zwanger?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door melanietje, 7 aug 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. moontje b

moontje b Actief lid

13 jun 2008
    287
    0
    0
    Hallo Allemaal,

We zitten nu in cyclus 26. Sinds een aantal dagen voel ik me anders dan anders. Niet ziek ofzo maar gewoon anders.
    Mijn borsten doen pijn, ik heb last van misselijkheid, heb last van emoties, heb een rommelend gevoel in mijn onderbuik (net lichte menstuatie klachten) en had net een heel klein beetje bruin rode afscheiding.
    Als ik zo naar de symtomen kijk zou het wel een zo kunnen zijn dat er toch een klein wondertje gebeurd. Maar ik duft het bijna niet te hopen.
    We hebben net de stap richting de gyneacoloog gezet en moeten daar begin september heen.
    Wie kent deze gevoelens?

2. lily26

lily26 Fanatiek lid

29 feb 2008
    1.009
    0
    0
    He debke

Vanmorgen getest en weer nega...dit keer met cb digitaal(nu maar hopen dat die gewoon echt nkiet gevoelig is zoals ze zeggen...

Hier al sinds gisteren avond drukkend gevoel in mijn onderbuik,vanmorgen ook nog pijn in mijn onderrug erbij,maar nog steeds niet ongi....
    Word echt gek hier....
    Morgenvroeg nog eens testen met kruidvat,want die is gecoeliger zeggen ze...

Hou me op de hoogte he... :)

Moon,

Zijn idd wel klachten die er op wijze en als ik lees dat dit al ronde 26 is,ga ik ook heel hard voor je duimen...
    Ja heb dezelfde symptomen,maar weet zelf nog nix want test steeds nega...
    Sucses meid en laat wat weten he...

3. lily26

lily26 Fanatiek lid

29 feb 2008
    1.009
    0
    0
    oja en die afscheiding heb ik niet gehad maar zou goed je innesteling kunnen zijn... :)

4. debke83

debke83 Fanatiek lid

24 jun 2008
    3.588
    0
    36
    Beek-Limburg
    Hoi Lily,

Hier nog steeds geen nieuws...iig nog steeds niet ongi en ook geen gevoel dat ik het ga worden.
    Wordt er gek van!

Hou je meop de hoogte?

Liefs Deb

5. lily26

lily26 Fanatiek lid

29 feb 2008
    1.009
    0
    0
    Hey debke

Hier ook nog steeds nix...weer nega net!
    Worden we samen gek!

Heb jij er nog eeen goed gevoel over?
    Ik weet het niet meer,heb ovutesten liggen waaraan ik mijn ei kon zien(dacht ik),maar al mijn ovutesten zijn met 2de streep,alleen vrijd zater en zondag wel dikker,maar niet dikker als de c streep....zou het dan anders mijn ei nog niet geweest zijn?

Sucses en ja tuurlijk hou ik je op de hoogte jij mij ook he :)

Wel fijn dat je samen in het zelfde schuitje zit he?!
    Al hoop ik voor je op snel een posi test!Wanneer ga je weet testen?

Liefs Lily

6. melanietje

melanietje Actief lid

19 feb 2007
    288
    1
    0
    hallo , zoals jullie kunnen zien ben in ongi geworden! :cry: :cry: tja het zal er ooit wel eens van komen zeker .
    heb wel een rare ongi gehad vrijdagavond kreeg ik een beetje bruin bloed en dan niets meer en dan zaterdag heb ik heel de dag afgezien afgezien , en kreeg ik s'avond allemaal heel grote dikke klonters bloed heb ik echt nooit gehad weet niet wat het was maar was niet zoals ik normaal ongi ben.

en jullie meiden hopen nog op een posi test ik duim alvast voor jullie!

7. debke83

debke83 Fanatiek lid

24 jun 2008
    3.588
    0
    36
    Beek-Limburg
    @Lily: Nee heb niet meer getest...durf ook niet meer hihi!
    Al 6 dgn overtijd...en dan ook nog berekend op een cyclus van 37 dgn!
    Ik wacht het nog even af anders ga ik eens even langs de huisarts.
    Misschien heb ik een keer overgeslagen!
    Maar als je nu positieve ovulatietesten hebt...in welke dag van de cyclus zit jij?
    Of je hebt ook overgeslagen en is dit je nieuwe ei? Of je bent zwanger, want kennelijk geven ovu testen ook een positieve streep aan als je zwanger bent.
    Ik hou je op de hoogte!

@Melanietje: Wat vervelend voor je :(!
    Maar nu weet je wel waar je aan toe bent en kun je naar de volgende ronde:) en dan hopen dat het raak ik! We duimen voor je!

Liefs Debbie

8. moontje b

moontje b Actief lid

13 jun 2008
    287
    0
    0
    Hallo allemaal,

Helaas ook in ronde 26 niet zwanger. Ik ben er meer dan ooit, ziek van. Ik had echt het gevoel maar mijn lichaam heeft me goed bedonderd. De moed zakt me echt in de schoenen en zit er echt even helemaal doorheen.

9. lily26

lily26 Fanatiek lid

29 feb 2008
    1.009
    0
    0
    @debke,

Geloof goed dat je niet meer durft...dat heb ik nu ook,ga voorlopig ook niet meer testen..
    Bedoelde met mijn ei van 2wkn terug(die vrij,za en zond),wat als die testen nou niet helemaal kloppen?
    Dan zou ik dus ook later mijn ei kunnen hebben gehad?Dus zou ik ook pas later posi kunnen testen?!
    Ik weet het gewoon niet meer...als ik niet zoregelmatig misselijk was had ik het er gewoon bij gelaten,maar dat houd mijn hoop hoog!
    Heb ook watreige afscheiding,jij ook?Voel het af en toe echt lopen,denk alsmaar dat ik dan ongi ben...

@Mel,

Shit zeg,ze gunnen het sommige echt niet he?
    Maar als het zo anders is kan het je innesteling niet zijn dan?
    Mijn vriendin ook ooit gehad,3 dgn lang...

10. lily26

lily26 Fanatiek lid

29 feb 2008
    1.009
    0
    0
    he meissie

Kop op,laat de moed niet zakken he...ook voor jouw komt er een dag!
    Weet dat je dit nu als bullshit in je oren klinkt,wat ik ook goed begrijp want ik heb het met 7mnd al helemaal gehad,dus laat staan wat jij allemaal al door hebt moeten maken...
    En als je ff wilt schelden ofzo..ga je gang kunnen wij wel tegen.. :p

Loop je trouwens dan nog niet bij een gyn?
    Lijkt me anders zeker wel verstandig..

Leven met je mee meid!

11. lily26

lily26 Fanatiek lid

29 feb 2008
    1.009
    0
    0
    @debke

Oja cyclus dag 41...

12. lily26

lily26 Fanatiek lid

29 feb 2008
    1.009
    0
    0
    He Debke...

Ja heb m weer gevonden..was hem ff kwijt! :D
    Heb een vraagje aan je of iemand anders als je er antwoord op hebt?!
    Ik heb een dag of 4 naar wat ik dacht mijn ei was(ovutest),wit slijm(nu dus 2wkn geleden) gehad(vruchtbaar ? ),nu al een aantal dagn waterige slijm, loopt er echt uit,of in ieder geval heb ik dat gevoel...
    Zou dit dan pas mij ei zijn?Of net na mijn wit slijm?
    Want ze zeggen toch ook dat waterig goed voor doorlaten van spermacellen is en dat dat dan je ei is?
    Of kan het toch een teken van zwangerschap zijn?
    Heb veel tekenen van zwangerschap,maar geloof er toch niet meer echt in..vanmorgen voor het eerst temp gemeten en dat was 36.3,niet echt wat je zegt zwangerschapstemp wel?

Liefs Lily

13. debke83

debke83 Fanatiek lid

24 jun 2008
    3.588
    0
    36
    Beek-Limburg
    Joehoe! gevonden ja! Dacht al dat ie wijt geraakt was!
    Ik heb ook heel veel waterige afscheiding, echt niet normaal! Vraag me echt af wat dit nu weer is?!
    Dus kan je niet helpen Lily...we zitten echt in het zelfde schuitje hihi!
    Zondag laatste keer getest..durf nu niet meer! Heb wel nog steeds krampen in buik en vandaag wat erger geworden met rugpijn!

Pff .... wordt echt gek !

Liefs Deb

14. lily26

lily26 Fanatiek lid

29 feb 2008
    1.009
    0
    0
    Hey debke,

Als er 1 van ons ongi word of posi test,krijgt de andere het ook volgens mij.....we zitten zo op 1 lijn! :) :)
    Als ik het onder in mij rug voel,word ik meestal ongi.....maar hoop het niet voor je...
    Ze zeggen wel dat zwangere meer afscheiding hebben.. :D maar weet niet of dat meteen is of later in de zwangerschap?
    Wanneer wil je naar de ha gaan?
    Ik ga pas na het wknd testen als ik dan nog geen :evil: :evil: gezien heb..

Ben jij ook misselijk?

15. lily26

lily26 Fanatiek lid

29 feb 2008
    1.009
    0
    0
    Heb jij trouwens ook altijd waterige voor je menstruatie?

16. debke83

debke83 Fanatiek lid

24 jun 2008
    3.588
    0
    36
    Beek-Limburg
    He Lily,

Nee heb dit nog nooit gehad... echt vreemd!
    Echt toevallig zeg we zitten idd op een lijn!
    Zou geweldig zijn als we nu beide zwanger zouden zijn!
    Ik weet nog niet wanneer ik naar ha ga...wacht nog even af!
    Rugpijn heb ik idd ook vaak als ik ongi ga worden maar het is nu hoger in mijn rug!
    Heb iig weer testen gekocht....morgenochtend misschien weer een poging wagen!

Liefs Deb

17. lily26

lily26 Fanatiek lid

29 feb 2008
    1.009
    0
    0
    Ga ontzettend voor je duimen!
    Heb echt het gevoel dat als jij meer weet ik dan ook meer weet,raar maar dat gevoel heb ik echt!Ik ga voor beide zwanger...Haha

Sucses

18. debke83

debke83 Fanatiek lid

24 jun 2008
    3.588
    0
    36
    Beek-Limburg
    hihi daar ga ik ook voor :p

Ik duim ook voor jou! hihi echt fijn om iemand te hebben die in het zelfde schuitje zit!

We gaan ervoor! en als het deze keer niet raak is gaan we er weer helemaal voor volgende maand!

Liefs Deb

19. lily26

lily26 Fanatiek lid

29 feb 2008
    1.009
    0
    0
    Hey Deb

Is mijn pb goed doorgekomen?

20. debke83

debke83 Fanatiek lid

24 jun 2008