Hier mss toch pas nu eisprong...of van de week al..? Ik weet het niet meer... Van de week al watreig gehad en nu weer draden trekken....hoort dat niet andersom? Net uit eten geweest en dacht echt dat ik ongi ging worden,maar nee hoor nix blijvende drukkend(vervelend)gevoel aan wat ik denk mijn rechtereierstok of in iedere geval daar in de buurt! Mss nu mijn ei?Ben ik dan te laat als we nu nog klussenn? zal wel weer... Heb wel het gevoel dat de boobs iets gegroeid zijn.....maar al een dag of 3 niet misselijk meer! Help ik word gek,wacht nog een weekje af en dan ga ik denk ook maar naar de ha! En debke laat ff wat weten als je getest hebt of bij de ha bent geweest! Liefs Lily Ps Balen voor je zeehondje...gun je het zeker..
hallo! spannend allemaal hier! hier ook nog geen ongie, denk dat ik nu ineens weer een langere cyclus krijg... ik had zo gehoopt dat ik naar een nette 28-daagse cyclus zou gaan! mijn buik lijkt dikker te worden, maar zo snel merk je dat toch niet als je net zwanger bent? dit weekend toch maar eens testen. debke, succes morgen bij de huisarts, laat je weten hoe t ging? groetjes Ellen
hi, het is rustig hier... Zelf ongi geworden en nog een keer bij de gyn geweest. Moeten het nog een half jaartje zelf proberen en de volgende stap is dan een kijkoperatie. Maar dat is nogal wat, we hopen dus heel erg dat dat niet nodig is. Hoe gaat het met jullie allemaal?
Hallo allemaal Ik zit nog steeds in spanning moet pas om 16:30 naar HA...ben eens benieuwd wat die zegt... Dus zal weer moeten wachten hihi...niets aan te doen! Liefs Deb
Hallo allemaal... Ben net bij dokter geweest...die vroeg of ik urine bij me had?!...assistente zei namelijk dat dat ochtendurine moest zijn maar dat het dan te lang zou staan en ik het dus niet mee hoefde te nemen! Communicatie...? Maar goed...moest ik daar dan ff plassen en dan ging hij testen, helaas negatief. Maar omdat ik ook al een paar keer een licht streepje heb gehad en nu al cyclus dag 51 zit wil hij me ddorverwijzen naar Gyn. Want hij denk aan een hele vroeg MK...en dan moet er gekeken worden of er nog wat zit. En natuurlijk omdat mijn cyclussen alleen maar langer worden wil hij me laten onderzoeken! Baal natuurlijk ontzettend dat test negatief was...maar ben we; blij dat ie me meteen gaan doorverwijzen...ook heel spannend natuurlijk! Ik hou jullie op de hoogte! Liefs Deb
hallo! jammer, nog geen zwangere hier... debke, fijn dat je naar de gyn mag, nou ja... fijn... maar ze kunnen in ieder geval eens kijken of alles goed is daarbinnen! hier nog steeds geen ongie! ik heb geen zere borsten, wel een paar blauwe aders. soms wat vaag gerommel in mijn darmen. ik ga zaterdag testen, maar heb niet veel hoop.\vaag dat mijn cyclus nu ineens weer langer is...misschien toch maar eens langs de HA, ik ben tot nu toe ook iedere keer maar heel licht ongie geweest, 3 dagen... nou ja, afwachten dan maar. liefs Ellen
Jammer debke, hopelijk is alles goed bij de gyn. Ellen1983; zelf heb ik ook kleine verschillen in de lengte van mijn cyclussen, maar dat zij zo. Ook mijn ongi's zijn na het stoppen van de pil op een laag pitje komen te staan. Heb alleen maar een inlegkruisje nodig en meestel zit er alleen maar wat bloed op mijn wcpapiertje. Volgens gyn is dit geen probleem, dus dat geloven we dan maar he?! Hopelijk komt er geen ongi voor jou en ben je lekker zwanger!
@ellen Je bent toch nog maar 1 overtijd?Zou nog even wachten,kan altijd pas later posi teste.. @Debke,sucses bij de gyn en hou me op de hoogte.. Hier dag 50 van de cyclus en nog steeds niet ongi...ook niet zwanger volgens de testen! Heb nu een tempkaartje gemaakt bij F.friends(wel pas vanaf dag 42 getempt) en die zeggen dat afgelopen zondag waarschijnlijk mijn ei pas is geweest! Wel geklust(volgens mij echt op het moment van de(ei)sprong) op deze dag ! Had echt zo'n stekend gevoel in mijn wat ik denk rechter eileider... Nou dan nog maar 1.5wk wachten....tijd zat Maar ja er is dus nog kans,dat is het belangrijkste! Sucses iedereen.. En ellen laat je wat weten?
hallo! ik weet dat ik nog maar 1 dag overtijd ben, daarom test ik nu ook nog niet. ik wacht af tot zaterdag. tot nu toe was mijn cyclus iedere keer korter dan de vorige, daarom verwachtte ik dat nu ook weer. ik hou jullie op de hoogte!
ik ben ongie geworden... dus nu een cyclus van 36 dagen. eind september ga ik naar de huisarts, ben dan 10 maanden bezig, dus kan altijd proberen of ik al doorgestuurd kan worden. groetjes Ellen
He ellen, Wat vervelend voor je...hier ziet het er niet beter uit...volgens mij ga ik ook ongi worden maar had ook niets meer verwacht! Gelukkig mag ik volg week vrij al naar Gyn ivm mijn lange cyclussen....deze maand zit ik al op dag 54...pff Sterkte! Liefs Deb
Hallo allemaal, Zoals jullie zien is het ook doorgezet hier Maar ben wel blij dat ik nu eindelijk weet waar ik aan toe ben, en dat we verder kunnen en dan ook nog naar de gyb voor onderzoeken dus heb er een goed gevoel bij! Voor de gene die nog aan het wachten zijn: Succes! Liefs Deb
@Debke He meid Ja toch fijn dat het nu doorzet..anders blijf je toch maar aan het wachten terwijl je al wist dat het nix werd toch? Al denk ik wel dat het toch een rotmoment blijft. Ben benieuwd naar de uitslag van de gyn! @Ellen Ook voor jouw balen meid..hoop dat de ha je meer kan vertellen of doorstuurd!
Hoi allemaal, Ik lees allemaal gefrustreerde verhalen. Ik snap mijn lichaam ook niet meer hoor. Als je zwanger wilt worden, dan krijg je ineens allemaal 'kwaaltjes'. Ik moest niet echt vaak naar de wc, hoogstens 1 keer op mijn werk en vandaag ben ik 3 keer geweest! Moet ook vaker voor een grote boodschap. Ben er vannacht ook nog een keer uit geweest. Heb aan de rechterkant af en toe steken. Ook een vaag misselijk gevoel heb ik vaak. Ik heb ook honger, als ik net heb gegeten. Seks is ook anders. Eerst had ik geen pijn. Even later kreeg ik pijn vlak voordat hij kwam. Nu doet het al pijn in het begin. Moet dan een andere houding aannemen, waardoor het niet meer pijn doet. Kan dat ook betekenen dat ik zwanger zou zijn? Omdat ik er eerder geen last van had. (K)
Hey Kiekeboe, Ik denk het niet,want zoals ik het nu zie heb je nu pas je vruchtbaarste dag... Dus dan moet je ei nog bevrucht worden.. Of klopt je banner niet? Maar snpa je verhaal wel hoor,zodra je stopt met de pil krijg je idd allemaal kwaaltjes en tegen je NOD krijg je allemaal kwaaltjes die ook nog eens heel erg veel op mestruatieklachtjes lijken...om gek van te worden! Ga hopen voor een snelle positest! Liefs LIly
Hallo allemaal hier mijn verhaal: Vandaag ben ik om 8:40uur bij de Gyneacoloog geweest in het Maasland ziekenhuis in Sittard.Ik moest eerst nog een ponskaartje laten maken en een foto...nou daar stond ik me toch mooi op hihi! Toen kon de speurtocht beginnen...wat een doolhof zeg!We moesten op poli 38 gyneacologie zijn.Toen we daar aan kwamen konden we plaats nemen in de wachtkamer tussen allemaal zwangere vrouwen leuk he Om 8:45 uur waren we aan de beurt. De afspraak was bij Dr.Meire, een vrouwelijke gyneacologe met een Co-assistent.Daar heb ik verder geen problemen mee, zij moeten het tenslotte ook allemaal leren. Eerst moest ik mijn verhaal doen, heb verteld dat mijn cyclussen steeds langer worden en dat ik deze maand een licht possitieve test gehad heb, zei ging er dan ook meteen vanuit dat ik toch wel degelijk zwanger ben geweest maar dat het vroeg mis gegaan is.Verder heeft ze me allemaal vragen gesteld:-hoelang geleden ik met pil gestopt was -hoe mijn cyclus was voor het pilgebruik -op ik rook enz. Daarna heeft ze een inwendige echo gemaakt...wat een comfortabele stoel zeg haha. Ze ging kijken naar de baarmoeder en de eierstokken die zaten er gelukkig! en ook waren er eitjes te zien! Hoera...heb iig eitjes...je weet immers maar nooit! Na de echo vertelde ze dat ze nog wilde dat ik even bloed liet prikken zodat ze ook na konden kijken of er wel nog HCG in mijn bloed zat.Hiervan zou ik vandaag nog de uitslag krijgen. En ze wilde me graag terug zien over 6 weken, zodat we deze cyclus even kunnen afwachten. Mocht ik zwanger raken deze maand hoef ik niet terug, zo niet gaat ze dan beginnen met een hormoonbehandeling.Hierbij worden eerste de eitjes weer opgemeten en dan moet ik vervogens een aantal keren terug gaan om te kijken hoe de eitjes groeien en of ik een eisprong heb. Wanneer dit niet het geval zou zijn wordt daar de behandeling aan aangepast.Toen maar even meteen aan afspraak gepland voor 14-10-2008 om 8:30uur. Meteen na de gyneacoloog door naar de prikdienst...weer door het doolhoof naar polinummer 62, daar moest ik net als bij de slager een bonnetje trekken en wachten op mijn beurt. Gelukkig was ik snel aan de beurt en kon het feest beginnen. Het viel allemaal reuze mee...heb eigenlijk helemaal niets gevoelt al heb ik nu wel een blauwe arm hihi. Om 15:30uur werd ik al gebeld door gyneacoloog, en het bleek dat er geen HCG meer in mijn bloed zit en dat ik goed mijn cyclus moet gaan bijhouden en dat ze me over 6 weken weer terug zou zien! Hoop dat het niet meer nodig gaat zijn Ik ben iig erg blij dat ik geweest ben en dat geeft me ook weer een heel stuk rust en moed om er weer helemaal voor te gaan deze maand! Nu gaan we lekker van ons weekend genieten Maandag pas weer werken! Liefs Debbie
Bedankt voor je reactie. Ik zeg ook vaak genoeg tegen mezelf dat het veel te vroeg is om te denken dat ik zwanger ben, je gaat dan denken, misschien was het de vorige keer geen menstruatie, maar je gaat je echt voor de gek houden. Heb de laatse tijd wel heel veel honger, mijn man zat vol (terwijl ik meer had gegeten) en ik had nog honger. Ik kon ook misselijk worden na het eten en dat is ook minder geworden. We wachten het gewoon af, over 14 dagen weten we waarschijnlijk meer! liefs