Yes, ben voor de 3e keer dit jaar zwanger. En nu meteen de ronde na mijn MK al. Dus hoop echt dat het nu goed gaat. Ben er wel heeeeel positief over
Hey Mupkuh Wat goed zeg! Ik had al een berichtje op je site neergezet, zocht je nog op hyves maar kon je niet vinden Zag dat je nu nog 5 dagen moet wachten voor de echo? Spannend! 3 maal is scheepsrecht zeggen ze he dus het moet gewoon goed gaan! GEFELICITEERD MEID! Liefss
Hey muppie Meid jij ook van harte proficiat en hopen dat het kleine frummel blijft zitten Liefs tijgertje23
Van harte gefeliciteerd, hopelijk verloopt deze keer alles voorspoedig en mogen jullie over een aantal maanden een prachtig kindje in je armen sluiten! Groetjes, Wendy
He mupkuh, Gefeliciteerd meid! Nu gaat het helemaal goed komen! Wat gezellig dat we precies even ver zijn meid! Super hoor!
@ Wieffie, jah leuk is dat he! @ wannabemommie, hoe gaat het met jou? 4 dgn over tijd lees ik. @ all, thanks
@Mupkuh: Hier alles ok, bij jou ook nog steeds? Vind het super voor je dat je weer gelijk zwanger bent geraakt. Hoop echt dat het goed gaat, maar dat moet wel, 3 keer is scheepsrecht Met mij gaat het goed, ook overtijd inderdaad!