Zwanger?

Discussie in 'Jonge moeders' gestart door Bloempjeee, 21 jul 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bloempjeee

    Bloempjeee Actief lid

    21 jul 2008
    256
    0
    0
    alleen nog w8en tot k ongi ben .. w8 al bijna 3 maanden dus hoop dat t ff vlot gaat nul
     
  2. Niet meer actief

    He, iig beter dat je nu weet waar je aan toe bent toch? En ik zou idd ook wachten tot je ongesteld wordt en dan pas echt beginnen. Anders weet je niet hoe ver je bent enzo, mocht je dan wel zwanger raken.
     
  3. verena87

    verena87 Bekend lid

    9 dec 2006
    605
    0
    0
    Bloempje ik heb ik totaal 3,5maand gewacht ben sinds van de week eindelijk ongi!
     
  4. inbetween

    inbetween Niet meer actief

    Hey Bloempjeee

    Wat fijn dat je nou EINDELIJK duidelijkheid hebt. Niet zwanger, wel ontpillen. Mijn advies, even veilig sex hebben tot je eerste menstruatie en daarna er onveilig voor gaan! Hoop dat je snel ongi wordt.

    Liefs
     
  5. Bloempjeee

    Bloempjeee Actief lid

    21 jul 2008
    256
    0
    0
    Ik hoop ook dat ik snel ongesteld word..
    lekker dr voor gaan.. zonder eerst te hoeven ontpillen.. want dat was het bij mij..we wouden dr nog niet echt voorgaan maar wel alvast stoppen met de pil.. en dat had natuurlk allemaal bezoekjes bezorgd aan de dokter enz enz.
    Maar gelukkig gaan we dr nu toch wel al voor ipv nog even te w8en. waar ik echt blij mee ben.. en me vriend kan zn mond dr niet over houden dat hij t graag wilt enz. dus dat doet me echt goed :)
    we deden t toen k was gestopt wel met condoom maar al snel kwamen we dr 8tr dat we t toch NU wel al wilde werken dr aan.
    zit volgende week op 3 maanden.. dan mag het echt is gaan komen!
    kheb sinds gisteravond hele zere tepels..
    hebben jullie dit ook weleens voordat jullie ongesteld worden?
    want misschien heb ik t wel omdatk ongesteld ga worden :D.
    had het toen ik nog de pil slikte ook weleens maar weet niet of t vlak
    voor me ongi was.


    Liefs
     
  6. Alieke

    Alieke Fanatiek lid

    10 okt 2007
    3.793
    157
    63
    Bloempje; Ik had ook last van me borsten toen mijn ongi lang op me liet wachten :)
     
  7. Bloempjeee

    Bloempjeee Actief lid

    21 jul 2008
    256
    0
    0
    JOEPIE.

    pc doet het weer!
    en gister gehoord dat ik ga samen wonen!
    we hebben een huisje :D:D:D:D:D.
    eerste week van januari verhuizen we!
    tis wel een studio.. maar dat maakt helemaal nix uit :D het is een begin en vanuit daar gaan we verder zoeken!
    ben echt blij!

    ben trouwens nog niet ongesteld. hoop morgen dan maar..want word nu al een week lang iedere ochtend wakker met buikpijn en vind dat t nu wel lang genoeg gew8 heeft :D.

    Jullie ook al allemaal inde kerstsfeer?
    Kheb vandaag heel de huiskamer versierd echt een hok vol gezelligheid :D

    Liefs
     
  8. Bloempjeee

    Bloempjeee Actief lid

    21 jul 2008
    256
    0
    0
    .. stil hier
     
  9. Niet meer actief

    Hee meis,
    Gefeliciteerd met je huisje! Leuk hoor en snel ook, eerste week van januari al. Nou, veel plezier met verhuizen enzo, haha. Succes.
     
  10. Bloempjeee

    Bloempjeee Actief lid

    21 jul 2008
    256
    0
    0
    yes dr is nog iemand ;p.

    haha dankjewel :)
     
  11. Slagroomtoetje

    Slagroomtoetje Actief lid

    13 dec 2008
    417
    0
    0
    Nagelstyliste
    Ik ben nét lid, en zwanger! :)
    Ik bén wel een tienermoeder maar voel me niet zo. Mijn partner is 30, dus ik voel me ook ouder dan 19!
     
  12. verena87

    verena87 Bekend lid

    9 dec 2006
    605
    0
    0
    Slagroomtoetje, er is ook een topic voor tienermoeders zelf, staat hieronder... Miss kun je je daar bij aanmelden.

    Gefeliciteerd!
    Ik voel me ook geen tienermoeder hoor, maar BEN er wel een! ik was 20 toen mijn dochtergeboren werd, en 19toen ik zwanger was. Gepland! MIjn vriend was 25toen ik zwanger was.
     
  13. FunnyMe

    FunnyMe VIP lid

    8 jul 2006
    7.561
    0
    0
    En ben je inmiddels ongesteld geworden?
     
  14. smiley18

    smiley18 Actief lid

    14 okt 2008
    117
    0
    16
    bloempjee hoe is 't? lukt 't een beetje met het huisje? en al ongi geworden of misschien zelfs zwanger?
    laat ff iets van je horen :D

    liefs
     
  15. Olifantje

    Olifantje Fanatiek lid

    25 sep 2008
    3.327
    298
    83
    Ja, ik ben ook benieuwd of er nog iets gebeurd is in de tussentijd! Ben je al ongesteld geworden?

    Sorry dat ik nu pas reageer.. Ik was het topic een beetje uit het oog verloren.. :oops:
     

Deel Deze Pagina