Zwanger?

Discussie in 'Jonge moeders' gestart door Bloempjeee, 21 jul 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bloempjeee

Bloempjeee Actief lid

21 jul 2008
    256
    0
    0
    Ben sinds paar dagen ontzettend misselijk en me buik doet ONTZETTEND ZEER! en hele tijd gevoel dat ik moet kotsen, zo ben ik ook opgestaan.

En al is me buikpijn weer ff weg.. komt paar uur later terug.
    tis niet te harde.
    voel me ook ontzettend slap, geen kracht meer.
    echt raar :(
    voel ook steeds een prikje in me buik of dr word geduwd.. echt heel klein prikje voel ik soms.
    echt raar.

2. verena87

verena87 Bekend lid

9 dec 2006
    605
    0
    0
    bloempjee,
    ik heb het zelf 3x mee gemaakt, en het kan inderdaad goed zijnd at je het vruchtzakje bent verloren.
    Het doet ook veel zeer, maar je mag evt 3x 1000mg paracetamol hebben.
    Want in feite is het eenkleine bevalling die je hebt gehad en naweeen.
    Zei de huisarts toen der tijd ook tegen mij

Hoe gaat ie verdermet je?

3. 4days

4days Niet meer actief

Pfff heftig allemaal hoor! :( *knuff*

4. Bloempjeee

Bloempjeee Actief lid

21 jul 2008
    256
    0
    0
    @ Cossy en Verena

bedankt voor jullie reacties :).

Ja het gaat al wel weer wat beter alleen erg misselijk maar ja dat hoort dr allemaal bij he..

Tis gwn vreselijk irritant soms word ik dr zelfs chagerijnig van.. maar dat neemt ook alweer af.

zo 3x meegemaakt..das niet nix:(.

veeeeel liefs (L).

5. verena87

verena87 Bekend lid

9 dec 2006
    605
    0
    0
    Ja ach, je leert er mee leven, en ik het nu een prachtige meid van 8maanden dus dat is wel weer positief.

Het is gewoon niet leuk, en heel heftig. Maar het klinkt heel hard, maar je lichaam heeft het kindje niet voor niets afgestoten.
    Hoe hard het ook klinkt, en hoe pijn die woorden ook doen.

6. Bloempjeee

Bloempjeee Actief lid

21 jul 2008
    256
    0
    0
    ja je hebt gelijk :) .

Gelukkig heb je nu een prachtige meid (L)!

7. 4days

4days Niet meer actief

Ach bloempje, over een tijd heb jij ook een kleine meid of een ventje hoor, daar ben ik van overtuigd! :)

8. Bloempjeee

Bloempjeee Actief lid

21 jul 2008
    256
    0
    0

Das lief dat je dat zegt!
    want dat wil ik ook zeker :D
    Hoe gaat het met je buikiee?
    Groeit het allemaal goed?
    Dikke Kuss.

9. 4days

4days Niet meer actief

Hier alles nog goed hoor! :) Ze schatten nu dat ons ventje rond de geboorte zo'n 3500gram weegt, mooi gemiddeld. :) Heb verder nog nergens last van, maar ben wel zoooo nieuwsgierig! :D

10. Bloempjeee

Bloempjeee Actief lid

21 jul 2008
    256
    0
    0
    aaaah wat goed :D.
    Ik hoop voor je dat je m lekker snel in je armen kan nemen!
    zoo leuk :D .
    ben benieuwd!
    Xx.

11. Bloempjeee

Bloempjeee Actief lid

21 jul 2008
    256
    0
    0
    Ik ben vandaag ongesteld geworden heel hevig bloed allemaal rode klonten.
    sorry heel onsmakelijk..
    Das toch wel normaal he?:O.

LIEFSSS.

12. 4days

4days Niet meer actief

Hmm vreemd... Misschien was nog niet alles uit je baarmoeder verwijderd, en had je daardoor ook nog wat vreemde klachten? Dan zou het dus hierna weer normaal moeten zijn. Iets anders kan ik er ook niet van maken? :(

13. Bloempjeee

Bloempjeee Actief lid

21 jul 2008
    256
    0
    0
    hmm denk ik ook.. whaha ;p.

14. Bloempjeee

Bloempjeee Actief lid

21 jul 2008
    256
    0
    0
    heej heej,

jullie denken vast ook komt ZIJ WEEEEER met dr gezeik aanzetten.

ik heb jullie laatst verteld dat die bal met slijm dr uit kwam met dat bloed enstukje vlees enz.
    maar eergister zat ik op de wc want had buikpijn PRECIES t zelfde kwam dr uit alleen een heeeeel stuk kleiner.. ook weer zown bolletje slijm met bloed dr in :S.
    straks was het geen miskraam en heb ik gwn een enge ziekte..:S.. ik maak dr een hele drama van maar ik word dr gwn bang van als ik het zie gelukkig was het dit keer bijna nix.. maar wel duidelijk balletje met bloed dr in..(zag je dr doorheen maar snappen jullie wel) toenet zit ik op de wc en komen er allemaal bruine slierten uit dat ook weleens met de ongesteldheid voorkomt.. kben over 2,5 weken pas ongesteld dus kan daar niet van wezen t kwam nadat dat slijm dr weer uit kwam dus het zelfde als eerst.. kwam ook eerst die bal metslijm zoals ik hierboven al heb vermeld en daarna het bruine.

nja dus weer he.

ik ben gewoon een wat onzeker iemand :(.

slaap lekker mensen.

AAAAAH COSSYYYY wat zie ik je kleine kereltje.. OO OWAT LIEF jeeetjee 6daagjes.. gefeliciteerd.. aah zown poeppiee krijg dr helemaal kriebels van.
    geniet er maar lekker van! mooi knulletje is het(L).

15. verena87

verena87 Bekend lid

9 dec 2006
    605
    0
    0
    meis, ga dan eens naar een huisarts daar mee!
    Wie weet zit of zat er nog wat.
    En als er nog wat zit moet dat weggehaald worden, dus dan zul je gecirrteerd (ofzoiets) worden

Succes meid!

16. vlademira

vlademira Niet meer actief

ik vindt het fout dat je het kindje weg wilt laten halen.
    als je het echt niet wil zou ik zeggen geef het op voor adoptie maar weg laten halen.
    ik vindt het slecht dat je het geen leven gunt en al is het nog zo pril er klopt een hartje ookal is het dan nog zo klein dat je het niet kan zien het leeft

17. Bloempjeee

Bloempjeee Actief lid

21 jul 2008
    256
    0
    0

ik ben echt heel erg dol op kinderen en zo praatte ik omdat ik gewoon geen huis heb dan en niet de juiste zorg. k vond het gewoon heel erg eng allemaal.
    en daarom zei ik ook weghalen voor het iets word of houden en tuurlk hou ik het t liefst.. heb ook heel internet afgespeurd en gelezen dat het allemaal ook wel een hartje heeft enz ookal is het indd nog zo klein en kheb ook eigk heel veel spijt van dat berichtje maar ja k wist niet wat ik moest!
    maar wil echt heel graag een kindje.
    me vriend en k hebben bijna een huisje wat overigens heel goed nieuws is en dan gaan we dr ook voor! ons inkomen hebben we naast elkaar uitgestippeld en de zorgen die we moeten betalen dr afgehaald kwam uit dat we best goed uitkomen, dus dat vindk mooi.
    misschien praat ik er heel makkelijk over maar weet nie thoe ik het heel goed moet verwoorden op een site.

vriendin van mij heeft eergister een kindje gekregen ze heeft geen rooie cent woont bij dr vriend..( ze heeft daar het kindje niet van, van iemand die ze niet kent heeft ze dr kindje) en k zie het gwn fout gaan bij haar. als ze op straat word gedonderd is dr kindje ook het dupe.. en help haar ook zoveel mogelijk natuurlk..tis haar eigen schuld maar een kindje doet nix fout.
    en kzie gwn hoe fout het kan gaan bij haar.
    ze had ook geen huis. ze woont nu bij iemand in. k d8 k wil niet zo eindigen, dus wil ook zowiezo niet dezelfde fout gaan maken. maar ik ga dr echt voor, ben echt dol op babys, heb alles uitgestippeld me vriend wilt het dolgraag. we zijn heel gelukkig samen, kweet vrijwel honderd procent zeker dat het me goed gaat :).

18. 4days

4days Niet meer actief

Bloempjeee, tnx nog! :D Ben helemaal in de wolken met ons ventje, echt zooo lief issie! :D

Ik ben trouwens niet per definitie tegen abortus wil ik ff kwijt. Soms is het echt gewoon het beste. Er moet alleen wel op een verantwoordelijke manier mee om worden gegaan, dus dan ook echt met 4 of 5 weken zwangerschap. Want heel eerlijk, voor mij is dat nog geen kindje, maar iets wat potentieel een kindje wordt. En in principe zou ik ook iedereen adviseren om het te houden als je zwanger bent, maar er zijn uitzonderingen. En ik weet dat dit nu al lang niet meer op jou van toepassing is, maar ik wilde het toch even gezegd hebben! :)

19. Bloempjeee

Bloempjeee Actief lid

21 jul 2008
    256
    0
    0

haha oke, nou ja watk over die vriendin van mij vertelde ze is eigk gwn wezen sletten daardoor zwanger geraakt, en ze woont nu bij een vriend met uitkering ze zijn al uit huis getrapt omdat hy alles betaalde woonde nu bij zn ouders.. zij vond hem eerswt nix maar toen ze zwanger was inene wel.. en kzie gwn dat ze profiteerd ze heeft geen rooie cent, en k zie gwn hoe het fout kan gaan, ik kan het alleen maar beter doen kheb over een paar maanden een huisje.
    ben gewoon aan de andere kant ontzettend kwaad op haar dat ze niet gwn even ging werken of dat ze wat anders deed voor de kost.. zewoont nu ook helemaal andere kant van nl dus kan dr ook niet echt heen ofzo. mja vraag me af of ze wel zo zorgzaam voor mij zou wezen alsk zwanger zou zijn, want zo is zij niet echt tis altijd ikke ikke ikke. maar ja het kindje doet nix fouts dus heb haar netjes opgebeld, me moeder belt dr ook regelmatig want ze woonde zowat bij ons in. en me moeder baard dr eigen ook echt wel zorgen dus vandaar.
    en zelf is ze heeel snel op dr tenen getrapt, dus helpen gaat zeer moeilijk..ze heeft ook geen 1e cent aan dr dochtertje uitgegven dat doet dr vriend allemaal, vind dat je dat samen moet doen, en aan de ene kant hy nix hoeft te doen tis tenslotte zijn kind niet.
    kvind gwn dat het beter geregeld had moeten worden maar dat vind iedereen die haar kent maar toch heel blij voor dr dat ze een gezond kindje heeft.

ik ben echt in de wolken.. me vriend zei gister tegen mij : het eerste nachtje in ons nieuwe huisje gaan we er helemaal voor.
    echt hoor je kreeg me glimlach niet meer van me gezicht af:$.

kvind jou kindje zo mooi he.echt een prinsje! zooo lief, eigk stiekem btje jaloers ;$.

20. Bloempjeee

Bloempjeee Actief lid

21 jul 2008
    256
    0
    0
    we hebben gister trouwens ook gelijk zijn inkomsten en de mijne samen berekend, gas water licht elektra afgehaald internet telefonie, 300 voor boodschappen, tv,verzekering gwn om te zIen hoeveel we overhielden en we hielden genoeg over.. dus dat zit lekker.. kstippel t liever helemaal uit voor ik met me handen in het haar zitn natuurrlk:p.
    en alles nog ruim uitgerekend ook btje hoger huur meegerekend. dus het valt gelukkig wel mee ;P.

Deel Deze Pagina