Zwanger?

Discussie in 'Jonge moeders' gestart door Bloempjeee, 21 jul 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bloempjeee

Bloempjeee Actief lid

21 jul 2008
    256
    0
    0

en gelijk heb je! je bent dr gelukkig mee!

als ik een kindje heb dan pronk ik er ook echt wel mee hoor :D.geweldig!
    iedereen mag zien hoe trots ik op me kindje zal wezen!

2. Bloempjeee

Bloempjeee Actief lid

21 jul 2008
    256
    0
    0
    cossie hoe gaat het me je zoontjee?:D

Liefss

3. 4days

4days Niet meer actief

Hihihi hier duik ik nog es op! :)
    Met ons alles prima! :D Tis echt een schatje!

Vanavond gaan we voor het eerst weer met zijn tweetjes wat doen, mag Vince naar oma. We gaan alleen even iets eten, nog voor de verjaardag van mn vriend (was 4 dagen na de geboorte jarig). Ben benieuwd hoe het gaat! En stiekem vind ik het ook wel eng om hem 'achter te laten' :oops:

4. Bloempjeee

Bloempjeee Actief lid

21 jul 2008
    256
    0
    0

aah lief, das toch logisch dat je het een beetje eng vind.. maar dnek maar zo jou moeder heeft jou ook gemaakt tot wat jij nu bent dus zal jou zoontje ook wel goed in de gaten houden!
    Veel plezier, en eetsmakelijk zal ik zeggen.

LIEFSS!

5. Bloempjeee

Bloempjeee Actief lid

21 jul 2008
    256
    0
    0
    goede nacht,

Ik ben gestopt met de pil en vrij nu wel met condoom, maar heb zo het idee dat als je stopt met de pil en het alleen met condoom doet je eerder zwanger bent waneer je er voor gaat.. of is dat totale onzin?

Gister ingeschreven voor een huis! ben benieuwd.

sinds vrijdag heb ik inene heel veel steken in mn keel, jahoor keelontsteking.. me stem zowat 2 dagen weg :(.

als ik thuis zit heb ik het de hele tijd warm koud warm koud.. en heb de hele tijd kleine prikkels in mn buik.
    zelfs afgelopen avond ben ik gezellig naar de film geweest daar had ik het gevoel dat ik over mn nek zal gaan, steeds heb ik het idee.. o ik moet wat gaan eten of drinken... ik eet echt ongelovelijk veel afgelopen dagen en k MOET gwn van mzelf veel drinken omdat ik me gewoon super misselijk voel en datk drm dus denk "ff wat drinken".

nu ben ik ook best misselijk niet echt overgeef neigingen..heb ik wel steeds bijna echt vervelend.

Gister lagen me vriend en ik naast elkaar in bed en ik vroeg : wat zou je doen als ik nu zwanger zou zijn? waarop hy antwoorde ik zal jou nooit alleen laten en aangezien we in ons nieuwe huis er echt een willen vind ik het niet heel erg ook.
    Ik zei hem wat ik allemaal voelde dat ik me niet goed voelde en het idee had datk gewoon zwanger ben.
    ik zei.. misschien was het wel geen miskraam ik weet het echt niet.
    mn vriend zei even langs de dokter gaan en even testen.

ben niet naar de dokter geweest toen ik d8 een misrkaam te hebben.. Ik was dr zeker van overtuigd dat ik een miskraam had gehad. omdat dr echt een hele klont slijm met bloed dr in zat.
    tot dat een vriendin van me zusje zwanger bleek te zijn van een jongen..ze wou m weg laten halen want het was van een "loverboy" en dit meen ik serieus mn zusje had dr ook mee te maken allemaal drama om het gebeuren heen politie is ook aan de slag die jongens te grijpen, drm was ik als de dood dat me zusje zwanger zou wezen ( verhaal is te lang/prive m hier neer te zetten )
    Maargoed vriendin van me zusje is wel zwanger.. ze zat laatst op de wc en zij kreeg dr ook allemaal konten uit en slijm , kheb haar verteld dat ik het ook gehad heb enz.
    wat blijkt waarschijnlijk is ze gewoon nog zwanger.. hoewel ze d8 dat het een miskraam geweest was, ze had gwn naar de dokter moeten gaan om te vragen of t een miskraam was of niet en daarna gelijk een abortus aanvragen..klinkt hard maar moet ze echt snel doen aangezien het van een loverboy is.
    mn moeder gaat van de week met haar mee naar de dokter.
    maargoed door dat van haar ben ik beetje geschockeerd van huh ben ik nou zwanger of was het een miskraam.

Ik ben zooooown eigenwijze tante..ben gwn niet naar de dokter geweest.
    ik ben al een maand niet ongesteld geworden.. alhoewel dr wel rode/bruine slierten uitkwamen waarvan ik d8 dat het van de miskraam was.

ik ga echt zsm testen want ik ben erg benieuwd.
    tis net of dr steeds wat door me buik vliegt..soms doet het pijn en soms vind ik het zelf een lekker gevoel :S.

ben trouwens ontzettend emotioneel dat is echt niet normaal.
    toen ik het me vriend vertelde over dat ik denk datk nog zwanger ben, gelijk huilen.

Als ik zwanger ben houden we het kindje natuurlijk we willen dr in ons huisje voor gaan.. kunnen we het moeilijk laten weghalen terwijl we over paar maanden weer gaan proberen, vind ik ten eerste afschuwelijk om het weg te laten halen.

1 ding hebben we wel afgesproken, mocht ik zwanger wezen vertellen we het pas als we in ons huisje zitten aangezien vele mensen vast raar zouden reageren van jaa jullie hebben nog geen huis dit dat.. nja jullie snappen vast wat ik bedoel.

maar dat we dan samen ons huisje hebben en dan kunnen zeggen dat we een kindje krijgen.
    zo reageren ze veel normaler, dan zouden ze ook denken oke ze hebben een huis redden het goed samen dus het kan!

kortom: we vinden het beter dat we het geheim houden tot we een huisje hebben en het dan vertellen,pa van mn vriend is echt zo iemand van ja je moet eerst huisje hebben en het op een rijtje hebben, en gelijk heeft ie maar toch als het nou wel eerder gebeurd..

& als we nog geen huisje hebben en ik loop met een dikke buik rond tjaa dan ben ik toch een verklaring schuldig, haha. maar dat gebeurd vast niet.. we hebben echt heel snel een huisje.

een verward verhaal, maar ik vertel alles ook altijd verward als ik gwn niet heel goed weet hoe ik het uit moet leggen :$.

LIEFSS xX

6. Bloempjeee

Bloempjeee Actief lid

21 jul 2008
    256
    0
    0
    zo jeetje wat een verhaal ;P.

7. vlademira

vlademira Niet meer actief

veel succes meis en ik zal zo snel mogelijk een test doen als ik jou was en als het zo is een afspraak maken met de vk.
    als het zo is dan bij deze gefeliciteerd.
    en als het niet zo is dan succes met strax proberen.
    lat je het even weten als het zo is of niet l
    liefs Michelle en Quinten

8. Bloempjeee

Bloempjeee Actief lid

21 jul 2008
    256
    0
    0
    jeetje wat een verhaal hadk neergezet hea.
    Mjaa alleen zo kon ik het een beetje uitleggen.

Bedankt meid!
    eigk wouden we in ons huisje maar al mocht ik zwanger wezen w8en we het met vertellen tot we in ons huisje zitten want anders krijg je zoveel gezeur :) , in t huisje denken ze oooh dat kan wel ( kwa onze ouders betreft dan, mja natuurlk helpen ze ons wel en zijn ze blij maar als dr wat gepraat vermijderd kan worden doen we dat ook :p )
    Ik laat het je absoluut wel weten

liefss.

9. vlademira

dankje maar je moet wel een rtest gaan doen hoor
    want dan weet de vk ongeveer hoelang je zwanger bent en wanneer je een afspraak kunt maken

10. Bloempjeee

Bloempjeee Actief lid

21 jul 2008
    256
    0
    0
    is goed :) ,

khad hier eerder op 17 sept achtergelaten dat ik allemaal klonten bloed verloor.. maar dat kon van de misrkaam wezen alsk die had gedhad dan.. maar goed heb in berichten hierboven uitgelegd waarom k aan de andere kant denk wrm t geen miskraam is. of door een andere bloeding.. of allemaal troep dat uit mn lichaam komt ofzo idontknow. maar het is nu al 14 oktober.. dus byna een maand geleden.
    en mn buik prikt en prikt maar..
    khad gister wel even het idee datk buikpijn had die ik ook zal voelen alsk ongesteld word.. maar ja dat was al snel over..maar ik w8 af.

kheb echt wel slecht me pil geslikt in juli was dat dan.. maar hadk hier ook al opgezet.. en daarvan d8 ik dat ik die miskraam is.. als t een miskraam was.. en nu doen we het alleen nog met condoom omdat als we dr dan voor gaan het beter lukt.. maar kan best zijn dat door de pil heen is gekomen of toch door t condoom.. of TOCH van die tijd in JULI toen ik het vergat.. alhoewel ik daarna nog wel keer ongesteld werd.. wel vaag maar werd wel ongesteld.. tis allemaal een grote vraag. maar we houden het toch wel want we willen het.. alleen we zouden dr graag in ons huisje mee beginnen maar als het nu zo is is het ook niet erg.. want anders zouden we paar maanden later toch wel beginnen :D .

Liefss

11. Bloempjeee

Bloempjeee Actief lid

21 jul 2008
    256
    0
    0
    trouwens ik had gehoord dat zwangere vrouwen ook bloed kunnen verliezen.

al zal het van de maand juli wezen dan was t wel in 1x raak.. maar nu voel ik de prikkels pas en ben ZOO misselijk.
    mja zoals ik vertelde over vriendin van mn zusje, die is gwn nog zwanger terwijl zij t zelfde verloor als mij.

maar je kan ook bij dei paar procent zitten.. dat het door de pil/condoom toch gebeurd.

eigk heel raar om daar over na te denken want dan ben ik zwanger en dan denk ik.. ja maar waar ging t fout dit en dat ;P.

PFFF :p

12. vlademira

toen ik zwanger was van Quintn ben ik nog 3 maand ongesteld gewest maar als het wel zo is zou je mischien al 3 maanden kunnen zijn dus dan moet je wel naar de vk die kan in de gaten houden of alles goed is

13. Bloempjeee

Bloempjeee Actief lid

21 jul 2008
    256
    0
    0
    oke dankjewel :).

Ik ga eerst even een testje doen, wel bestellen via internet.. vind het zelf kopen uit een winkel een beetje eng :$. terwijl dr niets is om voor te schamen. maar jaa \:$.

14. vlademira

ik ben ook zwanger geworden door de pil heen en toen ik 10 weken zwanger was had ik ook bloedverlis 1 dag maar maar het was wel bloed verlies en heel erg veel was bag dat ik het kindje kwijt was maar hij deed het harstikke goed
    Quinten doet het nu nog steeds heel goed hij is veel langer dan gemiddeld en hij loopt voor in zijn ontwikkeling
    maar ben je nog aan de pil zo ja als je denkt zwanger te zijn zou ik er wel mee stoppen het kindje kan er een hersen beschadiging door oplopen
    ik wil je niet bang maken hoor maar je moet wel voorzichtig zijn

15. vlademira

is er geen drogisterij in de buurt waar je nooit komt heb ik ook gedaan kwam nooit bij de da daar heb ik mijn test weg gehaald en daar halen wij ook condooms

16. vlademira

is er geen drogisterij in de buurt waar je nooit komt heb ik ook gedaan kwam nooit bij de da daar heb ik mijn test weg gehaald en daar halen wij ook condooms
    Je kan ook naar de dokter gaan dan kost het je niets en een arts heeft zwijgplicht dus niemand komt er achter

17. Bloempjeee

Bloempjeee Actief lid

21 jul 2008
    256
    0
    0
    Toen in JULI toen k d8 zwanger te wezen wat miss. ook zo is/was had ik besteld via internet .. en test was negatief.. maar k teste ook veeeel te vroeg.
    maar ja t blijft voor mij toch.. vanaf waneer ben ik nou zwanger gworden enz ;p.
    maar ja zoals bij jou kan het ook dr doorheen:).

Wat goed dat ie al zo groot is!
    hy doet het inderdaad heel erg goed dan!

ik had in een ander berichtje al gezegd.. dat ik ehm.. nu 3 weken ben gestopt met de pil en we het nu met condoom doen omdat ik dus denk dat als we dr voor gaan we niet hoeven te w8en op dat die pil is uitgewerkt ofzo. wij denken gwn dat als je alleen condoom gebruikt en je dr dan voor gaat je gwn snellers zwanger raak.

Maar wss ben ik het al. gwn byna maand terug datk gebloed heb..

had jij het idee niet van huh waneer zou ik zwanger geraakt zijn..en dat je echt niet kon herinneren waneer t raak was? of raak zou kunnen zijn?

18. vlademira

ik teste zelf pas na een maand positief

19. Bloempjeee

Bloempjeee Actief lid

21 jul 2008
    256
    0
    0
    ja indd maar ja ik testte al na 1 week ofzo :p.

20. 4days

4days Niet meer actief

Hmmm lastig, het kan echt alle kanten op met je verhaal. Je kunt natuurlijk zwanger zijn, er zijn genoeg vrouwen die dan bloedverlies hebben. Je kunt ook een mk hebben gehad. Dan duurt het soms ook nog een hele tijd voordat de cyclus weer op gang komt. En dan die symptomen... zou natuurlijk van een zwangerschap kunnen zijn, of je denkt vanalles te voelen omdat je erop gaat letten. Of misschien is het wel nog heel wat anders, een beginnend buikgriepje ofzo..?! Ik denk dat je echt een test moet doen om het zeker te weten, het kan zo veel zijn.

En na de pil moeten sommige vrouwen inderdaad een tijdje 'ontpillen'. Maar dat geldt zeker niet voor alle. Maarja, beter het zekere voor het onzekere nemen he.

En succes met je huisje, hoop dat het bij jou meer opschiet dan bij ons! Wij zijn al langer dan een jaar bezig, zonder resultaat tot nu toe... Gelukkig hebben we vorige week eindelijk urgentie gekregen, dus nu kan het nog maximaal een half jaartje duren, dan hebben we zeker wat.

Groetjes, Cossy

Deel Deze Pagina