ja met mij gaat het harstikke goed alleen Quinten zit in een sprongetje en is steeds weer snachts wakker maar ja hoort erbij. wanneer ga je testen dan en laat je me de uitslag weten ik teste zelf pas naar 2 maand positief dus ookal is hij neg kun je nog wel zwanger zijn als hij nog neg is en je bent volgende week nog niet ong dan zal ik een test bij de dokter laten doen die zijn wat sterker want de dokter teste wel al positief terwijl ik zelf nog neg teste pas 2 dagen na dat de dokter had getest teste ik zelf positief maar in elk geval succes
Aaah lekker dan snachts uit bed. maar ja hoort er indd allemaal bij . Ik ga een van deze dagen testen maar als ik nog langer niet ongesteld ben ga k indd even naar de dokter toe..hoe eng ik dat ook vind voor dit onderwerp..kweet niet goed hoe ikdan moet beginnen . maar komt goed. en die helpt me verder en kan ik bij de dokter nog ff testen. haha wel raar he..dan test je negatief..dan ga je naar de dokter en inene positief..terwijl je dan misschien wel denkt..ik denk datk niet znwager ben maar laat ik eens naar de dokter gaan om te vragen wat het is. en inene ben je dan zwanger . Ik houd je op de hoogte XXXX
hallo, heb ong. 7 nov me nod maar voel me al raar, last van borsten, darmen, hoofdpijn, steekjes in me onderbuik die echt af en toe heel erg pijnlijk zijn!, moe; moet onderhand al om 9 uur savonds gaan slapen zoo moe! voel me ook echt anders... hoop dat 't raak is, zo niet dan gaan we gewoon verder ben wel echt super benieuwd of me symptomen erger worden deze week want vind ze al erg vroeg! nouja ik laat 't wel weten. xx
nee hoor bloemjeee, wij waren bewust voor een kindje aan eht gaan Ik moet trouwens vrijdag naar de gynaecoloog... Ik ben niet ongesteld geworden dus krijg een echo.l Ben benieuwd wat dat gaat geven Heb wel de kriebels nu
ik heb getest het is weer negatief.. kheb de hele tijd kleine steekjes in mn buik en soms gwn buikpijn en mn borsten doen zeer. denk toch dat het t ontpillen is. ik had gister negatief getest en mn vriend gelijk ik zie aan je dat je het niet zo leuk vind en gelijk ging ie me omhelzen echt een schat is het! hy wilt het ook heel graag. niet dat we dr al voor gingen want dat willen we in ons huisje doen maar als het nu raak is houden we het natuurlijk ook. we hebben trouwens een paar huizen gezien en daar is me vriend voor aan het bellen.. een studio en een appartement.. mocht het nix zijn hebben we iig iets en is dat het begin, we kunnen altijd nog verder kijken. heel veel succes verena, ik duim met je mee! op naar het 2e kindjee . Liefss.
trouwens.. de 17e ben ik voor t laatst wezen bloedden.. wel heel raar maar sinds juli toen ik heel veel me pil vergat bloed ik wel al raar maar wel steeds rond mn mensturatie dat dr bloed uitkomt..dus d8 nou ja het zit goed. maar nu ben ik al heeeeel lang niet ognesteld gweest sinds de 17e sept. mja mocht ik zwanger wezen komt alles goed. we willen het beide..het zou wat eerder wezen dan hadden gepland.. maar dat maakt dan ook nix uit .. we willen het wel! khoop echt dat we huisje krijgen! dan kan ik gwn normaal rustig mn verwachting uitzitten en lekker rustig aan doen in ons eigen huisje.. en heeft de baby ook een eigen plek. en zo niet..dan gaan we dr dan wel voor ;D
kheb nu al 4 a 5 testen gedaan maar dan nog weet ik niet hoe ik zwanger ben geraakt, ja in juli want toen ging het fout..maar daarna heb ik nog wel gebloed tot de 17e. tis echt een raadsel allemaal , of door de pil heen kan ook! maar das een kans van 0,1. misschien dan tog door t vergeten van de pil..dat ik m laatste tijden ook nog wel keer vergeten was..mja klopt ook wel..en nu ben ik dr ook gwn meegestopt..want dat werkt niet zo meer bij mij.. kvergat het steeds. maar nu wel condoom. maargoed zoals ik al zei..we willen het heel graag, en gaan dr ook voor zodra ons huisje in zicht is.. en als t nu raak is. zijn we ook heel erg gelukkig hoor! want een kinderwens hebben we al heel erg lang samen eigk maakt t hem ook niets uit waneer . en vond ie t ook jammer dat de testen negatief waren . mja . liefss.
ik heb net getest..digitale test van clear bleu. en dr hoort.. zwanger of nietzwanger in het venster te komen bij mij stond dr een plaatje van een test..met nog een boekje dr naast. dat ik dr in moet kijken maar ik ben echt stom had dat weggegooit! ff op internet zoeken wie heeft er toevallig ook zown digital test gehad en heeft het doosje nog?
haha bloempjee toch, altijd eerst de gebruiksaanwijzing doorlezen hoor idd echt vaak verhalen dat ze pas na lange tijd positief testen! dus we hopen 't maar hier nog steeds dezelfde symptomen. ben vanaf mei van de pil dus dan is 't niet meer want dat heb ik wel gehad liefsss....
hahaha jaa het was beetje stom van me . ik heb nu veel meer last van steekjes in mn buik. en mn borsten heb ik ook last van. kheb t er met me moeder over gehad.. ze zegt mocht je zwanger wezen heb ik daar nog heel veel kleertjes en een bad blablabla..kd8 MAMMMMM. hahaha. Ik ga vrijdag weer even testen dan maar he. tis nu al vanaf de 17e sept dat ik niet meer bloed. dus ben benieuwd. ik ging dr niet echt voor nog hoor, want we wouden eerst huisje. maar nu is het ook erg welkom! echt raar dat je naa een tijd pas positief kan teste.. tis niet altijd zo maar komt indd voor. ik hoop eigk echt dat het raak is weet toch dat we al snel huisje hebben, me vriend en k hebben 2 huizen gzien! heeft ie voor gebeld dus ben benieuwd. heb jij al getest of? en waneer ben jij voor t laatst ongesteld geweest dan? hoelang overtijd laat ik het zo stellen. LIEFSS XX.
Misschien moet je eens naar de dokter gaan zodat die bloed kan prikken, dan weet je sneller hoe of wat.. Hier nog steeds geen ongi (vandaag dag 33), maar ik denk dat die er wel zit aan te komen omdat mijn baarmoeder erg laag zit en ik voel hem zitten.
ja ga ik ook zeker doen. ik hoop dan maar voor je dat je snel ongesteld word, of wil je zwanger worden . LIEFSS . hahaha ik kreeg vandaag een blijedoos thuis..die had ik keer besteld voor een vriendin van me.. maar die heeft dr al zat van dus hou ik m lekker zelf .
hee bloempjee ik heb me nod 7 nov dus moet nog even maar ben al sinds mei dit jaar van de pil dus ontpillen heb ik al gehad. maar vond 't ook zo raar dat ik deze symptomen nu al heb :S maargoed moet niet teveel erover nadenken school heb ik 't druk dus das wel fijn! gaat de tijd lekker snel! ik hoef dus pas volgende week een keer te testen want natuurlijk kan ik niet wachten haha liefsss...
ooo zooo . ik hoop het voor jeee! en indd als je wat te doen heb gaat de tijd lekker snel! des te eerder je kan testen! ik snap dat je niet kan w8en . trouwens vandaag..had ik de hele tijd rechtsonder allemaal kleine steekjes..zoals ik vaker heb maaar dit x was t echt de helet ijd en door me buik heen. ik w8 maar af. en kga zsm ff naar de dokter toe . LIEFSS:
Goedemorgen! Mn moeder had gister zwangerschapstesten voor me gekocht..die van de DA. Ik heb net getest met ochtend urine..en dr horen 2 streepjes dr komen. dr was 1 donker streepje gwn roze/rood en die andere was echt heeeeel licht witt.. ik weet niet of dat ook iets is? en na 10 minuten ofzo was alles wit en 1 rode streep.. op de verpakking staat ook dat je naar 3 minuten moet kijken omdat als je langer wacht het resultaat niet geldig hoeft te zijn. mn ma zei al .. al word je dr toch niet wijzer van MOET je echt naar de dokter. dus eigk moet ik dat maar gwn gaan doen Denk dat ik rond de 17e dan ga..dan ben ik 2 maanden niet meer ongesteld geweest. Verena..hoe ging het bij de gyneaceloog? LIEFSSS.