Zwanger?

Discussie in 'Jonge moeders' gestart door Bloempjeee, 21 jul 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bloempjeee

Bloempjeee Actief lid

21 jul 2008
    256
    0
    0
    we beginenn zowiezo eerder dan dat we in t huisje zitten! yeah..haha.
    maar ja dan wel met de planning dat ik natuurlk meeste van de tijd zwanger ben in ons huisje.
    daarom is het plannen ook zo goed..want anders kom je misschien wel niet in een huisje en zit je dan zonder genoeg ruimte:(.

Mjaa t gaat iig eerder gebeuren..nja we proberen het eerder.
    en was niet eens mijn idee hea! haha :p

blijf voor je duimen dat de dokter je wat positiefs te melden heeft :rolleyes: :)

2. Olifantje

Olifantje Fanatiek lid

25 sep 2008
    3.327
    298
    83
    Jammer voor je meid!
    Ik denk dat het dan toch te maken heeft met ontpillen.. Ik denk dat ik daar ook last van heb. Ik heb trouwens niet getest. Ik ga gewoon mijn menstruatie afwachten. ;)
    Ik heb nu op dit moment wel steekjes in de rechterkant van mijn buik, maar dat zal wel niets zijn. ;) Maar het zal wel mijn eisprong zijn..
    Heb je je temp nog gemeten? Ik had de laatste 3 dagen 36.6 - 36.8 en vandaag 36.7. Dus het zal wel gewoon ontpillen zijn bij mij. :p

3. Bloempjeee

Bloempjeee Actief lid

21 jul 2008
    256
    0
    0
    ik had ook ff gemeten.. 36.7 :p

4. Olifantje

Olifantje Fanatiek lid

25 sep 2008
    3.327
    298
    83
    Heey Bloempjeee hoe gaat het nu met je?
    Ben je nog ongesteld geworden?
    Al iets gehoord over een huisje?

Hier gaat het best goed.. Ik zit op dag 26 van de cyclus en ik heb niet echt het gevoel dat ik ongesteld moet worden..
    Heb soms wel een beetje een soort ongipijn..
    Ik had geloof ik een week geleden mijn eisprong dus ik heb het gevoel dat ik pas rond 2 november ongesteld zal worden.
    Alleen hebben we het 2x onveilig gedaan (alleen voorvocht) rond die eisprong. :oops: Dus nu is het alsnog afwachten hoe of wat.. :oops:
    Vanmorgen was mn temp 36.9

5. Bloempjeee

Bloempjeee Actief lid

21 jul 2008
    256
    0
    0

hee hee,

het gaat goed en met jou?:D.
    nee nog nix gehoord.. maar we gaan maandag ff heen om te vragen hoelang we uiterlijk moeten w8en.
    mja tis paar maanden maar wil wel ff zekerheid!

ik word al paar dagen met buikpijn wakker maar nog niet ongesteld..17 sept wask voor t laatst ongesteld..1 dagje maar.

kheb de hele tijd ook ongi pijn maar dan is t weer over en prikkels in mn buik me borsten doen zeer.
    ik heb wel sex gehad..wel met condoom.
    mijn tempratuur is 36.6

ik ga van het weekend weer ff testen kon zijn dat ie valse uitslag gaf.
    of juist het ontpillen he.
    kzal zien :).

ga jij nog testen of w8e je af?

6. Olifantje

Olifantje Fanatiek lid

25 sep 2008
    3.327
    298
    83
    Met mij gaat het wel..
    Ik had alleen dinsdagavond en woensdagavond enorm veel last van krampen/pijn aan de linkerkant van mijn buik.. :( Zo vervelend...
    Vandaag heb ik alleen nog last van steken aan de linkerkant van mijn onderbuik. :(
    Ik hoop niet dat ik een blaasontsteking heb want ik had deze middag eens in een bekertje geplast en er zaten toen witte vlokjes in. :( Maar kunnen ook andere dingen betekenen, zoals zwangerschap.. :(

Ik wacht nog maar af tot mijn verjaardag (5 nov) en als ik dan niet ongesteld ben, dan zal ik wel testen. Ik zit vandaag op dag 27..

Jij zit nu aan dag 37?
    Succes met testen dit weekend. ;)

7. Bloempjeee

Bloempjeee Actief lid

21 jul 2008
    256
    0
    0
    ja weet je wat het is..
    Ik tel steeds uit en k ben vandaag 1 week overtijd d8 ik..
    ik raak helemaal door de war.
    omdatk natuurlk tussendoor gestopt was met de pil he..
    maar het kan t ontpillen wezen.. maar ben zowiezo overtijd..dat is overduidelijk ben benieuwd wat het is.

ik ben net terug uit de stad..maar zoals je zegt steken links.. dat had ik in de stad heel erg..
    en toen k wakker werd hadk weer krampen.
    ik ga zaterdag uiteraard testen ik zal je op de hoogte brengen..maar denk dat het ontpillen is..maar je weet t niet he:).
    kan net zo goed door de pil heen zijn gegaan en dat is 0,1% mjaa 1 op de zoveel mensen overkomtt maar.. kleine kans..maar als je uitrekend hoeveel mensen er op de wereld zijn..zijn het dus veel mensen die het wel overkomt.
    ik w8 af.

ik hoor van jou dan ook wel verder hoe en wat he:).

liefss.

8. nikster

nikster Fanatiek lid

26 sep 2006
    1.434
    0
    0
    Studente, bijnbaan: caissiere
    Enschede
    hoi bloempje....

ik heb een beetje snel het topic doorgebladerd... en kom er nu niet echt uit of jullie nu bezig zijn om zwanger te worden of juist niet!....

Zo ja probeer je er niet zo op te richten en ga gewoon lekker klussen rond de vruchtbare periode.... Als je zo zenuwachtg enz gaat doen kun je onbewust je menstruatie uitstellen...

9. Bloempjeee

Bloempjeee Actief lid

21 jul 2008
    256
    0
    0

Heej,

We hebben met enkele maandjes en huis..en dan willen we er ook echt voor gaan,
    we gaan maandag naar de woningbouw om te vragen hoelang het precies nog duurd.. we willen ongveer maand van te voren beginnen zodat ik in ons huisje lekker zwanger ben.

maargoed, je hebt dit allemaal gelezen.
    over datk overtijd ben enz.
    dat staat hier en daar ook uitgelegd hoe dat komt/ of zou kunnen komen.
    maar mocht ik zwanger zijn houden we het absoluut.

we willen er heel graag voor gaan als we wel weten waneer we ongeveer een huisje MOETEN hebben. dus vandaar dat we maandag ff heen gaan.

maar al mocht ik nu zwanger wezen houden we het gwn lekker..dan is het wel iets eerder dan gepland..maar het houden van word er niet minder op!
    en dan in ons huisje lekker verder zwanger zijn..ongeacht ik nu zwanger ben of dat ik dr over paar kleine maandjes aan begin.

10. verena87

verena87 Bekend lid

9 dec 2006
    605
    0
    0
    Hey meiden even een kort verslagje van mij:

Maandag bij de huisarts geweest, Mijn FSH gehalte is iets te hoor (follikel stimulerend hormoon). Als je dat in leeftijden uitdruk is dat 6jaar ouder als mij, 27 dus. De ongi die ik dacht te hebben gehad was geen ongi volgens de huisarts...

Ik heb menstruatie opwekkers gekregen, morgen nog 1dag slikken en dan zou ik ongi moeten zijn. Heb er eenhard hoofd in maar ok. Als ik niet ongi word moet ik naar een gyn...

Hoe gaat het hier verder meiden?

(K)

11. Bloempjeee

Bloempjeee Actief lid

21 jul 2008
    256
    0
    0
    heej verena,

jeetje wat een toestand bij de huisart.
    Hopen dat je morgen ongesteld word dan en vanaf die dag gwn weer de normale tijden ongesteld word want dit is niet fijn als je geen zekerheid heb.

met mij gaat het goed, met jou ook nog wel?
    Tja ben nog niet ongesteld kan door t ontpillen komen mjaa hierboven staat alles:).

12. Olifantje

Olifantje Fanatiek lid

25 sep 2008
    3.327
    298
    83
    Met mij gaat het wel.. Ik heb vandaag een nieuwe telefoon gekregen van mn vriendje. :p
    Ik heb nog wel steeds last van ongipijn (al paar dagen na eisprong), maar mijn menstruatie wil maar niet komen.. :(

Bloempje, je ging vandaag toch weer testen? Succes!
    Ik ga echt nog wachten tot 5 november.. Want als je gestopt bent met de pil gebeurt het meestal dat je cyclus langer duurt.

13. Bloempjeee

Bloempjeee Actief lid

21 jul 2008
    256
    0
    0

Jaa das waar als je gestopt ben met de pil kan het ook langer duren, maar ik weet dus niet door wat...Omdat het ook keer fout ging in juli ( nja verhalen staan door dit hele forum heen;p)
    als ik alles een beetje ruim bereken zou ik nu iets van 10 dagen overtijd zijn.
    maar dan heb ik het nog ruim berekend.
    alles is beetje door de war omdat ik gestopt ben met de pil :).
    maargoed 17 sept voor t laatst..duurd meestal paar daagjes..3 a 4.
    en + de tijden tot ik het weer moet worden daar vanaf heb ik zown btje zitten tellen..zowiezo ben ik overtijd.
    mn "ongesteldheid?" in sept. was ook maar 1 of 2 dagen..maar daarom zeg ik kheb alles ff ruim berekend.
    gwn berekend als daarvoor altijd alsk normale menstruatie had gehad.
    misschien dat ik ook nog even w8 met testen.

maar wij 2 hebben zogoed als byna hetzelfde denk..en ik denk dat het voor mij ook handig is ff te w8en..alhoewel ik steeds steken in mn borsten heb..nja zo nu en dan.
    en me buik alsk wakker word ist of ik ongesteld moet worden..en dan later heb ik het niet meer en dan heb ik ook zo nu en dan wat steekjes.
    het is afwachten he :).

14. Bloempjeee

Bloempjeee Actief lid

21 jul 2008
    256
    0
    0
    trouwens.. wat gaaf:D wat voor foon heb je gekregen (A).

15. verena87

verena87 Bekend lid

9 dec 2006
    605
    0
    0
    bloempjeee het kan idd zijn dat je ana het ontpillen bent, en dat je dan een lange(re) cyclus krijgt...
    vlak voor dta ik zwanger werd begon mijn cylcus steeds langer te worden, eerste 8x 28dagen toen 29, 30 30, 31, 32, en toen was ik zwanger hahahaha

vandaag nog 1 pilletjes, en dan moet ik ongi zijn, ik ben bang van niet, en dta het een bezoekje aan de gyneacoloog gaat worden

16. vlademira

vlademira Niet meer actief

bloempje ik zal toch voor de zekerheid testen als je dan niet positief test kun je daarna weer afwachten anders zit je ook zo in spanning en wie weet komt de menstruatie vanzelf

17. Olifantje

Olifantje Fanatiek lid

25 sep 2008
    3.327
    298
    83
    Hmm ik heb nog steeds irritante ongipijn.. Sinds vandaag ook veel witverlies. :rolleyes: Ik hoop dat ongesteld word en hopelijk is het niet TE bloederig. :oops:
    Ik heb altijd een erge menstruatie als ik de pil niet slik. :oops:

Heb je al getest? Of ging je wachten?
    Ik hoop voor je dat je snel duidelijkheid krijgt. ;)

Samsung Omnia. :p

18. Bloempjeee

Bloempjeee Actief lid

21 jul 2008
    256
    0
    0

dus je zat te w8en tot je ongesteld werrd..je bleek gwn zwanger te zijn ;p.
    door de pil heen? of onveilige sex? want ik had in juli echt onveilige sex gehad,ghehe..en sindsdien is mn ongesteldheid HEEL RAAR..als ik t ongesteldheid kan noemen.
    maar kan altijd zijn dat als ik zwanger ben het daardoor komt..of door de pil heen kan ook.
    kheb nu helemaal geen zekerheid op hoe en wat, maar mocht ik zwanger wezen ga ik even naar de dokter..die kan vast zien hoelang ik dan al zwanger ben en dan weet ik vanaf waneer.. tis wel handig natuurlk dat te weten.
    anders denk je ook van huh hoe kom k zwanger;p.
    bij mij is het nu..34 ofzo.
    PFF ik ga echt testen.
    maar ja vorige week had ik 2 negatieve testen..wrm k dr 2 deed weetk ook niet :oops: .

je moet dus nog 1 pil slikken.. heb je van die sympthomen dan dat je denkt zwanger te zijn?
    ja sorry hoor..misschien let ik wel helemaal niet op en heb je t al eens een x verteld:$.

LIEFSS!

19. Bloempjeee

Bloempjeee Actief lid

21 jul 2008
    256
    0
    0
    ik ga ook testen:). en indd misschien komt het vanzelf.
    en zit ik ook niet meer in spanning.
    hoe gaat het met jou? :rolleyes:

heej heej,
    Ik heb sochtends heel veel last van steeds dat ongipijn en ik heb ook best veel wit verlies..maar echt van die witte stukjes ofzo..idontknowhuwr :oops:
    jaa dat vindk altijd zo erg..zoveel bloed..bleghh ;P.
    ik ga of vandaag testen of zondag of maandag.. iig 1 van die daagjes.

- wauw mooie telefoon trouwens !

liefss.

20. Bloempjeee

Bloempjeee Actief lid

21 jul 2008
    256
    0
    0
    OOPS klikte ergens op qoute,
    dus had dr een heel verhaal staan, kon t berichtje ni wissen maar wel de tekst wyzigen dus veranderd.
    dit berichtje.
    lekker zinloos :oops: :rolleyes:

Deel Deze Pagina