Oh, en ik testte trouwens rond de tijd dat ik weer ongesteld had moeten worden, en toen was de test echt dik vet positief
ja inderdaad het kan alle kanten naar toe gaan met mn verhaal, ik maak jullie denk helemaal gek met me verhalen het is ook gewoon net of ik een potje sta te liegen ofzo, maar ik heb al uitgelegd waarom ik denk dat ik toch nog weleens zwanger zou kunnen zijn, als je dat had gelezen joekel van een verhaal die ik had neergeplant hier . Mn vriend zei toenet tegen mij van wees maar gerust als je zwanger ben dan word het lekker in ons huisje geboren enz enz. haha lief joh. en mocht je niet zwanger wezen dan gaan we de eerste nacht in het huisje er helemaal voor.. dan maak ik het nog extra romantisch.. hy heeft t me laatst uitgelegd.. whaha ja hy wilt me ten huwelijk vragen op die avond als wij dr voor willen gaan ;$, als het dan raak is dan gaan we trouwen zodat we met zn 3tjes eigk zijn ;$. aangezien ik niet wil trouwen onder genot van heeel veel mensen besluiten we met zn 2en naar het gemeentehuis te gaan en daar ons laten trouwen maar daarna wel een super feest te geven! voor iedereen absoluut. mja wie weet trouw ik wel met een dikke buik als mn test positief uit sla, haha. en anders met een heeel klein buikje ;p als t dan net raak is. het komt allemaal goed.. me vriend stelt me echt gerust ben soms echt een panieksaaier. wat beter dat het nou eindelijk eens op schiet voor jullie! binnen halfjaartje, jaa wij hebben dat ook! en met het inschrijven kregen we gelijk al een reeks huizen voor ons neus dus hebben dr gelijk al 1 aangestippeld, het is wel een appartement een best ruime ook nog eens.. maar wel met waarschijnlijk alles in de huiskamer en dan wel aparte douche en wc.. zodra we dat huis wel krijgen dan gaan we ons gelijk al inschrijven voor een ander huis! maar wie weet bevalt t eerste huis ons heel erg. als we m krijgen en maken we dr iets moois van.. helemaal al berekend enz hoe we t doen ook kwa slaapkamer. voor de baby natuurlk ook een mooi plekkie. maar dt komt helemaal in orde. maargoed nog een halfjaartje dan hebben jullie ook een andere huis , beter! ik hoop voor jullie dat het veel eerder zal plaatsvinden. Liefss.
Ik begrijp je verhaal.. Ik had 2 weken voor de stopweek een paar keer binnen de 4 uur overgegeven.. Ik ben in die stopweek(eind september) wel gewoon ongesteld geworden.. Maar ik weet het niet.. Ik voel me vanaf de 1ste dag na mijn ongesteldheid anders.. Ik ben na die stopweek gestopt met de pil. Het kan best zijn dat het ontpillen is bij mij of dat ik gewoon te graag zwanger wil zijn. Vandaag zelfs weer barstende hoofdpijn en duizeligheid gehad vanaf 12uur smiddags tot 6uur savonds.. Vooral de hoofdpijn duurde tot 6uur. Ik heb nog niet getest omdat ik een gevoel heb dat het toch wel negatief zal zijn. Ikzelf ben nu 19 jaar oud en word begin november 20. Ik woon sinds eind juni 2008 in Leiden samen met mijn vriend in een molen. Mijn kinderwens is echt erg de laatste weken.. Een half jaar geleden zat ik ook steeds op zwangerschapsites te kijken. Maar, ik werk dus niet en de molen is te klein voor een baby en mijn vriend ziet het absoluut niet zitten om nu al aan een baby te beginnen. Wanneer ga je die test bestellen? Succes met testen dan. Het kan best zijn dat je cyclus nu wat langer is.. Misschien een tipje voor 's ochtens. Zet je wekker om 7 uur en meet je temp. De meeste zwangere vrouwen hebben een temp rond de 37 graden. Maar dit kan ook natuurlijk anders zijn bij jou.. Dat jij van jezelf al een hoge temp hebt.. Maarja je kan ff kijken. Je hebt nog geluk dat je vriend over uitbreiden praat.. Ja ok wij hebben wel een puppy van 5 maanden oud, maar dan nog.. Ik ben van mezelf al zwaarlijvig. Lijkt echt of ik al 9 maanden zwanger ben. Dat maakt het juist nog erger voor me. Een "zwangere buik" hebben, maar niet zwanger zijn.
hee meis, ik kan me wel een beetje invoegen in hoe jij je voelt aangezien je vriend het niet wilt.. wilt ie liever wachten of helemaal niet? Gewoon goed met hem over praten steeds hy zal heus wel veranderen hoop ik voor je. Kheb de mazzel met mijn vriend echt heel erg wij hebben gewoon echt dezelfde wensen.. maar je had vast dat lange verhaal van mij gelezen..dat ik eerst d8 dat ik een mk heb maar nu tog twijfel omdat iemand anders die ik ken precies t zelfde heeft maar gwn nog zwanger is.. en ja oke k ben in juli slecht met de pil omgegaan sindsdien niet echt een normale menstruatie misschien 1x ofzo en 17 sept kwam dr voor t laatst allemaal troep uit echt heel raar. maar ja als ik nu zwanger zal wezen dan houden we het natuurlk me vriend ozu het niet erg vinden maar ja we houden onze mondjes nog even dicht tegen de rest tot we ook ons plekje hebben.. ik had vorige keer me testen besteld via internet.. nja me vriend dan. maar ja ik snap dr nu ff geen bal van dus hy gaat gwn met mij mee naar de winkel.. omg eng eng eng ;p. mja dat word pas zaterdag ofzo.. over 2 dagen ben ik precies een maand bloedvrij.. ik weet ook niet wat die bloed was op 17 sept. en al zal ik zwanger zijn ja logisch ik weet dan waneer dat plaats had moeten vinden maar stel je voor datk op een andere datum zwanger had geworden dan zou ik t echt niet weten,als je dit veel afvraagt dan weet je gwn niet meer hoe dat kan enz ;p. dan zit ik echt zo te denken van HUH kan iederen zomaar overal doorheen zwanger worden nee toch dan zou iedereen van de wereld zwanger wezen...zoiets denk ik dan ;p maar al zal ik het zijn is het vanaf juli.. en anders een andere datum maar dan moet t later fout zijn gegaan want ben ook pas gestopt met de pil en overgegaan op condoom omdat ik dan sneller kan stoppen en zwanger kan raken.. de pil moet je eerst nog ontpillen enz. dus ik w8 af.. nu zwanger of over paar maandjes dr voor gaan en dan zwanger raken maakt mij niet veel uit, elke dag is dr 1 dichterbij voor mij. ik gloei de laatste paar dagen heel erg me tempratuur is omhoog geschoten maar ik vind dit een hele goeie van je ik zal even mn wekker zetten om 7 uur ;P. ff kijken! ik ben ook wel zwaarlijvig. nou ja vind ik zelf.. ik heb wel een buikje die ik super erg vind dus ben wat te zwaar.. maar ja.. de rest ben ik tevreden over.. en kheb ook een buik waarvan je denkt zo die is 3 maanden zwanger ofzo.. kwil me eigen niet na beneden trekken ofzo maar al zit ik zo te kijken is t echt net zo . en misschien is t ook wel zo maar ja.. even afw8en Maar op een dag zal jij ook je geluk hebben dat je kinderwens uit zal komen dat gun ik jou en volgens mij nog vele andere ook.. en hopen dat je met je vriend het nog over t een en ander kan hebben.. dat je bijv. opzoek gaat naar werk en dan zo steeds een stapje verder zet. want indd in het opvoeden vind ik dan.. heb je beide een centje bij te dragen en ik denk heus wel dat je dat wel kan.. maar als je beide een baan heb is het gwn veel breder met alles. Liefss.
en gwn even een testje doen . dan ben je dr veel zekerder over.. en dat wat ik tegen jou zeg moet ik zelf ook even doen .. een test halen ;p. ik denk bijmezelf ook negatief maar heb allemaal prikkeltjes in mn buik enz enz. mja staat in mn verhalen je kan dr een boek mee uitbrengen gewoon zoveel.
17 sept had ik mn laatste bloeding.. maar wat voor bloeding..idontknow. en vandaag is het de 15e dus byna maand terug dat k voor t laatst heb gebloed. kga snel testen !
Mijn vriend wilt het wel maar liever pas als ik 25 ben ofzo. Ik weet niet.. Maar ik heb liever dat mijn baby zijn oma's en opa's nog lang kan zien.. Ik ben ook niet zo'n type dat uitgaat ofzo.. Ik wil best al werken, maar ben zo bang om te solliciteren.. Heeft met mijn stages in belgie te maken, daar ben ik heel onzeker door geworden. Beetje kut maarja. Ik moet eerst kijken hoe of wat met mijn papieren enzo. Als ik zou werken en we mogen een lening afsluiten dan kunnen we over anderhalf jaar al verhuizen naar een koophuis. (waar mijn schoonouders nu wonen) Nouja, ik hoop voor je dat je zwanger bent of snel zwanger word! Ik weet dat die kinderwens wel zal uitkomen, maar dan denk ik, wat als ik moeilijk zwanger kan worden.. Dat lees je ook regelmatig.. Meiden die pas na een jaar ofzo zwanger worden.. Of als je helemaal niet zwanger kunt worden.. Als ik ga wandelen met de hond en dan loop ik expres langs het schooltje hier in de buurt.. Dan word ik echt jaloers.
op het moment dat je dr voor gaat.. gewoon keihard je best doen ;p kan binnen een week maar kan ook heel lang duren.. een vriendin van mij die kan niet snel zwanger worden soort syndroom ofzo ik weet niet.. mja die moet nu steeds naar t siekenhuis en die helpen haar dan ze moet dr vet vaak heen dat duurd nog paar maanden dat ze hoort over wat voor lange tijd ze evt zwanger zou kunnen zijn, dat lijkt me erg.. dat wens ik niemand. Ik heb ook moeite met solliciteren zonder aanleiding van iets dan.. mja zitten zown beetje in tzelfde schuitje alleen dat t bij jou nog iets langer duurd dan bij mij. mn pleegzus heeft een dochtertje van pas 2 nou joh helemaal geweldig ik pas ook graag op! en indd langs scholen lopen met die kleine kindertjes. geweldigggg. gewoon het beste denken! niet van t slechtste uitgaan, want daar heeft niemand wat aan! en jij al helemaal niet jij moet het tenslotte doen gwn een goed inzicht hebben op alles. liefs.
hoi bloempje ik heb het hele verhaal gelezen en heb eigelijk hetzelfde als jou! echt ook een vreemd gevoel in je buik met steekjes enzo. ben benieuwd hoe je test! leuk dat ik hier met mensen van mijn leeftijd kan praten zeg! m'n vriend wil ook heel graag een kindje echt lief! xxx
heeej meid, aaah wat grappig hebben we gwn tzelfde. en ik zit echt te denken van ja als ik nu zwanger ben waneer is dat dan gebeurd blabla, hahaaha . maar komt wel goed ik ga zaterdag testen ofzo denk ik. en jij== xx
misschien een rare vraag maar kheb trouwens hele droge lippen de laatste paar dagen is dan een symptoom of niet?
meiden hier ben ik ook weer eens... nog steeds niet ongi. krijgt nu opwekkers ben benieuwd of die dingen gaan werken lees zo ff bij
hoi bloempjee ik ga denk ik ook zaterdag testen. met ochtendurine want dan kan ik vrijdag test halen in andere stad je schaamt je toch een beetje in een dorp succes ermee xxx
hahaha ja terwijl dr eigk nix is om voor te schamen. ik ga zometeen al een test doen een vriend van mij heeft m gwn gekocht hwhahaha ;p. kzie hem zo.. nja echt een goede vriend mja vertel t ook niemand mja hem wel.. en huppa hy haalt dr zo een ;P. mja k betaal zo ff trug en kan ik gaan testen ;$ oh oh oh.. kstond trouwens op met 2 hele dikke puisten en dat meen ik.ech tniet leuk ;p.
Ik ben net ongi geworden, Maar de huisarts belde net ook dat ik maandag op gesprek moet ivm mijn hormonen.. Dat zit me niet lekker
veel sterkte verena.. ik hoop dat ie iets goeds met je te bespreken heb ..kzal voor je duimen! PFFF ik heb net een test gedaan..NEGATIEF maar kheb echt heel veel dingen zoals. Droge lippen misselijk steekjes in mn buik ongi krampjes terwijl ik t niet ben en dit is al een week zo. humeurig. eet veel. misschien was het wel een valse uitslag. mjaa. kwas dr gister met me vriend over anat praten hoewel hy t liever in t huisje wil zei die..als t nu zou gebeuren zou ik t ook niet erg vinden..hy zegt dat dr bij hem een bom is gebarsten hoe erg hy t eigk wil, en dat raakte me.
Droge lippen wilt neit veel betekenen meid, het is herfst he. Ik was ook misselijk, en had steken in mijn buik, zelfs vreemde plopperige dingen in mijn buik. Maar dat laatste waren mijn darmen. Misselijk, Tja mijn dochter is ziek geweest wie weet had ik ook wel een griepje te pakken en steken inmijn buik, TJa ik bennu ongesteld he... Als jij een miskraam hebt gehad, kan het even duren voordat jij weer ongesteld word,
ja maar jaa.. pff. . khad net me vriend aan de lijn hy gaat van de week naa rwoningbouw bellen of het allemaal bevestigd is..de inschrijving enz. en dan weten we hoelang we moeten w8en en dan kunnen wij het eindelijk gaan plannen, alhoewel ik me nog niet goed voel en indd het kan ook gwn een griepje wezen alles kan , daarom is afw8en ook nog maar het enigste . liefs