met de pil :| ,
    alhoewel ik wel een test gedaan heb, maar deed ik eigenlijk te vroeg deed ik al na een paar dagen (daarna bleef de rare ongesteldheid aan).
    dacht dat er nix aan de hand was :(.

khad nog even op internet gesnuffeld..ze zeggen daar dat als je een miskraam gehad heb je nog enige tijd bloedverlies zult hebben, daar hebk ook nog steeds last van.. heel irritant :(.

liefs.

6. Bloempjeee

Bloempjeee Actief lid

21 jul 2008
    256
    0
    0

7. Bloempjeee

Bloempjeee Actief lid

21 jul 2008
    256
    0
    0
    misschien leg ik t allemaal wel wat verward uit,sorry

liefs.

8. 4days

4days Niet meer actief

Snap goed dat je nu in de war bent hoor... :( Is ook niet niks allemaal...
    Maarja het zou dus kunnen dat je inderdaad 6,5 week zwanger was, dan zou het vruchtje al bijna een centimeter groot zijn geweest (en het vruchtzakje nog groter) en dat kan je dus heel goed hebben gezien.

Misschien kun je het beste voor de zekerheid naar de dokter gaan? In ieder geval heel veel sterkte ermee! :(

Groetjes, Cossy

9. Bloempjeee

Bloempjeee Actief lid

21 jul 2008
    256
    0
    0

Het was ook heel goed te zien :(.
    Nu bloed ik echt erg.. maar ja dat kan nog wel tijdja aanhouden:).
    Ik heb net een vriendin gesproken ik vroeg of ze ff geheimpje kon bewaren maar wat blijkt.. ze heeft het zelf ook meegemaakt, heb er met haar heel goed over gepraat :).

Dankjewel, Ik zet mezelf er wel overheen maar ik blijf het moeilijk vinden.

Hoe gaat het met jou ?:).

10. 4days

4days Niet meer actief

Oh wel fijn dat je er met die vriendin over kunt praten nu, zij zal je wel goed begrijpen!
    Wat ga je hierna eigenlijk doen? Jullie waren eigenlijk nog niet bezig voor een kindje toch? Want zo'n gebeurtenis kan je wel heel snel van gedachten doen veranderen, weet ik uit eigen ervaring...

Met mij gaat t verder prima, beetje de standaard kwaaltjes zoals vermoeidheid en slechte concentratie, maar verder nergens last van. Verveel me alleen behoorlijk nu ik niet meer werk...

11. Bloempjeee

Bloempjeee Actief lid

21 jul 2008
    256
    0
    0
    We willen heel graag een kindje we zijn ook bezig met een huis, en eigk als we een huis hebben samen willen we er echt voor gaan omdat we het kindje dan meer te bieden hebben.

Erg he verveling, haha.
    nu kan je dr wel extra van genieten :D.

liefs.

12. Bloempjeee

Bloempjeee Actief lid

21 jul 2008
    256
    0
    0

hoe bedoel je "Want zo'n gebeurtenis kan je wel heel snel van gedachten doen veranderen, weet ik uit eigen ervaring... "

dat we t dan extra graag willen of juist niet?:).

13. 4days

4days Niet meer actief

Hihi jah dat je het dan juist graag wil inderdaad. Vriendin van mij was opeens zwanger geworden en toen had ze een miskraam, maar erna wilde ze toen wel opeens een kindje terwijl ze het er van tevoren nooit over had. En ik kan dat ook wel begrijpen. Want ik was ook zwanger geworden terwijl t niet gepland was, maar na een paar weken zeiden mijn vriend en ik al van als het mis gaat willen we toch meteen weer gaan voor een kindje. Ik denk dat het gewoon komt omdat je dan een beetje aan het idee gewend bent en je begint het leuk te vinden, en dan wordt het opeens weer afgepakt...

14. Bloempjeee

Bloempjeee Actief lid

21 jul 2008
    256
    0
    0
    ik wil echt dolgraag een kindje! echt super graag.. en ik wil het elke dag maar een beetje meer!
    Drm vindk het heel erg wat dr nu gebeurd is, maar mn vriendw ilt ook, we moeten echt snel een huisje hebben!
    moet ff een goede woningblabla vinden zodat ik zo een huis heb :p ,
    we hebben on wel al ingeschrijven hoor :) .

Ik vind het wel heel rot, maar wil t echt dolgraag, maar mn vriend blijft zeggen ja als we huisje hebben want wil het kindje t beste bieden, en kan m geen ongelijk geven maar toch.. :rolleyes:

15. 4days

4days Niet meer actief

Jah valt niet mee he, wachten... ;) Maar is idd wel zo handig om een woning te hebben. Wij zijn nu al zooooo lang bezig voor een andere woning maar het schiet maar niet op... :(
    Hoe oud is je vriend eigenlijk?

16. Bloempjeee

Bloempjeee Actief lid

21 jul 2008
    256
    0
    0

20, maar zijn hard opzoek :)

17. 4days

4days Niet meer actief

Jah tis vaak ook een kwestie van geluk hebben... De een vindt zo een woning en de ander doet er jaren over... Wij hebben de pech dat hier in zuid-limburg op het moment bijna niets te krijgen is.

18. Bloempjeee

Bloempjeee Actief lid

21 jul 2008
    256
    0
    0

indd, soms is het gwn lastig..

ik sprak mn vriend net.. hy zei tegen me. kom er eerst maar even bovenop en daarna gaan we eerst f fop vakantie.. ( de 29ste YEAH:D).. endaarna gaan we gelijk achter een huis aan zei hy tegen me.

Nja hopen dat dat meee wilt werken, want indd het w8en kan nog eens lang duren:).

19. 4days

4days Niet meer actief

29e, mooie datum! :)
    Hopelijk vinden jullie snel iets. :)

Hier nog 3 weekjes wachten.... pff wachten duurt echt lang zeg! :)

20. Bloempjeee

Bloempjeee Actief lid

21 jul 2008
    256
    0
    0
    haha zeker weten, duurd nog heel even maar dan heb je wel wat hea! :rolleyes:

en dankjewell, khoop dat wij het geluk hebben voor snel een huisjee !
    Liefs.

Deel Deze Pagina