Hey dames! Vraagje: Gisteren heb ik duidelijk mijn eisprong gehad. Ik merk dat altijd erg goed aan mijn lichaam en volgens de berekeningen zou ik gisteren mijn ei krijgen. We zijn dus ook al volop aan het klussen geweest Nou voel ik me vandaag toch misselijk.....bleeeeh! ale: Opgeblazen buik, braakneigingen, steken in mijn buik, licht in mijn hoofd...BAH! Kan het zijn dat mijn eitje bevrucht is gisteren? Ik lees wel vaker dat er vrouwen zijn die er vanaf de bevruchting gelijk heel heftig op reageren. Heeft hier ook iemand last van gehad? Voelt niet echt als een griepje namelijk... Ben benieuwd!
ik heb dat ook weleens gehoord, maar symtomen worden veroorzaakt door het zw hormoon en dat wordt aangemaakt door het ingenestelde eitje en dus pas over een paar dagen. ik heb een beetje mijn vraagtekens bij symptomen gelijk na de eisprong, maar das mijn mening!
Joh, alle meningen zijn welkom hoor! Voor mij is dit ook nieuw allemaal, we zijn ook nog maar bezig met de 2de ronde. Was gewoon nieuwsgierig! Het zal waarschijnlijk ook niets betekenen. Maar ik beeld het me in ieder geval niet in! Ben echt misselijk met vlagen en voel me heel raar .
Ik voelde me wel grieperig, ook een opgeblazen gevoel in m'n buik, duizelig, maar misselijk niet, dat kreeg ik met 6 weken cadeau Het kan wel dat je meteen ergens last van hebt, maar bij sommige duurt het eventjes. Tjee, wat moet je nog lang wachten met testen Hou je het nog wel vol?
Ja, ik hou het nog wel vol hoor! Wacht het rustig af. Was gewoon nieuwsgierig of wat ik voel wel kan al zo snel? In het topic: "de eerste zwangerschapssymptomen" zijn er toch ook een aantal dames die dit al zo vroeg hadden...
Pfff, nog steeds een opgeblazen buik en misslijk met vlagen... Sinds vandaag ook 3x zo vaak naar de wc (en dan komen er van die lullige kleine ienieminie plasjes...) Was vandaag ook erg moe, heb zelfs een dutje gedaan op de bank Was vrij en had niet eens het fut om iets te gaan doen. Had iemand dit ook zo vroeg na de eisprong/misschien bevruchting? Ik hoor het wel weer!
ik opeens vrselijke rommelende darmen als of je verlied ben zeg maar... weet je zoon naar gevoel in je buik dat heb ik u al van af vandaag 5 uur.. hmm wie heeft dit ook ?
Hmmm, het wordt steeds leuker... Sinds vandaag dus ook nog hele donkere, sterk ruikende urine. Ook nog steeds steken links onderin mijn buik. Misselijkheid is ver over en ben ook niet zo moe meer. Mijn buik is wel ontzettend opgezet (broeken die nogmaal veel te los zitten, krijg ik niet eens meer dicht). Ben niet verstopt, ontlasting is normaal. Ben toch wel een beetje nieuwsgierig aan het worden... @ Madeliefjuh: weet je al wat? posi test? zie dat je al aardig overtijd bent.