weer zwanger na miskraam, gyn bellen?

Discussie in 'Ik ben zwanger' gestart door leetje, 29 jul 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. leetje

leetje Actief lid

31 jan 2008
    374
    0
    16
    Hallo allemaal,

Ik heb in mei een miskraam gehad en nu blijkt het dat ik alweer zwanger ben! Super natuurlijk.....maar ook best eng :rolleyes: aangezien het de vorige keer niet goed is gegaan. Ik wilde jullie vragen hoe ik het een en ander nu aan moet pakken. Moet ik meteen de gin. bellen of kan ik nog wachten aangezien je nu waarschijnlijk toch nog niets kunt zien op een echo (ik ben waarschijnlijk nu een week of 5) Normaalgesproken zou ik gewoon wachten maar aangezien het de vorige keer mis is gegaan zou ik graag onder een wat 'strengere' controle staan...of heeft dit volgens jullie geen zin. Dan nog een vraagje...ik hebeen gekantelde baarmoeder...moet ik daar nog rekening mee houden?

Dankjulliewel!

2. Ritje

Ritje Fanatiek lid

10 aug 2007
    1.029
    0
    0
    bediende
    belgie
    Hallo, bel de gyn maar best en vraag wat je moet doen....
    wat et beste is...
    en een gekantelde baar moeder daar heb ik geen ervring mee, misschien andere meiden op dit topic

veel succes deze keer

Liefs Ritje

3. Bia74

Bia74 Bekend lid

24 jun 2008
    634
    0
    0
    Gefeliciteerd Leetje, ik duim voor je!

4. wolly

wolly Niet meer actief

Gefeliciteerd met je zwangerschap.

Ik zou even de huisarts bellen en vragen aan hem/haar wat je nu het beste kan doen.

Liefs wolly

5. mimi1981

mimi1981 Fanatiek lid

10 okt 2007
    3.285
    0
    0
    Gefeliciteerd meis.

Ik weet dat het spannend is nu en dat je niet zeker weet wat je moet doen. Je kan altijd je gyn bellen en vragen om een echo. Met 6/7weken kunnen ze al een hartje zien kloppen. Meestal doen ze hem pas met 7 weken omdat ze dan zeker weten dat ze het kunnen zien.
    Ik zelf heb ook nog niet gebeld hoor. Bij mij liep ik een week achter en ik ga eerst op vakantie dan ga ik bellen.

Heel veel succes

6. Starry

Starry VIP lid

6 sep 2007
    6.101
    623
    113
    Vrouw
    Rotterdam
    Gefeliciteerd met je zwangerschap :)

7. prinses

prinses VIP lid

20 mei 2006
    18.334
    1
    36
    Gefeliciteerd. Gewoon de gyn bellen, die zal je dan het plan van aanpak wel vertellen. Succes!

8. Jinky

Jinky Fanatiek lid

4 okt 2006
    2.500
    20
    38
    Vrouw
    GEFELICITEERD!

9. leetje

leetje Actief lid

31 jan 2008
    374
    0
    16
    Dankjulliewel allemaal! Ik ben hard aan het hopen dat het goed gaat deze keer.....maar je kunt er op zich toch niets aan doen dus we zien wel en hopen er het beste van! Ik heb morgen een afspraak met de dokter voor bloedonderzoeken en 12 augustus kan ik naar de gyneacoloog...spannend! Voor degenen die op vakantie gaan VEEL PLEZIER!

10. Bloemetje

Bloemetje Bekend lid

6 aug 2006
    846
    0
    0
    Van harte gefeliciteerd!

11. lucinda

lucinda Lid

6 okt 2006
    32
    0
    0
    hoi
    Ik zou meteen de gyn bellen dat mocht ik ook na me miskramen,,,
    Dan gaan ze meteen rekenen hoelang je zwanger bent en als het net zo gaat als bij mij mag je komen zodra ze denken wat te kunnen zien,,,
    Ik heb afgelopen maandag ook weer gebeld na 3 miskramen ben ik nu ook weer zwanger ( JES JES) en mag meteen over 2 wkn voor een echo dus zou lekker de gyn bellen weer je het meteen :D

12. popje

popje VIP lid

20 jul 2006
    7.339
    269
    83
    NH
    gefeliciteerd meid

13. Wenniepenny

Wenniepenny Fanatiek lid

22 jul 2005
    3.329
    0
    0
    Van harte gefeliciteerd, en hopelijk verloopt het deze keer allemaal voorspoedig!

N.B. Dit onderdeel is alleen voor de felicitaties. Alle overige onderwerpen en vragen waar je mee zit kun je bespreken onder Zwangerschap of bij de mama's die in dezelfde maand zijn uitgerekend (zie onderdeel Bevallingslijst Forum).

Groetjes, Wendy

Deel Deze Pagina