Zwangerdrang??

Discussion in 'Baby en dreumes' started by piri piri, Apr 3, 2013.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. fidel2010

fidel2010 VIP lid

Aug 26, 2010
    6,659
    212
    63
    Ook last van klapperende eierstokken maar hier zit het er nog niet in voorlopig vriendlief heeft geen vat werk , net 5 mnd bij huis geweest nu wel weer werk maar voor hoe lang is de vraag, daarbij komt dat we dan eerst een slaapkamer moeten realiseren dmv een dakkapel dus eerst sparen

Daarbij nog steeds bv en geen cyclus, ook heerlijk al bijna 2 jaar geen ongi:D al is het wel oppassen natuurlijk, geen ac alleen rubbers maarja;)

2. piri piri

piri piri Fanatiek lid

Sep 29, 2011
    1,769
    1
    0
    Das wel apart, ik kreeg ondanks de bv toch na 4 of 5 mnd wel mega pijn, kon maar 1 ding betekenen...ik was weer ong...blegh... moet zeggen dat ik na 4 mnd wel minder bv ben gaan geven en uiteindelijk afgelopen maand had madam er helemaal geen zijn meer in ineens.. Ik hed de laatste maanden slechts parttime bv gegeven. maar goed, dat zegt natuurlijk niks over de klapperende eierstokken hahah.
    Die werken ..en hoe..we hadden al zitten rekenen ..augustus zou een heeel mooie bevallingsmaand zijn vonden zij..inmiddels begon manlief afgelopen dagn maart te opperen..hahaha hij heeft er ook last van hihihi

3. fidel2010

fidel2010 VIP lid

Aug 26, 2010
    6,659
    212
    63
    Ik heb wel eens wat last van steekjes gehad, maar tot nu niks noppes nada. Ook geen afname in hoeveelheid ofzo, heb een superkolf (medela symphonie ) en ben thuisblijfmama dus kan er alle tijd nodig instoppen al drinkt ze nog maar 1 x p. D life bij me, dame ongeduld

Maar idd at heeft niks met klapperen eierstokken te maken.. O een nadeel nu nog, heb een libido van een slak... Ik kolf door tot 1,5 dan is het denk ik mooi geweest dan zal me libido ook wel weer omhoog gaan

4. piri piri

piri piri Fanatiek lid

Sep 29, 2011
    1,769
    1
    0
    Ik kon t niet laten..hihi.heb mijn banner maar aangepast.....
    Kan ik mijn cyclus weel 'volgen'...al voel ik altijd precies goed aan wanneer ik moet 'uitlijken'...
    Tot mijn lol zag ik dat ik op koningsdag op mijn vruchtbaarst ben..hihi... Als dat geen koningskoppel word...
    Enfin.. voorlopig zijn we er nog niet uit... Dus 'gaan' we er nog nergens voor...

5. fidel2010

fidel2010 VIP lid

Aug 26, 2010
    6,659
    212
    63
    Kijk maar uit idd, zeker met je onderschrift hihi... Zo'n vaart zal het hier niet lopen, was pas raak in ronde 27... Ennuh nu nog geen andere bannen nodig... Nog steeds geen ongie te bekennen, heerlijk al 21maanden !

6. MadeInUSA

MadeInUSA VIP lid

Dec 27, 2011
    9,184
    10,757
    113
    hihi ja heerlijk weer zwanger zijn! Maar ik weet donders goed dat ik nu mijn handen echt nog wel even vol heb aan mijn dochter en het ouders zijn wel druk op de relatie zet, en ik hele drukke maanden tegemoet ga met een hoogtepunt in december waarbij ik niet hoogzwanger wil zijn - we hebben afgesproken in de zomer te kijken waar we staan, als dochterlief 1 is. Maar als het zo zou blijken te zijn... stiekem... hier nog geen ongi gezien bij nog bv zonder kv-aanvulling en cerazette (die nog wel eens vergeten wordt, een hint van mijn onderbewuste denk ik ;) )

7. piri piri

piri piri Fanatiek lid

Sep 29, 2011
    1,769
    1
    0
    Ja hoor..gaan we weer.... Klapper klapper....brrr...

8. Prins03

Prins03 Fanatiek lid

Nov 13, 2012
    3,695
    2
    0
    Pff zou ik heb absoluut nog geen klapperende eierstokken :D ..
    Mijn man daarentegen.. Als hij eierstokken had, zouden ze klapperen :p

9. fidel2010

fidel2010 VIP lid

Aug 26, 2010
    6,659
    212
    63
    Piri pari heb je een oorzaak, nieuwe baby gezien, bekende zwanger??

Hier schommelt t 3 x op een dag pfff het ene moment denk ik ahh ik wil ook weer alles beleven, waarna mijn apie dwars is en ik denk laat maar. Tot ik me schoonzusje zie en die is eind juli uitgerekend... Ohja daar een showen voor organiseren.. Dat helpt niet bepaald

10. Whoppie

Whoppie Fanatiek lid

Apr 26, 2011
    2,780
    0
    0
    Jurist
    Gelderland
    Hier ook al klapperende eierstokken. Wil graag een brusje voor onze zoon en we gaan vaanf mei proberen! heb er zin an!

Ik weet dat het vrij snel is, maar we zijn allebei de jongste niet meer (bijna 31 en 35) en dus liever al snel een tweede. Daarnaast hoeft het niet meteen raak te zijn (liefst wel natuurlijk) en hebben we ook een mk en een vmk gehad. Dus daar houden we rekening mee. Enne ik vind februari/maart wel mooie maanden. Daarna lekker in het voorjaar bevallignsverlof! haha. We zullen zien. Maar wij gaan er dus alvast voor volgende eisprong! :)

11. Flubje

Flubje Niet meer actief

Ahhhhh Whoppie, de jongste niet meer? Ik ben al 31 en mijn man wil 4 kinderen, moet nog lukken toch??

Hier klapperden de stokken al zowat bij de bevalling: bij de volgende wil ik een ruggeprik! Tot grote hilariteit van de verloskundige (mijn nicht), dat ik uberhaupt op dat moment aan de volgende keer kon denken :D

maar manlief wil graag iets langere nachten hebben en eerst verhuizen etc. Op zich ook goede punten, maarja dat geklapper he.

maar die condooms bevorderen mijn libido nou niet echt bepaald...

12. Whoppie

Whoppie Fanatiek lid

Apr 26, 2011
    2,780
    0
    0
    Jurist
    Gelderland
    Ja, nou laat ik het zo zeggen. Mijn vriend is bijna 35, de jongste van 7 thuis en de broer boven hem is al 40 (scheelt dus 5 jaar). Hij had een oude vader die op 65 overleden is (toen was hij 24). Ook zijn moeder was al 41. Hij heeft dat niet als leuk ervaren. Vandaar.

Zijn moeder is dus nu 75 en mijn moeder 52 (ik scheel 21 jaar met mijn moeder en heb dat wel als fijn ervaren. Nu nog steeds).

Ik wil er trouwens 3 en vl 2, dus dat wordt mss nog wel een twistpuntje.

Heb echt geen problemen gehad met de bevalling of daarna, dus vandaar ook niet zoveel problemen met nog een keertje :)

Ik snap dat als je andere plannen hebt, je even wilt wachten. Wij doen dat echter niet. Lennox slaapt door van 23-6.30 (maken we m wakker). Voor ons prima nachten. Ons huis staat ook al een jaar te koop, maar daarop gaan we niet wachten. Kan nog heel lang duren en we hebben ruimte genoeg.

Dus vandaar dat wij iig vanaf mei gaan proberen.
    Plan was eigenlik vanaf juni, maar laatste keer seks hadden we allebei dezelfde gedachte (waarom doen we nog cd om). Toen wel gedaan omdat we nog aan dieet bezig zijn. In mei zijn we weer vier weken verder en dan zijn er al flink wat kilo's af (als het goed is). Vandaar in mei beginnen!

Zo heel verhaal! ;)

Succes met je geklapper! :)

13. fidel2010

fidel2010 VIP lid

Aug 26, 2010
    6,659
    212
    63
    Shopping dat van de leeftijd kan ik wel herkennen, ik heb 1 zus 8 jaar ouder weliswaar door omstandigheden, mijn moeder was 38, mijn vader 40, mijn vader is op 57 overleden, ook mijn moeder is 10 jaar ouder als schoonouders, daar komt ook mede de wens van mij vandaan om " jong" moeder te worden (27)

14. Daantje57

Daantje57 Fanatiek lid

Aug 18, 2011
    2,382
    24
    38
    lerares
    Utrecht
    ik heb het ook wel een beetje! Zeker als ik andere zwangere vrouwen zie :) ... maar dat is alleen mijn gevoel want mijn verstand zegt echt nog even wachten! Ook ik ben niet aan de pil. maar mijn man wil echt nog geen tweede dus die doet echt niks zonder jasje :p .... we wachten nog tot december ofzo inderdaad :)

15. piri piri

piri piri Fanatiek lid

Sep 29, 2011
    1,769
    1
    0
    Nee, eigenlijk enkel, dar ik mijn eisprong zooo duidelijk voel.
    Verder geen vriendinnen of mensen om me heen met koters.
    Dat maakt t miss ook wel lastig, ik kan dus ook niet ff meekletsen van hoe heb jij dit of dat gedaan.. its all up te me... And hubby...

Btw, ik ben nu 32,5 en manlief 36....
    (Oud)? Hihi. Vergeleken met voorafgaande hier net..hihi

16. Kellebel1987

Kellebel1987 Fanatiek lid

Mar 20, 2013
    2,583
    16
    38
    NULL
    NULL
    Zou het met de eisprong te maken hebben?? Ik heb sinds afgelopen week ook al echt de drang om voor een tweede te gaan! Niet NU maar ik wil eigenlijk een beetje een 'afspraak' maken wanneer we weer voor een tweede gaan! Jammer genoeg wil mn lief geen tweede :x

17. fidel2010

fidel2010 VIP lid

Aug 26, 2010
    6,659
    212
    63
    Kellebel je meisje is net 2 maanden wie weet als je een jaar verder bent !!

18. Juni83

Juni83 Actief lid

Nov 6, 2011
    431
    1
    16
    NULL
    NULL
    Geen idee, maar ik herken het ook wilde ook gelijk voor een tweede gaan. Gek hè dat gevoel, dat is er en bleef gewoon. Ben nu alweer 21 weken zwanger van nummer twee en kan niet wachten :) :)

19. Kiewie

Kiewie Fanatiek lid

Oct 10, 2011
    1,341
    5
    38
    heerlijk te lezen dat er meer hetzelfde hebben!
    Mijn zoontje is nu bijna 4 maanden.. en ik wil zo graag een tweede! Ik vind het zo heerlijk om zwanger te zijn! We hebben 1 keer een beetje onveilig gedaan, maar op het einde toch nog een jasje aan gedaan ;) de kans dat ik nu zwanger ben is zoooooo klein! Mocht ik wel zwanger zijn... dan zou ik begin december uitgeteld zijn.. en mijn zoontje is van januari.. 2 kids in 1 jaar... ;)

Ikzelf ben van een tweeling en vind het heerlijk om even oud te zijn!

20. Emmarijn

Emmarijn Fanatiek lid

Jun 21, 2011
    2,548
    2
    0
    Ach weet je, zo duur hoeft een 2e helemaal niet te zijn ;)
    Financieel gezien is er denk ik altijd wel een reden om het uit te stellen, of er komt iets anders tussen.

Hier zit er 15,5 maand tussen mijn meiden en ik vind het fantastisch. Ben heel blij dat we het zo snel weer geprobeerd hebben. Nou moest ik ook geopereerd worden down under en daarvoor stond ik op de wachtlijst. We hadden eigenlijk geen zin om die operatie af te wachten + herstel, omdat we graag 2 kindjes kort op elkaar wilden, dus zijn ervoor gegaan. De operatie is vervolgens gebeurd 10 weken na de bevalling. Ideaal.

Maar ik heb stiekem wel zwangerdrang voor een 3e. De jongste is nu 14 maanden. Maar manlief wil er maar 2. Ik hoop nog steeds op een nakomertje? ;)

Share This Page