Deze keer voelt het goed, maar ik durf het niet te hopen

Discussion in 'Eerste symptomen' started by Kuitje, Aug 6, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Kuitje

Kuitje Niet meer actief

Hallo allemaal,

Ik heb 24 juli een cryo terugplaatsing gehad en ik mag morgen testen. Ik heb zelf sterk het idee dat het deze keer goed is gegaan, maar mijn verstand zegt dat ik even reeel moet blijven.

Wel heb ik last van een hele riedel aan symptomen. Aan de ene kant denk ik dat het door de medicatie komt, maar aan de andere kant... het zijn er zoveel..

Zo heb ik o.a.:
    Tinteling in mijn onderbuik met af en toe steekjes (niet onprettig),
    spierpijn in mijn stuitje en billen en dat trekt door naar mijn bovenbenen.
    ik moet erg vaak naar het toilet
    ben ontzettend moe
    af een toe een trekkerig gevoel (maar minder erg dan menstruatie pijn)
    honger, maar niet kunnen eten
    hoofdpijn (maar draaglijk) en soms wat duizelig.
    warm en dan weer ijskoud.

Ik weet het echt niet meer... Het kan van de medicijnen zijn, maar zoveel?
    De vorige keren had ik last van heel pijnlijke borsten en ontzettende krampen in mijn onderbuik en toen was het negatief.

Wat denken jullie? Wie hadden er ook last van tintelingen in de onderbuik enzo?

Groetjes,
    Kuitje

2. Bloemblaadje

Bloemblaadje Actief lid

Aug 2, 2008
    136
    0
    16
    Noord-Brabant
    Hoi Kuitje,

Ik ken je symptomen niet, maar dat komt omdat ik (wss) niet zwanger ben. Wil je alleen even laten weten dat ik ontzettend hoop voor je dat het gelukt is...!

Liefs BB

3. mel78

mel78 VIP lid

Feb 12, 2008
    8,320
    242
    63
    Hopelijk is je voorgevoel juist. Morgen gewoon testen en wie weet! Succes in ieder geval.

4. Juutjuh

Juutjuh Lid

May 27, 2008
    17
    0
    0
    Ook ik weet het niet, maar herken er wel een paar dingen in. Ik mag ook bijna testen en hoop echt dat het raak is. Ben al een week lang misselijk. Vooral 's avonds.

Nou meid, ik duim voor je!

Succes

5. joss81

joss81 Fanatiek lid

May 18, 2007
    1,153
    0
    0
    zwolle
    Hmm spannend, die vermoeidheid en steekjes komt me wel heel bekend voor. Ook je eetpatroon is herkenbaar.....
    Laat je het even weten of je positief hebt getest!
    Ik ga duimen, groetjes joss

6. vruchtje24

vruchtje24 VIP lid

Jan 2, 2007
    13,204
    432
    83
    Female
    home sweet home
    Super spannend meid. Die vermoeidheid klinkt heel erg bekend. Ik duim voor je.

7. kandy

kandy Actief lid

Aug 5, 2008
    133
    0
    16
    Hoi Kuitje,

Herken je emoties. Aan de ene kant wil je nuchter blijven om jezelf te beschermen aan de andere kant denk je ZOU HET?
    Wens je heeeel veel succes meid, denk aan je!

groetjes Kandy

8. Kuitje

Kuitje Niet meer actief

Nou het zal een erg lange nacht worden. Lag er om 10 uur al in, maar kan echt niet slapen..
    Ik ga mij morgenvroeg uit mijn lijden verlossen.... Ik zal het toch een keer moeten doen ;)

Maar misschien moet ik ook maar gewoon wakker blijven tot een uurtje of 6 ofzo haha!

Ik hou jullie op de hoogte!
    Liefs,
    Kuitje

9. Kuitje

Kuitje Niet meer actief

Jammer maar helaas vanochtend negatief getest. Dadelijk maar de gyn bellen.... Ik denk dat hij een bloedtest wil laten doen of misschien over een week nog eens testen...

Ik was er bijna van overtuigd dat het zou lukken deze keer. Zijn er nog andere dames die precies 14 dagen na de vermoedelijke bevruchting of na de terugplaatsing (in andere situaties) negatief testen en een paar dagen daarna wel positief?

Ben benieuwd.. Wil de hoop nog niet helemaal opgeven...

Liefs,
    Kuitje

10. joss81

joss81 Fanatiek lid

May 18, 2007
    1,153
    0
    0
    zwolle
    Kuitje, balen! Maar geen bloed geeft moed....wie weet test je gewoon wat later positief... ;)

Share This Page