Mijn kleine meid al weer 5,5 maand, wat gaat die tijd snel! Ik geniet van alles wat ze doet: De begroeting als ik haar 'ochtends wakker maak. Hoe ze ongeduldig jammert, want ze wil mamma's melk. Hoe gulzig ze dan hapt en drinkt. Tijdens oogcontact een glimlach laat ziet. Als haar buikje vol zit en tevreden op mijn arm ligt. Tijdens het verschonen/verkleden lekker met haar voetjes en handjes speelt. Hoe lief ze slaapt met haar duimpje in haar mond. Zo fijn ze knuffelt als ze verdrietig is. Als ik thuis kom uit het werk, ze vrolijk ligt te hippen als ze mij ziet. En nu ligt ze heerlijk te spelen onder de babygym en heeft hele brabbels tegen de knuffels. Al die spuitluiers, onderbroken nachten, onder gespogen truien, I don't care! Ik hou ziels veel van mijn kleine meid, met heel mij hart!
Dit is heeeeel herkenbaar :-D. Vind het ook zo'n leuk kereltje dat ik gewoon verliefd ben en hoop dat we heel erg lang van elkaar kunnen genieten. Nou hebben we een heel gemakkelijk knulletje maar de ongemakken die er zijn neem ik ook zeker voor lief. Er zullen nog best lastige periodes komen maar we houden van hem en zullen dat altijd blijven doen. Geniet ervan!! De tijd gaat zo snel!
Aaw wat lief!! Het is het allemaal zo enorm waard, hè? Ik ben een en al geluk als mijn lieve kleine man lachend in mijn armen in slaap valt. Puur geluk!
Leuk he! Ik geniet ook zo. Heerlijk ook om naar haar te kijken als ze in de box speelt met haar voetjes en kraait en niet door heeft dat ik kijk. Vandaag ook weer wat nieuws. Ik stond in de keuken haar fles te maken en zij lagin de box. Als ik haar naam riep, hoorde ik haar telkens zacht grinniken. Vandaag ook voor het eerst in de kinderstoel gezeten om te proberen (ze was er toch nog wat wiebelig in en achteraf dus nog niet klaar voor, maar wat wordt ze groot...haha!)
Op haar naam regeert ze nog niet altijd, maar als mamma gekke geluidjes maakt ligt ze in een deuk zo schattig!