Ik wordt er gek van heb er al discussies over gehad Maar wat voor soort rimte is of Soort dans ? Proosten van guus meewis?? Guus Meeuwis - Proosten - YouTube En wie weet soortgelijke nummers met hetzelfde ritme?
foxtrot = quickstep (nou ja, bijna dan haha) Maar het ritme is een 4 kwarts maat. Dat wil zetten dat je op de maat (beats) van de muziek tot 4 kan tellen. Kan er inderdaad een quickstep op dansen. Maar dat kan je op vrijwel alle (niet te snelle) 4 kwartsmaat muziek
(Veel) te snel voor een slowfoxtrot, te langzaam voor een quickstep.... Ik vind t inderdaad mee een "gezellig" nummer ipv een dansnummer (heb 13 jaar stijldansles en geef 2 jaar stijldansles, dus ondertussen ken ik een hoop dansen )
Aangezien dit nummer (even snel geteld, kan er dus ietsiepietsie naast zitten) rond de 65 beats per minuut heeft en een officiële wedstrijdslowfoxtrot 30, durf ik die discussie wel aan....
*hier ruim 10 jaar aan stijldansen gedaan* ik vind het eigenlijk ook net niks, ja een eerstejaars jive (als je veel fantasie of gedronken hebt te snel voor een slowfox, veeeul te langzaam voor een quickstep en ik kan er ook niet echt lekker een gewone foxtrot van maken. heel rommelig nummer.