Baarmoeder doet pijn(?)

Discussion in 'Zwangerschap' started by Ysabella, Jun 14, 2017.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Ysabella

Ysabella VIP lid

Jan 27, 2017
    9,043
    16,551
    113
    Ik werd vanochtend wakker omdat ik mij om wilde draaien naar mijn andere zij, wat deed dat even naar zeer zeg. Vervolgens wilde ik op mijn rug liggen en zelfs toen kwam er een steek vanuit mijn baarmoeder(denk ik?). Nu voelt mijn buik totaal niet hard, maar als ik er zachtjes op druk voelt het nou niet echt prettig.

Gisteren heb ik wel veel geslenterd in een grote baby zaak. Zeg maar zo'n 5 a 6 uur.. zou dat er mee te maken hebben?

Dit is de eerste keer dat ik mij wel een beetje zorgen maak. Dit heb ik namelijk nooit gehad en gisteren had ik echt nergens last van.

2. Nescio

Nescio Niet meer actief

Het lijkt op bandenpijn. Zeker na inspanning (5 a 6 uur op de been zijn is een inspanning als je zwanger bent) kan je buik wat gevoeliger zijn. Als ze niet hard is, zijn het geen harde buiken. Probeer vandaag te rusten en veel met je benen omhoog. Dan zakt het meestal wel af. Ik merk ook direct wanneer ik 'te veel' gedaan heb.

3. Ysabella

Ysabella VIP lid

Jan 27, 2017
    9,043
    16,551
    113
    Dank je wel voor je reactie!

Ik had de gynaecoloog gebeld, ik heb namelijk tot nu toe geen enkele pijn ,bloed verlies of ongemak gehad dus ik was een beetje ongerust en moest langs komen. Het blijkt een darm verstopping te zijn wat de pijn veroorzaakt. Dus ik kreeg daar een speciaal clisma. Met de baby was alles helemaal goed!

Share This Page